Royal Enfield 650 Cruiser: Ετοιμάζει βαλίτσες για Αμερική

Επίθεση την κατάλληλη στιγμή
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

16/10/2020

Στις αρχές Σεπτεμβρίου ο κατασκοπικός φακός έπιασε τους δρόμους της Ινδίας μια cruiser μοτοσυκλέτα που είχε τον δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα των 650 κυβικών της Royal Enfield. Ήδη από τότε η μοτοσυκλέτα ήταν στα τελικά στάδια της εξέλιξης και δεν είχε πάνω της κανενός είδους καμουφλάζ που να εμποδίζει τα μάτια μας να καταλάβουν πως πρόκειται για το τρίτο μοντέλο της οικογένειας. Τώρα όμως εμφανίστηκε άλλη μια φωτογραφία με την μοτοσυκλέτα σταματημένη, που δείχνει ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες.

Εκείνο που αξίζει την προσοχή μας είναι το γεγονός πως μόνο ο κινητήρας είναι ίδιος με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας, αφού το πλαίσιο και οι αναρτήσεις είναι εντελώς καινούρια. Μάλιστα το πιρούνι είναι upside down κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας και δείχνει πως η τιμή της πιθανόν θα είναι πάνω από των Interceptor 650 και Continental 650. Η προσθήκη της cruiser έκδοσης δεν μας εκπλήσσει καθώς η Endield είχε δείξει τις προθέσεις της για είσοδο στη συγκεκριμένη κατηγορία με το V2 πρωτότυπο KX 650. Κάποιοι μπορεί να απογοητεύτηκαν που δεν έχει V2 κινητήρα, όμως όποιος έχει οδηγήσει ήδη κάποιο από τα δικύλινδρα εν σειρά 650 της Enfield ξέρει πως αυτός ο κινητήρας με την βελούδινη και ήρεμη παροχή ροπής στις χαμηλές στροφές θα είναι υπέροχος για την cruiser.

Η άφιξη της νέας μοτοσυκλέτας δεν έχει καθοριστεί με ακρίβεια ακόμα και φαίνεται πως ο προγραμματισμός παρουσίασης νέων μοντέλων της Enfield έχει επηρεαστεί αρκετά από τις επιπτώσεις των μέτρων κατά της πανδημίας του Covid-19, αφού και η νέα πλατφόρμα των μονοκύλινδρων 350 που θα αντικαταστήσουν τα Bullet έχει πάρει παράταση. Το σίγουρο είναι πως τη στιγμή που η Harley Davidson φεύγει από την αγορά της Ινδίας παραδίδοντας τα κλειδιά του μαγαζιού της στην Hero, η Royal Enfield ετοιμάζεται να κάνει δυναμική επίσκεψη στις ΗΠΑ την επόμενη χρονιά, με μια μοτοσυκλέτα που όχι μόνο θα είναι φτηνότερη, αλλά και γεμάτη χαρακτήρα.    

Fantic: Έρχονται τα νέα μοντέλα Enduro και Motocross για το 2026

Αποκαλυπτήρια τον Ιούλιο –Euro 5+ τα μοντέλα Enduro
Fantic Euro5+ μοντέλα 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

22/5/2025

Η νέα σειρά μοντέλων Enduro και Motocross της Fantic για το 2026 θα αποκαλυφθεί τον Ιούλιο, με την επίσημη παρουσίαση όλων των τεχνικών αναβαθμίσεων. Η παραγωγή των νέων μοντέλων motocross θα ξεκινήσει επίσης τον Ιούλιο.

Η ανάπτυξη συνεχίζεται και για τη σειρά Enduro του 2026, όπως επιβεβαιώνει η Fantic, με όλα τα μοντέλα να πληρούν τις απαιτήσεις της έγκρισης τύπου Euro 5+, που γίνεται υποχρεωτική για όλα τα Enduro μοντέλα από το 2026. Σημαντικές αναβαθμίσεις προβλέπονται για ορισμένα μοντέλα, προσθέτουν, συμπεριλαμβανομένων νέων κινητήρων, αναβαθμίσεων στο πλαίσιο και στα ηλεκτρονικά πακέτα.

Από το 2020, οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών που επιθυμούν να λάβουν έγκριση τύπου για καινούργιο μοντέλο προς πώληση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις Euro 5, καθώς και τα υπόλοιπα πρότυπα έγκρισης τύπου.

Αυτό εξαιρούσε τα off-road μοντέλα μέχρι το 2026, όταν πλέον όλα τα νέα μοντέλα θα πρέπει επίσης να συμμορφώνονται, με κάποιες μικρές παραχωρήσεις για τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες (όπως το ABS).

Η συμμόρφωση με τα αυστηρότερα όρια του Euro 5+ σε σχέση με το προηγούμενο Euro 4 σημαίνει χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών CO, HC και NOx, καθώς και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

Τα νέα μοντέλα enduro της Fantic θα μπουν σε παραγωγή τον Σεπτέμβριο και έπειτα θα είναι σχεδόν άμεσα διαθέσιμα μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της.

Μοντέλα MX 2026

XX 125 - XX 250 - XXF 250 - XXF 450

Μοντέλα  Enduro 2026

XE 125 - XE 300 - XEF 250 - XEF 310 - XEF 450 

Ετικέτες