V-Strom 250: Στην Ελλάδα το ερχόμενο καλοκαίρι!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/10/2016

Οι δύο νέες μοτοσυκλέτες με τον κινητήρα του Inazuma, που έδειξε η Suzuki στην CIMA -την μεγάλη κινέζικη έκθεση μοτοσυκλέτας- επιβεβαιώθηκε ότι θα προετοιμαστούν για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με παραγωγή που μάλλον θα ξεκινήσει την Άνοιξη.

Η Ελλάδα θα είναι από τις πρώτες χώρες που θα υποδεχτούν τα νέα 250άρια μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ωστόσο να υπάρχει ακόμα καμία πρόβλεψη για την τιμή, που είναι και η κυρίαρχη ερώτηση από την πρώτη στιγμή που οι φωτογραφίες τους κάνουν τον γύρο του internet…

 

Περιμέναμε σίγουρα το GSX250R από τις αρχές του '16, όταν και το πρωτοείδαμε, θυμηθείτε όσα είχαμε γράψει τον Ιανουάριο

 

Είναι αλήθεια ότι η Suzuki καθυστέρησε να βγάλει στην παραγωγή μία τέτοια μοτοσυκλέτα, καθώς από την επόμενη χρονιά θα αρχίσει να υπάρχει και ανταγωνισμός στην κατηγορία αυτή που ξανά γεννιέται από την αρχή. Αν είχε το V-Strom δύο χρόνια πριν ήταν βέβαιο πως θα είχε κυριαρχήσει, ενώ τώρα θα πρέπει να το κάνει παλεύοντας με λίγο μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, που ίσως όμως να είναι και υπολογίσιμα ακριβότερες, όπως το BMW G310 GS. Το μικρότερο των V-Strom δεν είναι καινούρια υπόθεση, η ελληνική πλευρά έχει τονίσει επανειλημμένα στην Suzuki, την ανάγκη να έχει ένα τέτοιο μοντέλο στην γκάμα της και μάλιστα με ανταγωνιστική τιμή, ενώ πέρσι το ακούγαμε για πρώτη φορά με την κωδική ονομασία G-Storm 250. Η Suzuki επέλεξε τελικά την έκθεση της Κίνας για να δείξει το νέο V-Strom, πράγμα απόλυτα κατανοητό με βάση τις ιδιαιτερότητες που ισχύουν στην αγορά της Ασίας, ευνοώντας τις μικρότερες σε κυβισμό μοτοσυκλέτες.

Κάθε χρόνο σε αυτή την έκθεση, αλλά και στην αντίστοιχη που γίνεται στο Δελχί, βλέπουμε εκατοντάδες άγνωστα σε εμάς μοντέλα, πολλά από τα οποία θα θέλαμε πραγματικά να τα οδηγήσουμε στις δικές μας συνθήκες. Οι συνήθειες κίνησης στις ελληνικές πόλεις, παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες ομοιότητες ανάμεσα στις ευρωπαϊκές, με την κατάσταση που επικρατεί στην Ασία, ωστόσο σπάνια βλέπουμε πολλά από αυτά τα μοντέλα να έρχονται και σε εμάς. Για να το επεκτείνουμε παραπέρα, κατά καιρούς έχουμε ζηλέψει και μοτοσυκλέτες που βρίσκει κανείς στην Βραζιλία, μία αγορά με μέγεθος σε αριθμούς μονάδων μεγαλύτερη από την Ευρωπαϊκή, αλλά έρχεται η οικονομική κρίση να εξαλείψει για πρώτη φορά μερικές από τις διαφορές αυτές.

Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, με βάση τις δικές μας ανάγκες –ειδικότερες από την υπόλοιπη Ευρώπη- τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R, έρχονται στην Ευρωπαϊκή αγορά και τις λεπτομέρειες θα τις μάθουμε πολύ σύντομα, στην EICMA όπου και θα παρουσιαστούν επίσημα. Στις φωτογραφίες βλέπουμε τα μοντέλα για την ασιατική αγορά και ιδιαίτερα το V-Strom είναι εξοπλισμένο με καλαίσθητες «μπεμβεδίζουσες» βαλίτσες, τα οποία θα έχουν άλλες προδιαγραφές από αυτά που θα δούμε σε λίγες μέρες στην EICMA.

Αν και η Suzuki δεν φημίζεται για την εμφάνιση των μοντέλων της, τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R είναι αρκετά όμορφες μοτοσυκλέτες και η οπτική ταύτιση του GSX250R με το νέο superbike, φαίνεται ιδιαίτερα πετυχημένη.

Η ελληνική αντιπροσωπεία λοιπόν θα υποδεχτεί από τις πρώτες στην Ευρώπη τις νέες μοτοσυκλέτες, το αργότερο μέσα στον Αύγουστο του ’17, με πιθανότητα να είναι και νωρίτερα εδώ, ενώ δεσμεύεται και για την καλύτερη δυνατή τιμή. Το MOTO θα δει από κοντά τις νέες μοτοσυκλέτες στην EICMA και θα μεταφέρουμε όλες τις πληροφορίες κατευθείαν από τους ανθρώπους της Suzuki…

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες:

 

Hyosung GV250X Roadster: Το νέο V2 cruiser που φέρει ιμάντα αντί για αλυσίδα

Αποδίδει 25,5 ίππους και έχει στάνταρ Traction Control
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/4/2026

Η GV250X Roadster της Hyosung αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2026 και πρόκειται για μία cruiser 250 κ.εκ. που φέρει δικύλινδρο V κινητήρα και ιμάντα στην τελική μετάδοση, αντί για αλυσίδα.

Η μοτοσυκλέτα φέρει έναν δικύλινδρο υγρόψυκτο V κινητήρα με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 60 μοιρών και 248,4 κυβικά που αποδίδει 25,5 ίππους στις 9.500 στροφές και 2,04 kg.m ροπής στις 7.000 στροφές.

Το πρωτοποριακό cruiser φέρει ιμάντα μετάδοσης κίνησης και όχι αλυσίδα, κάτι που σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους μοτοσυκλετιστές που δεν αρέσκονται στην συντήρησή της. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ στο σύστημα πέδησης βλέπουμε τετραπίστονη δαγκάνα με δίσκο 270 mm μπροστά.

Hyosung

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 180 κιλά και το ύψος σέλας στα μόλις 740 mm, ενώ οι τροχοί της είναι διαστάσεων 16 ιντσών μπροστά και 15 πίσω.

Ο εξοπλισμός του Hyosung GV250X Roadster περιλαμβάνει Traction Control, LED φώτα, θύρα USB  και οθόνη LCD. Το νέο cruiser θα είναι σε πρώτη φάση διαθέσιμο στην Ιαπωνία τον Ιούνιο και η τιμή του εκεί θα είναι 3.950 ευρώ. Αναμένουμε νεότερα για το αν θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.