V-Strom 250: Στην Ελλάδα το ερχόμενο καλοκαίρι!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/10/2016

Οι δύο νέες μοτοσυκλέτες με τον κινητήρα του Inazuma, που έδειξε η Suzuki στην CIMA -την μεγάλη κινέζικη έκθεση μοτοσυκλέτας- επιβεβαιώθηκε ότι θα προετοιμαστούν για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με παραγωγή που μάλλον θα ξεκινήσει την Άνοιξη.

Η Ελλάδα θα είναι από τις πρώτες χώρες που θα υποδεχτούν τα νέα 250άρια μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ωστόσο να υπάρχει ακόμα καμία πρόβλεψη για την τιμή, που είναι και η κυρίαρχη ερώτηση από την πρώτη στιγμή που οι φωτογραφίες τους κάνουν τον γύρο του internet…

 

Περιμέναμε σίγουρα το GSX250R από τις αρχές του '16, όταν και το πρωτοείδαμε, θυμηθείτε όσα είχαμε γράψει τον Ιανουάριο

 

Είναι αλήθεια ότι η Suzuki καθυστέρησε να βγάλει στην παραγωγή μία τέτοια μοτοσυκλέτα, καθώς από την επόμενη χρονιά θα αρχίσει να υπάρχει και ανταγωνισμός στην κατηγορία αυτή που ξανά γεννιέται από την αρχή. Αν είχε το V-Strom δύο χρόνια πριν ήταν βέβαιο πως θα είχε κυριαρχήσει, ενώ τώρα θα πρέπει να το κάνει παλεύοντας με λίγο μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, που ίσως όμως να είναι και υπολογίσιμα ακριβότερες, όπως το BMW G310 GS. Το μικρότερο των V-Strom δεν είναι καινούρια υπόθεση, η ελληνική πλευρά έχει τονίσει επανειλημμένα στην Suzuki, την ανάγκη να έχει ένα τέτοιο μοντέλο στην γκάμα της και μάλιστα με ανταγωνιστική τιμή, ενώ πέρσι το ακούγαμε για πρώτη φορά με την κωδική ονομασία G-Storm 250. Η Suzuki επέλεξε τελικά την έκθεση της Κίνας για να δείξει το νέο V-Strom, πράγμα απόλυτα κατανοητό με βάση τις ιδιαιτερότητες που ισχύουν στην αγορά της Ασίας, ευνοώντας τις μικρότερες σε κυβισμό μοτοσυκλέτες.

Κάθε χρόνο σε αυτή την έκθεση, αλλά και στην αντίστοιχη που γίνεται στο Δελχί, βλέπουμε εκατοντάδες άγνωστα σε εμάς μοντέλα, πολλά από τα οποία θα θέλαμε πραγματικά να τα οδηγήσουμε στις δικές μας συνθήκες. Οι συνήθειες κίνησης στις ελληνικές πόλεις, παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες ομοιότητες ανάμεσα στις ευρωπαϊκές, με την κατάσταση που επικρατεί στην Ασία, ωστόσο σπάνια βλέπουμε πολλά από αυτά τα μοντέλα να έρχονται και σε εμάς. Για να το επεκτείνουμε παραπέρα, κατά καιρούς έχουμε ζηλέψει και μοτοσυκλέτες που βρίσκει κανείς στην Βραζιλία, μία αγορά με μέγεθος σε αριθμούς μονάδων μεγαλύτερη από την Ευρωπαϊκή, αλλά έρχεται η οικονομική κρίση να εξαλείψει για πρώτη φορά μερικές από τις διαφορές αυτές.

Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, με βάση τις δικές μας ανάγκες –ειδικότερες από την υπόλοιπη Ευρώπη- τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R, έρχονται στην Ευρωπαϊκή αγορά και τις λεπτομέρειες θα τις μάθουμε πολύ σύντομα, στην EICMA όπου και θα παρουσιαστούν επίσημα. Στις φωτογραφίες βλέπουμε τα μοντέλα για την ασιατική αγορά και ιδιαίτερα το V-Strom είναι εξοπλισμένο με καλαίσθητες «μπεμβεδίζουσες» βαλίτσες, τα οποία θα έχουν άλλες προδιαγραφές από αυτά που θα δούμε σε λίγες μέρες στην EICMA.

Αν και η Suzuki δεν φημίζεται για την εμφάνιση των μοντέλων της, τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R είναι αρκετά όμορφες μοτοσυκλέτες και η οπτική ταύτιση του GSX250R με το νέο superbike, φαίνεται ιδιαίτερα πετυχημένη.

Η ελληνική αντιπροσωπεία λοιπόν θα υποδεχτεί από τις πρώτες στην Ευρώπη τις νέες μοτοσυκλέτες, το αργότερο μέσα στον Αύγουστο του ’17, με πιθανότητα να είναι και νωρίτερα εδώ, ενώ δεσμεύεται και για την καλύτερη δυνατή τιμή. Το MOTO θα δει από κοντά τις νέες μοτοσυκλέτες στην EICMA και θα μεταφέρουμε όλες τις πληροφορίες κατευθείαν από τους ανθρώπους της Suzuki…

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες:

 

KTM Freeride E 2027: Ανανεωμένο και πλέον κατάλληλο για κυκλοφορία στον δρόμο

Είναι πλέον πιο ισχυρό και με μεγαλύτερη αυτονομία
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/4/2026

Η Freeride E αποτελεί μέρος της γκάμας της KTM για πάνω από μια δεκαετία και τώρα με την έκδοση του 2027 η KTM, αν και άργησε σημαντικά, την ανανέωσε για ακόμη μια φορά. Περισσότερη ισχύς, περισσότερη ροπή και διευρυμένες δυνατότητες αναδεικνύουν τις επιδόσεις της ηλεκτρικής off-road μοτοσυκλέτας της KTM.

Η φιλοσοφία FREERIDE της KTM βασίζεται σε μια μοτοσυκλέτα offroad με χαμηλές εκπομπές ρύπων, αθόρυβη, εύκολη στη συντήρηση και ανθεκτική, που ξεπερνά τα όρια ως προς το πότε και πού μπορεί να οδηγηθεί. Μάλιστα, το νέο μοντέλο του 2027 είναι πλέον εγκεκριμένο για κυκλοφορία στο δρόμο, κάτι που σημαίνει πως ο αναβάτης θα φτάσει στα κοντινά βουνά με την μοτοσυκλέτα και όχι με ένα τρέιλερ.

Το ατσάλινο πλαίσιο είναι νέο, ενώ το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, fiber glass και πλαστικό. Η μοτοσυκλέτα φέρει μία μπαταρία ιόντων λιθίου MX50 που σύμφωνα με την εταιρεία ζυγίζει 29 κιλά, έχει χωρητικότητα 5,5 kWh και βγάζει 2 με 3 ώρες οδήγησης Enduro. Μάλιστα οι Αυστριακοί υποστηρίζουν πως η μπαταρία αντέχει πάνω από 1.000 φορτίσεις πριν πέσει η απόδοσή της στο 80%. Η Freeride E έρχεται με έναν φορτιστή 660 W που μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία από το 20% στο 80% σε 4 με 5 ώρες σε οικιακή πρίζα.

FREERIDE

Ο ηλεκτροκινητήρας της νέας Freeride E αποδίδει μέγιστη ισχύ 25,8 ίππων και 3,7 kg.m ροπής, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 95 km/h. Η ισχύς μπορεί να ρυθμιστεί μέσω τριών riding modes και τριών ρυθμίσεων ανάκτησης ενέργειας που βοηθούν στην επέκταση της αυτονομίας και των δυνατοτήτων της KTM FREERIDE E. Το ηλεκτρονικό πακέτο της περιλαμβάνει αισθητήρα πτώσης, ρυθμιζόμενο traction control και οθόνη LCD.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε μπροστά ρυθμιζόμενο πιρούνι WP διαμέτρου 43 mm με διαδρομή 250 mm και πίσω ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ της WP με διαδρομή 240 mm. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 112 κιλά και το ύψος σέλας στα 910 mm. Οι τροχοί της είναι 21”-18” και την πέδηση αναλαμβάνουν δίσκος 260 mm μπροστά και 240 mm πίσω.

FREERIDE

Η KTM είχε ανακοινώσει την ανανέωση του μοντέλου από το 2024, αλλά με τις γνωστές οικονομικές περιπέτειες της εταιρείας το project πήρε παραπάνω για να ολοκληρωθεί τελικά. Σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως το νέο μοντέλο έχει πάρει ομολογκασιόν για χρήση δρόμου, που σημαίνει πως μπορεί να βγάλει πινακίδα.

Η τιμή της FREERIDE E 2027 δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη και θα είναι διαθέσιμη μέσω των εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων της KTM στις αρχές του Καλοκαιριού.

Ετικέτες