Triumph 2021: Και “μικρόμεσαίο” On-Off βασισμένο στο Trident

Ολόκληρη οικογένεια με στόχο τους entry-level αναβάτες
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/10/2020

Εχθές διέρρευσε μια “κομμένη” φωτογραφία από το συνέδριο αντιπροσώπων της Triumph, που έδειχνε ξεκάθαρα μια τρικύλινδρη μοτοσυκλέτα βασισμένη στα μηχανικά μέρη του αναμενόμενου στις 30 Οκτωβρίου Trident. Η νέα μοτοσυκλέτα που σύμφωνα με την Triumph ανήκει στην κατηγορία των Crossover, είναι ξεκάθαρο πως θέλει να βρεθεί ανάμεσα στο Yamaha Tracer 700 και Tracer 900, διαθέτοντας την τιμή του πρώτου και τα χαρίσματα του τρικύλινδρου κινητήρα του δεύτερου. Τώρα όμως κυκλοφόρησε ολόκληρη η φωτογραφία από το εν λόγο συνέδριο, όπου βλέπουμε πως μαζί με το γυμνό Trident και το Crossover Tiger Sport, θα υπάρχει και On-Off έκδοση βασισμένη στα ίδια μηχανικά μέρη.

Με άλλα λόγια, η Triumph θα έχει μια αντίστοιχη σειρά μοντέλων με αυτή που έχει ετοιμάσει η Aprilia με τον δικύλινδρο κινητήρα του RS 660, ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την KTM που επίσης ετοιμάζει τον δικό της δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα στα 500-600 κυβικά, ούτε φυσικά τους Ιάπωνες που ήδη έχουν έντονη παρουσία σε αυτή την κατηγορία. Ανάμεσά τους, ο τρικύλινδρος κινητήρας της Triumph μοιάζει να έχει το πλεονέκτημα ως προς τους κυλίνδρους, αλλά σε κάθε περίπτωση ο ανταγωνισμός προβλέπεται πολύ σκληρός τα επόμενα χρόνια με τόσους δυνατούς παίκτες που μαζεύονται.  

Kawasaki - «Σας ακούσαμε»: Φέρνει πίσω το δίχρονο KX μετά από 20 χρόνια! [VIDEO]

Ευτυχώς τα Motocross δεν γνωρίζουν σύνορα
Kawasaki - «Σας ακούσαμε»: Φέρνει πίσω το δίχρονο KX μετά από 20 χρόνια! [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/1/2025

Μία από τις πιο έξυπνες κινήσεις ετοιμάζεται να κάνει η Kawasaki στις ΗΠΑ, ιδιαίτερα αν το κάνει καλά, επενδύοντας στην τεχνολογία και χτυπώντας τον ανταγωνισμό. Είναι μία κίνηση που την ετοιμάζουν καιρό, είχαμε δει πατέντες από πέρσι το καλοκαίρι, όμως είναι η πρώτη φορά που μιλούν επίσημα για αυτό και το πρώτο teaser που έχει σκοπό να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κόσμου και να ταρακουνήσει λίγο τον ανταγωνισμό. Διότι στις ΗΠΑ η Kawasaki ήταν άπιαστη για πολλά χρόνια στο Motocross και ούτε η KTM δεν κατάλαβε πως κατάφερε η GASGAS την τελευταία τριετία να κλέψει μεγάλο μερίδιο πωλήσεων. Kawasaki και Yamaha σε δεύτερο ρόλο είδαν σε μία πολύ σίγουρη και πολύ δυναμική αγορά όπως οι ΗΠΑ να χάνουν πωλήσεις και έπρεπε να απαντήσουν.

Με ένα teaser video που λέει το αυτονόητο: «Σας ακούσαμε» και γνήσιο δίχρονο ήχο να το συνοδεύει η Kawasaki ανακοινώνει πως φέρνει πίσω τα δίχρονο Motocross χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η γραμμή παραγωγής έκλεισε για τα δίχρονα KX125 το 2006 και για το KX250 το 2007 με τις πωλήσεις νέων να διατηρούνται για τουλάχιστον μία διετία μετά από αυτό, ενώ στις μικρές κατηγορίες συνέχιζαν όλο αυτό το διάστημα να βρίσκονται στην γκάμα της Kawasaki.

Περιμένουμε μία τέτοια κίνηση να μας φέρνει ψεκασμό και όλα όσα έχουμε ήδη δει από τον ανταγωνισμό ώστε η κίνηση της Kawasaki να έρχεται απευθείας να φουντώσει την μάχη στην κατηγορία MX. Ελπίζουμε να είναι επίσης παραπάνω από ένα μοντέλα ώστε να καλύπτει όλες τις κατηγορίες.