V-Strom 250: Στην Ελλάδα το ερχόμενο καλοκαίρι!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/10/2016

Οι δύο νέες μοτοσυκλέτες με τον κινητήρα του Inazuma, που έδειξε η Suzuki στην CIMA -την μεγάλη κινέζικη έκθεση μοτοσυκλέτας- επιβεβαιώθηκε ότι θα προετοιμαστούν για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με παραγωγή που μάλλον θα ξεκινήσει την Άνοιξη.

Η Ελλάδα θα είναι από τις πρώτες χώρες που θα υποδεχτούν τα νέα 250άρια μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ωστόσο να υπάρχει ακόμα καμία πρόβλεψη για την τιμή, που είναι και η κυρίαρχη ερώτηση από την πρώτη στιγμή που οι φωτογραφίες τους κάνουν τον γύρο του internet…

 

Περιμέναμε σίγουρα το GSX250R από τις αρχές του '16, όταν και το πρωτοείδαμε, θυμηθείτε όσα είχαμε γράψει τον Ιανουάριο

 

Είναι αλήθεια ότι η Suzuki καθυστέρησε να βγάλει στην παραγωγή μία τέτοια μοτοσυκλέτα, καθώς από την επόμενη χρονιά θα αρχίσει να υπάρχει και ανταγωνισμός στην κατηγορία αυτή που ξανά γεννιέται από την αρχή. Αν είχε το V-Strom δύο χρόνια πριν ήταν βέβαιο πως θα είχε κυριαρχήσει, ενώ τώρα θα πρέπει να το κάνει παλεύοντας με λίγο μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, που ίσως όμως να είναι και υπολογίσιμα ακριβότερες, όπως το BMW G310 GS. Το μικρότερο των V-Strom δεν είναι καινούρια υπόθεση, η ελληνική πλευρά έχει τονίσει επανειλημμένα στην Suzuki, την ανάγκη να έχει ένα τέτοιο μοντέλο στην γκάμα της και μάλιστα με ανταγωνιστική τιμή, ενώ πέρσι το ακούγαμε για πρώτη φορά με την κωδική ονομασία G-Storm 250. Η Suzuki επέλεξε τελικά την έκθεση της Κίνας για να δείξει το νέο V-Strom, πράγμα απόλυτα κατανοητό με βάση τις ιδιαιτερότητες που ισχύουν στην αγορά της Ασίας, ευνοώντας τις μικρότερες σε κυβισμό μοτοσυκλέτες.

Κάθε χρόνο σε αυτή την έκθεση, αλλά και στην αντίστοιχη που γίνεται στο Δελχί, βλέπουμε εκατοντάδες άγνωστα σε εμάς μοντέλα, πολλά από τα οποία θα θέλαμε πραγματικά να τα οδηγήσουμε στις δικές μας συνθήκες. Οι συνήθειες κίνησης στις ελληνικές πόλεις, παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες ομοιότητες ανάμεσα στις ευρωπαϊκές, με την κατάσταση που επικρατεί στην Ασία, ωστόσο σπάνια βλέπουμε πολλά από αυτά τα μοντέλα να έρχονται και σε εμάς. Για να το επεκτείνουμε παραπέρα, κατά καιρούς έχουμε ζηλέψει και μοτοσυκλέτες που βρίσκει κανείς στην Βραζιλία, μία αγορά με μέγεθος σε αριθμούς μονάδων μεγαλύτερη από την Ευρωπαϊκή, αλλά έρχεται η οικονομική κρίση να εξαλείψει για πρώτη φορά μερικές από τις διαφορές αυτές.

Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, με βάση τις δικές μας ανάγκες –ειδικότερες από την υπόλοιπη Ευρώπη- τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R, έρχονται στην Ευρωπαϊκή αγορά και τις λεπτομέρειες θα τις μάθουμε πολύ σύντομα, στην EICMA όπου και θα παρουσιαστούν επίσημα. Στις φωτογραφίες βλέπουμε τα μοντέλα για την ασιατική αγορά και ιδιαίτερα το V-Strom είναι εξοπλισμένο με καλαίσθητες «μπεμβεδίζουσες» βαλίτσες, τα οποία θα έχουν άλλες προδιαγραφές από αυτά που θα δούμε σε λίγες μέρες στην EICMA.

Αν και η Suzuki δεν φημίζεται για την εμφάνιση των μοντέλων της, τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R είναι αρκετά όμορφες μοτοσυκλέτες και η οπτική ταύτιση του GSX250R με το νέο superbike, φαίνεται ιδιαίτερα πετυχημένη.

Η ελληνική αντιπροσωπεία λοιπόν θα υποδεχτεί από τις πρώτες στην Ευρώπη τις νέες μοτοσυκλέτες, το αργότερο μέσα στον Αύγουστο του ’17, με πιθανότητα να είναι και νωρίτερα εδώ, ενώ δεσμεύεται και για την καλύτερη δυνατή τιμή. Το MOTO θα δει από κοντά τις νέες μοτοσυκλέτες στην EICMA και θα μεταφέρουμε όλες τις πληροφορίες κατευθείαν από τους ανθρώπους της Suzuki…

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες:

 

Royal Enfield Guerrilla 450 – Νέα έκδοση Apex με πιο ασφάλτινη στόχευση και ένα νέο χρώμα

Ανανέωση για το Guerilla στην Ινδία με μια νέα έκδοση που ξεχωρίζει από την πιο σπορ θέση οδήγησής της
re guerilla 450 apex
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

27/3/2026

Από το 2024 που πρωτοκυκλοφόρησε το Guerilla 450 δεν είχε αλλάξει καθόλου, κάτι που ωστόσο συμβαίνει τώρα στην Ινδία καθώς η Royal Enfield αποκάλυψε μια νέα έκδοση Apex για το 2026.

Σε αυτήν η βασική διαφορά αφορά στη θέση οδήγησης, στην οποία το αλουμινένιο τιμόνι έχει επανατοποθετηθεί 56 χιλιοστά πιο χαμηλά και 57 χιλιοστά πιο μπροστά, βάζοντας τον αναβάτη σε μια ελαφρώς πιο σκυφτή στάση. Αν αυτό ακούγεται ως μια αλλαγή με έμφαση στην ασφάλτινη οδήγηση, το έτερο σημείο διαφοροποίησής του από τα υπόλοιπα Guerilla 450 την επιβεβαιώνει καθώς το Apex φορά νέα λάστιχα της Vredestein με πιο ασφάλτινη στόχευση.

re guerilla 450

Δύο ακόμη στοιχεία αποκλειστικά του Apex είναι ένα μικρό μασκάκι πάνω από τον στρογγυλό προβολέα και ένα αφαιρούμενο κάλυμμα ουράς.

Τα χρώματα της έκδοσης Guerilla 450 Apex θα είναι τρία: κόκκινο, μαύρο και πράσινο.

re guerilla 450

Πέραν αυτών, η Royal Enfield είχε μερικές αλλαγές που αφορούν και στην υπόλοιπη γκάμα. Συγκεκριμένα, εισήγαγε ένα νέο χρώμα Twilight Blue που συνοδεύεται από προστατευτική γρίλια για τον προβολέα και χούφτες τιμονιού.

Η άλλη αλλαγή αφορά όλη τη γκάμα και συγκεκριμένα το σύστημα πλοήγησης Tripper, το οποίο πλέον δεν απαιτεί το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη να είναι ξεκλειδωμένο για να λειτουργεί η σύνδεση με την υπηρεσία Google Maps, κάτι που ωστόσο αφορά μόνο στα Android τηλέφωνα.

Ετικέτες