Triumph 2021: Και “μικρόμεσαίο” On-Off βασισμένο στο Trident
Ολόκληρη οικογένεια με στόχο τους entry-level αναβάτες
Από τον
Μπάμπη Μέντη
27/10/2020
Εχθές διέρρευσε μια “κομμένη” φωτογραφία από το συνέδριο αντιπροσώπων της Triumph, που έδειχνε ξεκάθαρα μια τρικύλινδρη μοτοσυκλέτα βασισμένη στα μηχανικά μέρη του αναμενόμενου στις 30 Οκτωβρίου Trident. Η νέα μοτοσυκλέτα που σύμφωνα με την Triumph ανήκει στην κατηγορία των Crossover, είναι ξεκάθαρο πως θέλει να βρεθεί ανάμεσα στο Yamaha Tracer 700 και Tracer 900, διαθέτοντας την τιμή του πρώτου και τα χαρίσματα του τρικύλινδρου κινητήρα του δεύτερου. Τώρα όμως κυκλοφόρησε ολόκληρη η φωτογραφία από το εν λόγο συνέδριο, όπου βλέπουμε πως μαζί με το γυμνό Trident και το Crossover Tiger Sport, θα υπάρχει και On-Off έκδοση βασισμένη στα ίδια μηχανικά μέρη.
Με άλλα λόγια, η Triumph θα έχει μια αντίστοιχη σειρά μοντέλων με αυτή που έχει ετοιμάσει η Aprilia με τον δικύλινδρο κινητήρα του RS 660, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την KTM που επίσης ετοιμάζει τον δικό της δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα στα 500-600 κυβικά, ούτε φυσικά τους Ιάπωνες που ήδη έχουν έντονη παρουσία σε αυτή την κατηγορία. Ανάμεσά τους, ο τρικύλινδρος κινητήρας της Triumph μοιάζει να έχει το πλεονέκτημα ως προς τους κυλίνδρους, αλλά σε κάθε περίπτωση ο ανταγωνισμός προβλέπεται πολύ σκληρός τα επόμενα χρόνια με τόσους δυνατούς παίκτες που μαζεύονται.
Honda V3 με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή - Δοκιμάζεται στον δρόμο!
Την οδήγησε ο Γενικός Διευθυντής του κλάδου μοτοσυκλέτας της Honda
Από τον
Κώστα Γκαζή
28/1/2025
Στις 28 Ιανουαρίου, η Honda προέβη σε ενημέρωση τύπου για το παρόν και το μέλλον του κλάδου δικύκλου της εταιρείας, εκεί όπου μεταξύ άλλων ο Γενικός Διευθυντής κ. Minoru Kato ανακοίνωσε πως “έχουμε ήδη οδηγήσει το V3 με τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή, που παρουσιάσαμε στην EICMA, σε πρωτότυπη μορφή!”
Έτσι έγινε γνωστό για πρώτη φορά πως υπάρχει πρωτότυπο μοντέλο του V3 που οδηγείται και εξελίσσεται στον δρόμο, ενώ είναι ξεκάθαρο από την EICMA κιόλας, όπου πρωτοπαρουσιάστηκε ο νέος V3 πως η μοτοσυκλέτα θα βγει στην παραγωγή.
Στη συνέντευξη τύπου παραβρέθηκε και ο κ. Daiki Mihara, Γενικός Διευθυντής των ηλεκτρικών δικύκλων της Honda, καθώς κύριο θέμα ήταν το μέλλον της ηλεκτροκίνησης της εταιρείας, που εξελίσσεται ταχύτατα σύμφωνα με τις προηγούμενες ανακοινώσεις -θα επεκταθούμε στο θέμα σε επόμενο άρθρο-, με τον θερμικό κινητήρα να παραμένει σημαντικός στα πλάνα της εταιρείας.
Αναφερόμενος στο V3 με τον ηλεκτρικό συμπιεστή, ο κ. Kato δήλωσε πως “για εμάς αυτή είναι μια νέα πρόκληση στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης (σσ. η Honda έχει παρελθόν στους τρεις κυλίνδρους με το NS400F, αν και σε δίχρονη, ατμοσφαιρική μορφή), και στόχος μας είναι η αυξημένη διασκέδαση στην οδήγηση μοτοσυκλέτας, και στη χαρά της ιδιοκτησίας της. Όχι μόνο προσφέρει εντυπωσιακές οδικές επιδόσεις, αλλά παράλληλα είναι φιλικός στο περιβάλλον όσον αφορά στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων. Θα συνεχίσουμε την εξέλιξη προς τη μαζική παραγωγή, κι έτσι σας προσκαλούμε να το περιμένετε.”
Διαβάζοντας “between the lines” της παραπάνω δήλωσης, ο ιαπωνικός ειδικός τύπος γράφει πως η γλώσσα του κ. Kato υποδηλώνει πως η μοτοσυκλέτα με τον V3 θα είναι επιπέδου ναυαρχίδας, αλλά σε σχετικά λογική τιμή.
Όταν εκπρόσωποι του τύπου ζήτησαν περισσότερες πληροφορίες από τον κ. Kato για το V3, εκείνος δήλωσε τα εξής: “οδήγησα προσωπικά την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα στο Kumamoto δυο εβδομάδες πριν. Είναι τέλεια! Περιμένετε και θα δείτε. Δεν μπορώ να σας αποκαλύψω για την ώρα τον κυβισμό, αλλά με έναν τέτοιο κινητήρα μικρών διαστάσεων και με τις μικρές διαστάσεις της ίδιας της μοτοσυκλέτας, μιλάμε για πολύ μικρό βάρος, αλλά με τον ηλεκτρικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεστή να λειτουργεί σε όλη την κλίμακα στροφών, είναι πολύ δυνατή. Είναι ακόμα σε πρωτότυπη μορφή, αλλά θα συνεχίσουμε ταχύτατα την εξέλιξη.”
Περιμένουμε δηλώσεις και φωτογραφίες από τα επόμενα στάδια της εξέλιξης, ενώ μια τόσο ιδιαίτερη διάταξη κινητήρα κάνει το V3 με τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή δύσκολη στην κατηγοριοποίηση αλλά και στην είσοδο μιας ανάλογης μοτοσυκλέτας σε κάποια μορφή αγώνα, με τον ιαπωνικό τύπο να αναφέρει πως η Honda θα μπορούσε να αγωνιστεί με τη μοτοσυκλέτα στην πειραματική κατηγορία Experimental (EXP) στις 8 ώρες της Suzuka!