V-Strom 250: Στην Ελλάδα το ερχόμενο καλοκαίρι!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/10/2016

Οι δύο νέες μοτοσυκλέτες με τον κινητήρα του Inazuma, που έδειξε η Suzuki στην CIMA -την μεγάλη κινέζικη έκθεση μοτοσυκλέτας- επιβεβαιώθηκε ότι θα προετοιμαστούν για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με παραγωγή που μάλλον θα ξεκινήσει την Άνοιξη.

Η Ελλάδα θα είναι από τις πρώτες χώρες που θα υποδεχτούν τα νέα 250άρια μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ωστόσο να υπάρχει ακόμα καμία πρόβλεψη για την τιμή, που είναι και η κυρίαρχη ερώτηση από την πρώτη στιγμή που οι φωτογραφίες τους κάνουν τον γύρο του internet…

 

Περιμέναμε σίγουρα το GSX250R από τις αρχές του '16, όταν και το πρωτοείδαμε, θυμηθείτε όσα είχαμε γράψει τον Ιανουάριο

 

Είναι αλήθεια ότι η Suzuki καθυστέρησε να βγάλει στην παραγωγή μία τέτοια μοτοσυκλέτα, καθώς από την επόμενη χρονιά θα αρχίσει να υπάρχει και ανταγωνισμός στην κατηγορία αυτή που ξανά γεννιέται από την αρχή. Αν είχε το V-Strom δύο χρόνια πριν ήταν βέβαιο πως θα είχε κυριαρχήσει, ενώ τώρα θα πρέπει να το κάνει παλεύοντας με λίγο μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, που ίσως όμως να είναι και υπολογίσιμα ακριβότερες, όπως το BMW G310 GS. Το μικρότερο των V-Strom δεν είναι καινούρια υπόθεση, η ελληνική πλευρά έχει τονίσει επανειλημμένα στην Suzuki, την ανάγκη να έχει ένα τέτοιο μοντέλο στην γκάμα της και μάλιστα με ανταγωνιστική τιμή, ενώ πέρσι το ακούγαμε για πρώτη φορά με την κωδική ονομασία G-Storm 250. Η Suzuki επέλεξε τελικά την έκθεση της Κίνας για να δείξει το νέο V-Strom, πράγμα απόλυτα κατανοητό με βάση τις ιδιαιτερότητες που ισχύουν στην αγορά της Ασίας, ευνοώντας τις μικρότερες σε κυβισμό μοτοσυκλέτες.

Κάθε χρόνο σε αυτή την έκθεση, αλλά και στην αντίστοιχη που γίνεται στο Δελχί, βλέπουμε εκατοντάδες άγνωστα σε εμάς μοντέλα, πολλά από τα οποία θα θέλαμε πραγματικά να τα οδηγήσουμε στις δικές μας συνθήκες. Οι συνήθειες κίνησης στις ελληνικές πόλεις, παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες ομοιότητες ανάμεσα στις ευρωπαϊκές, με την κατάσταση που επικρατεί στην Ασία, ωστόσο σπάνια βλέπουμε πολλά από αυτά τα μοντέλα να έρχονται και σε εμάς. Για να το επεκτείνουμε παραπέρα, κατά καιρούς έχουμε ζηλέψει και μοτοσυκλέτες που βρίσκει κανείς στην Βραζιλία, μία αγορά με μέγεθος σε αριθμούς μονάδων μεγαλύτερη από την Ευρωπαϊκή, αλλά έρχεται η οικονομική κρίση να εξαλείψει για πρώτη φορά μερικές από τις διαφορές αυτές.

Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, με βάση τις δικές μας ανάγκες –ειδικότερες από την υπόλοιπη Ευρώπη- τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R, έρχονται στην Ευρωπαϊκή αγορά και τις λεπτομέρειες θα τις μάθουμε πολύ σύντομα, στην EICMA όπου και θα παρουσιαστούν επίσημα. Στις φωτογραφίες βλέπουμε τα μοντέλα για την ασιατική αγορά και ιδιαίτερα το V-Strom είναι εξοπλισμένο με καλαίσθητες «μπεμβεδίζουσες» βαλίτσες, τα οποία θα έχουν άλλες προδιαγραφές από αυτά που θα δούμε σε λίγες μέρες στην EICMA.

Αν και η Suzuki δεν φημίζεται για την εμφάνιση των μοντέλων της, τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R είναι αρκετά όμορφες μοτοσυκλέτες και η οπτική ταύτιση του GSX250R με το νέο superbike, φαίνεται ιδιαίτερα πετυχημένη.

Η ελληνική αντιπροσωπεία λοιπόν θα υποδεχτεί από τις πρώτες στην Ευρώπη τις νέες μοτοσυκλέτες, το αργότερο μέσα στον Αύγουστο του ’17, με πιθανότητα να είναι και νωρίτερα εδώ, ενώ δεσμεύεται και για την καλύτερη δυνατή τιμή. Το MOTO θα δει από κοντά τις νέες μοτοσυκλέτες στην EICMA και θα μεταφέρουμε όλες τις πληροφορίες κατευθείαν από τους ανθρώπους της Suzuki…

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες:

 

Royal Enfield HNTR 350 – Νέα χρώματα για το ανανεωμένο μοντέλο που δεν έχουμε δει ακόμη στην Ευρώπη

Η αναβαθμισμένη γενιά του HNTR 350 αποκτά τρεις νέους χρωματισμούς στην Ινδία
royal enfield hntr 350
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

6/4/2026

Η Royal Enfield προέβη πέρυσι σε μερικές αλλαγές στο HNTR 350, οι οποίες περιλαμβάνουν μονόδρομο συμπλέκτη με υποβοήθηση, νέο τιμόνι και σέλα, πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και ενισχυμένες αποσβέσεις στα αμορτισέρ, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, LED προβολέα και σύστημα πλοήγησης Tripper με το δικό του στρογγυλό όργανο.

Τώρα η ινδική εταιρεία ξαναφρεσκάρει το μοντέλο εισάγοντας μια νέα έκδοση βάσης και δύο καινούργιους χρωματισμούς.

royal enfield hntr 350

Η νέα βασική έκδοση χαρακτηρίζεται από το μαύρο χρώμα Tarmac Black και ξεχωρίζει από τις νέες χυτές ζάντες που διαφοροποιούνται σχεδιαστικώς από αυτές των υπολοίπων εκδόσεων HNTR 350.

Παράλληλα η Royal Enfield εισήγαγε στην ινδική της γκάμα δύο νέους χρωματισμούς, τους Mumbai Yellow (κίτρινο) και Moonshot White (λευκό).

royal enfield hntr 350

Από τεχνικής πλευράς τίποτε δεν αλλάζει στον J-series αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα των 349cc που αποδίδει μέγιστη ισχύ 20 hp και ροπή 2,8 kgm μέσω πεντατάχυτου κιβωτίου.

Στην ινδική αγορά η βασική έκδοση ξεχωρίζει από το ταμπούρο πίσω και μονοκάναλο σύστημα ABS, ενώ όλες οι υπόλοιπες διαθέτουν δισκόφρενα μπρος-πίσω και δικάναλο ABS. Στην Ευρώπη ωστόσο η βασική έκδοση δεν ήρθε ποτέ, όπως δεν έχουν εμφανιστεί ακόμη και τα ανανεωμένα από το 2025 μοντέλα με τις αλλαγές που αναφέραμε παραπάνω.

Λογικά όλα αυτά θα έρθουν κάποια στιγμή στα μέρη μας και εκεί θα δούμε και ποια χρώματα θα επιλεχθούν για τις αγορές μας από τα συνολικά δέκα (10) που διαθέτει η Royal Enfield στην Ινδία για το HNTR 350.

Ετικέτες