Παρουσιάστηκε το XMAX 400 - 2018

Με Traction Control και 5 κιλά ελαφρύτερο
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

19/7/2017

Με το νέο XMAX 400 η Yamaha ολοκληρώνει την ολική ανανέωση της γκάμας των scooter της σε όλες τις κατηγορίες κυβισμού. Από σήμερα το XMAX 400 αποκτά όλες τις τεχνολογικές πινελιές που παρουσίασε η Yamaha πριν μερικούς μήνες στο μικρότερο αδερφάκι του XMAX 300. Το νέο σύστημα key-less, το Traction Control, τα Full-LED φώτα εμπρός και πίσω, το ρυθμιζόμενο σε δύο θέσεις ύψους/απόστασης τιμόνι και φυσικά ο κινητήρας προδιαγραφών Euro 4 είναι τα στοιχεία αναβάθμισης του νέου μοντέλου σε σύγκριση με το παλιό.

Εμφανισιακά δεν το ξεχωρίζεις εύκολα από το μικρότερου κυβισμού μοντέλο των 300 κυβικών, όμως τα ενισχυμένα μηχανικά μέρη και τα δύο δισκόφρενα εμπρός κάνουν την ουσιαστική διαφορά. Επίσης η ύπαρξη χειρόφρενου είναι άλλο ένα στοιχείο που βρίσκουμε στο 400 και απουσιάζει από το μικρότερο 300.

Παρά τις άριστες επιδόσεις του XMAX 300 και την υψηλή για τον κυβισμό του τελική ταχύτητα, το μεγαλύτερο XMAX 400 είναι πιο κατάλληλο για όσους κινούνται πολύ συχνά σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ή έχουν δεύτερο άτομο στην σέλα. Η επιπλέον ροπή και δύναμη του μεγαλύτερου κινητήρα είναι σαφώς πιο κατάλληλη για τέτοιου είδους χρήση.

Όμως η Yamaha κατάφερε να παντρέψει τον μεγάλο κινητήρα και τους άφθονους χώρους (μεγάλου μήκους άνετη σέλα για δύο άτομα και χώρος για δύο full-face κράνη κάτω από αυτή) με το χαμηλό βάρος (πέντε κιλά ελαφρύτερο από πριν) και τις λογικές εξωτερικές διαστάσεις. Έτσι σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, το XMAX 400 είναι το πιο σπορ και ευέλικτο scooter στην κατηγορία του. Οι χρωματικές επιλογές είναι τρεις: Μαύρο, ασημί και μπλε, όλες σε satin φινίρισμα όπως επιβάλει η μόδα.

 

Bimota: Ετοιμάζει νέο μοντέλο με βάση το Kawasaki ZX-25R [VIDEO]

Με ένα βίντεο teaser η Bimota προαναγγέλλει την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου την Τετάρτη 18 Μαρτίου
bimota
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/3/2026

Σε πρώτη ανάγνωση, το βίντεο είναι αρκετά σαφές. Μια σπορ μοτοσυκλέτα, προφανώς της μητρικής Kawasaki, αναμένεται να αποκαλυφθεί σε λίγες μέρες από τη Bimota.

Η σιλουέτα μιας supersport κατασκευής είναι επίσης προφανής, οπότε ήδη ξέρουμε τι να περιμένουμε: Ninja με ιταλικό τεμπεραμέντο.

Μα, ποιο Ninja;

Εδώ αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον το πράγμα, καθώς προσέχοντας λεπτομερέστερα τη σκιά της μοτοσυκλέτας στο βίντεο της Bimota αποκαλύπτεται αυτό που μοιάζει να είναι μονός δίσκος μπροστά και αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Ninja ZX-25R.

 

 

Η σκέψη αυτή ενισχύεται από ένα ακόμη γεγονός, πως το teaser βίντεο ανέβηκε μόνο στα ιαπωνικά κοινωνικά δίκτυα της Bimota και όχι στα παγκόσμια. Ταιριάζει γάντι με ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που δεν έχει εισαχθεί καθόλου στην Ευρώπη από τη στιγμή που πρωτοπαράχθηκε.

Η ημερομηνία που δίνεται για την αποκάλυψη είναι η 18η Μαρτίου 2026, ημέρα Τετάρτη και όλως τυχαίως δύο μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες της πρώτης εκ των τριών ιαπωνικών εκθέσεων μοτοσυκλέτας που θα διοργανωθούν στη διάρκεια του επόμενου μήνα, της έκθεσης της Osaka.

Εκεί θα γνωρίζουμε οριστικά περί τίνος πρόκειται και, αν έχουμε πέσει μέσα στη μαντεψιά μας, θα είναι κάτι που μάλλον δεν θα δούμε διά ζώσης στην Ευρώπη.