Νέα MV Agusta Superveloce 2021: Ετοίμασαν ολόκληρη γκάμα
Αναβαθμισμένος εξοπλισμός και περισσότερες επιλογές
Από τον
Μπάμπη Μέντη
6/4/2021
Στις 7 Απριλίου και συγκεκριμένα στις 2μ.μ. η MV Agusta θα παρουσιάσει την ανανεωμένη σειρά των Superveloce για το 2021. Όπως και στην περίπτωση των νέων Brutale, έτσι κι εδώ, ο χαρισματικός τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας έχει γίνει προδιαγραφών Euro 5 και όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, μαζί με την έγχρωμη οθόνη TFT έχουν εκσυγχρονιστεί, αποκτώντας νέες δυνατότητες. Η MV Agusta μιλά επίσης για “σειρά μοντέλων Superveloce” και όχι απλά για το νέο μοντέλο. Έως τώρα η στρατηγική των Ιταλών ήταν βασισμένη στις ειδικές εκδόσεις (Oro, Alpine κ.τ.λ) όμως τώρα φαίνεται πως αυτό θα αλλάξει και θα έχουμε διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού και απόδοσης. Την σίγουρη απάντηση σε όλα αυτά θα την έχουμε αύριο το μεσημεράκι.
Triumph Speed Triple 1200 RX 2025 - Νέα έκδοση σε περιορισμένη παραγωγή
Streetfighter με track-ready πακέτο, προηγμένα ηλεκτρονικά και μοτέρ στους 183 ίππους
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
16/5/2025
Η Triumph παρουσίασε για το 2025 την περιορισμένης παραγωγής Speed Triple 1200 RX που θα παραχθεί σε 1.200 μονάδες με σημαντικές διάφορες από την έκδοση RS που έχουν στόχο να τονώσουν περαιτέρω τον sport χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας με αναβαθμίσεις σε εργονομία, αναρτήσεις και κινητήρα και όλα αυτά μέσα σε ένα εντυπωσιακό “περιτύλιγμα”.
Οι διαφορές γίνονται γρήγορα εμφανείς έναντι της στάνταρ μοτοσυκλέτας με την εργονομία να είναι επιθετικότερη και στοχευμένη στην sport οδήγηση, τα clip-ons να οδηγούν τα χέρια 69mm χαμηλότερα και 52mm πιο μπροστά, ενώ τα μαρσπιέ έχουν μετακινηθεί 14,5mm ψηλότερα και 25,5mm πίσω σε σχέση με το RS. Η σέλα φέρει το λογότυπο RX και είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και δυνατότητα κίνησης στον αναβάτη.
Ο αναβαθμισμένος τρικύλινδρος κινητήρας των 1.160cc αποδίδει τρεις ίππους παραπάνω και φτάνει στους 183 στις 10.750 rpm και τα 13,05 κιλά ροπής στις 8.750 rpm. Το νέο τελικό της Akrapovič είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και ανθρακόνημα συμβάλλοντας στη βελτιωμένη απόδοση και τον χαρακτηριστικό τρικύλινδρο ήχο του κινητήρα.
Με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Öhlins SmartEC3 και νέο, επίσης ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο, σταμπιλιζατέρ (Öhlins SD EC), η μοτοσυκλέτα προσαρμόζει τις αποσβέσεις της ανάρτησης σε πραγματικό χρόνο. Οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες Brembo Stylema συνδυάζονται με ακτινική τρόμπα MCS, ενώ τα ελαστικά είναι τα Pirelli Diablo Supercorsa SP V3.
Η RX ξεχωρίζει οπτικά από την έντονη χρωματική επιλογή “Performance Yellow”, τα πάνελ του ντεπόζιτου και το εμπρός φτερό είναι από ανθρακονήματα και την εικόνα συμπληρώνουν τα λογότυπα RX και τα νέα γραφικά. Το πίσω τροχό κοσμεί μια διακριτική κίτρινη πινελιά, ενώ η σπορ σιλουέτα της μοτοσυκλέτας παραμένει ως είχε.
Η TFT οθόνη είναι 5 πέντε ιντσών και προσφέρει άμεσα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ ελέγχεται από joystick που βρίσκεται στους φωτιζόμενους διακόπτες. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει πλήρη φαρέτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων με συστήματα όπως ρυθμιζόμενο front wheel lift control, brake slide assist, engine braking control, 5 riding modes, cornering ABS και TC, cruise control και Triumph Shift Assist quickshifter. Παρούσα είναι και η δυνατότητα σύνδεσης Smartphone από το My Triumph Connectivity System που παρέχει διαχείριση λειτουργιών πλοήγησης, μουσικής και τηλεφώνου.
Με 199 kg βάρος πλήρες υγρών, το Speed Triple 1200 RX είναι διαθέσιμο ήδη έναντι 18.995 λιρών, ενώ η “δική μας” τιμή πώλησης αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα από την ελληνική αντιπροσωπία.