V-Strom 250: Στην Ελλάδα το ερχόμενο καλοκαίρι!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/10/2016

Οι δύο νέες μοτοσυκλέτες με τον κινητήρα του Inazuma, που έδειξε η Suzuki στην CIMA -την μεγάλη κινέζικη έκθεση μοτοσυκλέτας- επιβεβαιώθηκε ότι θα προετοιμαστούν για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με παραγωγή που μάλλον θα ξεκινήσει την Άνοιξη.

Η Ελλάδα θα είναι από τις πρώτες χώρες που θα υποδεχτούν τα νέα 250άρια μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ωστόσο να υπάρχει ακόμα καμία πρόβλεψη για την τιμή, που είναι και η κυρίαρχη ερώτηση από την πρώτη στιγμή που οι φωτογραφίες τους κάνουν τον γύρο του internet…

 

Περιμέναμε σίγουρα το GSX250R από τις αρχές του '16, όταν και το πρωτοείδαμε, θυμηθείτε όσα είχαμε γράψει τον Ιανουάριο

 

Είναι αλήθεια ότι η Suzuki καθυστέρησε να βγάλει στην παραγωγή μία τέτοια μοτοσυκλέτα, καθώς από την επόμενη χρονιά θα αρχίσει να υπάρχει και ανταγωνισμός στην κατηγορία αυτή που ξανά γεννιέται από την αρχή. Αν είχε το V-Strom δύο χρόνια πριν ήταν βέβαιο πως θα είχε κυριαρχήσει, ενώ τώρα θα πρέπει να το κάνει παλεύοντας με λίγο μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, που ίσως όμως να είναι και υπολογίσιμα ακριβότερες, όπως το BMW G310 GS. Το μικρότερο των V-Strom δεν είναι καινούρια υπόθεση, η ελληνική πλευρά έχει τονίσει επανειλημμένα στην Suzuki, την ανάγκη να έχει ένα τέτοιο μοντέλο στην γκάμα της και μάλιστα με ανταγωνιστική τιμή, ενώ πέρσι το ακούγαμε για πρώτη φορά με την κωδική ονομασία G-Storm 250. Η Suzuki επέλεξε τελικά την έκθεση της Κίνας για να δείξει το νέο V-Strom, πράγμα απόλυτα κατανοητό με βάση τις ιδιαιτερότητες που ισχύουν στην αγορά της Ασίας, ευνοώντας τις μικρότερες σε κυβισμό μοτοσυκλέτες.

Κάθε χρόνο σε αυτή την έκθεση, αλλά και στην αντίστοιχη που γίνεται στο Δελχί, βλέπουμε εκατοντάδες άγνωστα σε εμάς μοντέλα, πολλά από τα οποία θα θέλαμε πραγματικά να τα οδηγήσουμε στις δικές μας συνθήκες. Οι συνήθειες κίνησης στις ελληνικές πόλεις, παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες ομοιότητες ανάμεσα στις ευρωπαϊκές, με την κατάσταση που επικρατεί στην Ασία, ωστόσο σπάνια βλέπουμε πολλά από αυτά τα μοντέλα να έρχονται και σε εμάς. Για να το επεκτείνουμε παραπέρα, κατά καιρούς έχουμε ζηλέψει και μοτοσυκλέτες που βρίσκει κανείς στην Βραζιλία, μία αγορά με μέγεθος σε αριθμούς μονάδων μεγαλύτερη από την Ευρωπαϊκή, αλλά έρχεται η οικονομική κρίση να εξαλείψει για πρώτη φορά μερικές από τις διαφορές αυτές.

Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, με βάση τις δικές μας ανάγκες –ειδικότερες από την υπόλοιπη Ευρώπη- τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R, έρχονται στην Ευρωπαϊκή αγορά και τις λεπτομέρειες θα τις μάθουμε πολύ σύντομα, στην EICMA όπου και θα παρουσιαστούν επίσημα. Στις φωτογραφίες βλέπουμε τα μοντέλα για την ασιατική αγορά και ιδιαίτερα το V-Strom είναι εξοπλισμένο με καλαίσθητες «μπεμβεδίζουσες» βαλίτσες, τα οποία θα έχουν άλλες προδιαγραφές από αυτά που θα δούμε σε λίγες μέρες στην EICMA.

Αν και η Suzuki δεν φημίζεται για την εμφάνιση των μοντέλων της, τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R είναι αρκετά όμορφες μοτοσυκλέτες και η οπτική ταύτιση του GSX250R με το νέο superbike, φαίνεται ιδιαίτερα πετυχημένη.

Η ελληνική αντιπροσωπεία λοιπόν θα υποδεχτεί από τις πρώτες στην Ευρώπη τις νέες μοτοσυκλέτες, το αργότερο μέσα στον Αύγουστο του ’17, με πιθανότητα να είναι και νωρίτερα εδώ, ενώ δεσμεύεται και για την καλύτερη δυνατή τιμή. Το MOTO θα δει από κοντά τις νέες μοτοσυκλέτες στην EICMA και θα μεταφέρουμε όλες τις πληροφορίες κατευθείαν από τους ανθρώπους της Suzuki…

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες:

 

Bajaj Pulsar NS400Z: Το γυμνό μοντέλο είναι πλέον διαθέσιμο στην Ισπανία

Με άκρως ανταγωνιστική τιμή και 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/4/2026

Το Bajaj Pulsar NS400Z είναι το μεγαλύτερο μέλος της οικογένειας Pulsar και διατίθεται από το 2024 στην αγορά της Ινδίας, η νέα είδηση όμως είναι πως πλέον είναι διαθέσιμο και στην Ευρωπαϊκή αγορά και συγκεκριμένα στην Ισπανία.

Η γυμνή μοτοσυκλέτα είχε ανακοινωθεί στην Ινδία το 2024, όμως έφτασε στην Ισπανία μόλις την περασμένη εβδομάδα. Η μοτοσυκλέτα φέρει τον γνωστό μονοκύλινδρο κινητήρα της KTM των 373 κυβικών, που έφερε η σειρά 390 της προηγούμενης γενιάς και αποδίδει 39,5 ίππους, έναντι των 42,5 ίππων που αποδίδει η έκδοση που είναι διαθέσιμη στην Ινδία, ενώ η ροπή παραμένει ίδια και στις δύο εκδόσεις και είναι 3,5 kg.m. Τα μέρη του κινητήρα είναι φυσικά ίδια και η διαφορά αυτή στην απόδοση οφείλεται σε διαφορετική χαρτογράφηση. Μία άλλη διαφορά εντοπίζεται στη διάσταση του πίσω ελαστικού, αφού το μοντέλο στην Ινδία φέρει 150άρι ελαστικό, ενώ στην Ισπανία 140άρι.

Pulsar

Η Bajaj Pulsar NS400Z έρχεται με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών και διαδρομή 130 mm μπροστά και monoshock αμορτισέρ πίσω με διαδρομή 130 mm. Στον τομέα της πέδησης, βρίσκουμε δίσκο 320 mm μπροστά και 230 mm πίσω.

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ορίζεται στα 174 κιλά πλήρες υγρών, με τη χωρητικότητα του ντεπόζιτου να ανακοινώνεται στα 12 λίτρα και το ύψος της σέλας στα 805 mm, που θα βολέψει και τα χαμηλότερα αναστήματα. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, η μοτοσυκλέτα διαθέτει τρία riding modes, δικάναλο ABS, ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού, LED φώτα και quickshifter. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως η τιμή της μοτοσυκλέτας είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική στην Ισπανία και ορίζεται στα 4.499 ευρώ, ενώ συνοδεύεται και από πενταετή εγγύηση. Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες, για το αν θα εισαχθεί και στη χώρα μας το επόμενο διάστημα.

Ετικέτες