Πατέντα Honda για V4

Κοντά στην ολοκλήρωση του V4 παραγωγής
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

14/2/2017

Το τελευταίο διάστημα, έχουν κυκλοφορήσει πολλές φήμες και εικασίες για ένα V4 superbike που σχεδιάζει η Honda να παρουσιάσει, το οποίο θα βρίσκεται ταυτόχρονα στην γκάμα της με το τετρακύλινδρο εν σειρά Fireblade. Πέρσι, η Honda έκανε μια επίδειξη ισχύος με την MotoGP ρέπλικα RC213V-S, δείχνοντας του τι μπορεί να κάνει όταν δεν υπάρχει περιορισμός στον προϋπολογισμό για μια μοτοσυκλέτα παραγωγής. Λίγο αργότερα ανακοίνωσαν ότι δουλεύουν πάνω σε ένα άλλο project, πιο προσιτό οικονομικά, θέλοντας να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία και την εξέλιξη του RC213V-S σε κάτι πιο εμπορικό, χωρίς όμως να διευκρινίσουν το πότε θα παρουσιάσουν το νέο τους δημιούργημα.

Οι πατέντες όμως που κυκλοφόρησαν πριν από λίγες μέρες και τις οποίες κατέθεσε η Honda με την προκάλυψη της περιγραφής για επανασχεδίαση των βάσεων των μαρσπιέ, μαρτυρούν ουσιαστικά το τελικό σχέδιο των μηχανικών μερών της μοτοσυκλέτας που περιμένουν όλοι.

Το σχέδιο δείχνει ξεκάθαρα έναν V4 κινητήρα (ο αριθμός των εξατμίσεων μαρτυρά τον αριθμό των κυλίνδρων), του οποίου το περίγραμμα είναι σχηματισμένο με διακεκομμένες παύλες, ενώ οι εξατμίσεις των πίσω κυλίνδρων περνούν πίσω από τα μαρσπιέ (αυτός είναι και ο λόγος που επανασχεδιάστηκαν οι βάσεις τους).

Θέλησαν να εκμεταλλευτούν την τεχνολογία και την εξέλιξη του RC213V-S σε κάτι πιο εμπορικό

Στο σχέδιο φαίνεται επίσης ότι θα υπάρχει ένα τελικό που θα βγαίνει χαμηλά δεξιά δίπλα στον πίσω τροχό. Το πλαίσιο δείχνει παρόμοιο με αυτό του RC213V-S, ενώ το ψαλίδι δεν είναι μονόμπρατσο.

Το κομμάτι της ουράς με το μονόσελο είναι ενιαίο και όπως φαίνεται στα υπόλοιπα σχέδια έχει γίνει ιδιαίτερη μελέτη για την αεροδυναμική και τον τρόπο που θα περνάει ο αέρας από μια αεροτομή που βρίσκεται μέσα στην ουρά!

Τέλος, το ότι υπάρχει στην πατέντα βάση πινακίδας και με εξοπλισμό δρόμου, όπως για παράδειγμα το υποχρεωτικό φως για την πινακίδα, μαρτυρά ότι δεν θα πρόκειται για μια σπέσιαλ έκδοση, αλλά για μια μοτοσυκλέτα παραγωγής με στόχο ένα ευρύτερο κοινό.

Ετικέτες

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ [VIDEO]: Οδηγούμε Zontes 703F Adventure, 368G ADV, 703RR

Στο πλαίσιο της επίσκεψής μας στο εργοστάσιο της Zontes στην Κίνα
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ [VIDEO]: Οδηγούμε Zontes 703F Adventure, 368G ADV, 703RR
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/10/2024

Στο τεύχος που τώρα κυκλοφορεί, το τεύχος #659 Οκτωβρίου, αποκαλύπτεται πλήρως το εργοστάσιο της ZONTES με φωτογραφίες από την γραμμή παραγωγής και περιγράφεται ο τρόπος λειτουργίας του!

Παράλληλα, περιγράφουμε αναλυτικά την πρώτη εμπειρία οδήγησης από το ολοκαίνουριο Zontes 703F Adventure καθώς και από το supersport 703RR που μοιράζονται τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα και ταυτόχρονα επεκτείνουν την γκάμα της εταιρείας σε δύο νέα πεδία.

Το σκούτερ 368G Adv πατά σε μία νέα επίσης πλατφόρμα της Zontes, αποτελώντας την πιο εμπορική της πρόταση καθώς ανήκει σε μία κατηγορία που αυξάνει συνεχώς το μερίδιο της αγοράς της.

Συγκεντρώνουμε σε ένα χορταστικό VIDEO αρκετά από όσα λέμε και στο τεύχος για τα τρία αυτά μοντέλα – Απολαύστε το: