Μήνυση του γιου του Evel Knievel στην Disney για το Toy Story 4

“Δεν έσπαγε ο πατέρας μου κόκκαλα για να βγάζει η Disney κέρδος»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/9/2020

Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία της ταινίας της Toy Story 4 καθώς και διαφόρων παιχνιδιών που προέρχονται από την ταινία, η εταιρεία που διαχειρίζεται το όνομα του Evel Knievel μηνύει Disney και Pixar ισχυριζόμενη ομοιότητες με έναν από τους χαρακτήρες.

Η μήνυση κατατέθηκε φέτος τον Σεπτέμβριο για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων και τώρα με την έναρξη των διαδικασιών ήρθε στο προσκήνιο. Η Disney δηλώνει πως είναι ανυπόστατος ο ισχυρισμός της εταιρείας παραγωγής K&K Promotions, που ανήκει στον γιο του διάσημου stuntman και διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα της μεγάλης του κληρονομιάς.

Ο χαρακτήρας της ταινίας πήρε το όνομα και αντιγράφει τον Duke Caboom, έναν Καναδό stuntman της δεκαετίας του ’70 που είχε μάλιστα κυκλοφορήσει και σε παιχνίδι, έχοντας και την καναδική σημαία στην μοτοσυκλέτα. Την φωνή χαρίζει ο Keanu Reeves κάνοντας μάλιστα μία αμερικανική και όχι καναδική προφορά αγγλικών.

Είναι ένα από τα στοιχεία στα οποία στηρίζεται η K&K Promotions που θεωρεί πως ο ψηφιακός χαρακτήρας έχει αντιγράψει πλήρως τον μεγάλο Evel Knievel και το έχει κάνει εσκεμμένα διότι «κανείς δεν θυμάται κανέναν Καναδό stuntman, όλοι στις ΗΠΑ ξέρουν τον Knievel:
«Είναι ξεκάθαρο πως ο Duke Caboom είναι βασισμένος στον Evel Knievel. Δεν βλέπω τα στελέχη της Disney να συνωστίζονται για να ανέβουν σε μία μοτοσυκλέτα και να κάνουν άλμα πάνω από 13 λεωφορεία, ούτε θυμόμαστε κάποιον παράτολμο κασκαντέρ από τον Καναδά την δεκαετία του ’70. Οι Mickey Mouse δικηγόροι που τόσο πολύ προσπαθούν να διαφυλάξουν την πνευματική περιουσία της Disney, δεν ενδιαφέρθηκαν καθόλου να ζητήσουν την άδεια να χρησιμοποιήσουν τον Evel Knievel»,
δήλωσε ο εξηντάχρονος Kelly Knievel, γιος του θρυλικού stuntman στο Λας Βέγκας που κατέθεσε την μήνυση.

Ομοιότητα ή όχι, η εταιρεία του Kelly ζητά $300.000 για αποζημίωση από την χρήση της εικόνας του Evel Knievel στο Toy Story 4, με τον χαρακτήρα Duke Caboom.

Moto Guzzi Stelvio και V85TT: Απάντηση στην έλλειψη V2 – Νέο VIDEO ΜΟΤΟ!

Παρουσίαση των νέων μοντέλων της Moto Guzzi!
Moto Guzzi Stelvio και V85TT: Απάντηση στην έλλειψη V2 – Νέο VIDEO ΜΟΤΟ!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/3/2024

Οδηγήσαμε στην Ισπανία τα νέα Stelvio και V85TT που σε μία κατηγορία που έχει γεμίσει με δικύλινδρα εν σειρά, κρατούν όχι μόνο τους κυλίνδρους έξω – και ψηλά- αλλά και το Made in Italy! Βασισμένο στο V100 Mandelo, μία από τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες σε ολόκληρη την μακρά ιστορία της Moto Guzzi καθώς σηματοδοτεί την έναρξη μίας τελείως νέας περιόδου, το Stelvio κρατά με το παρελθόν μόνο το όνομα και τίποτα άλλο!

Εγκάρσια τοποθετημένος υγρόψυκτος V2 κινητήρας 90 μοιρών και 1.042 κ. εκ. απόδοσης 115 ίππων με ροπή 10,7 kgm, έχει κάποιες μικρές αλλαγές συγκριτικά με το Mandelo, ώστε να ταιριάζει στην τουριστική χρήση. Η κλιμάκωση του 6ταχυτου κιβωτίου επιτρέπει στον χρήστη να πετύχει μια κατανάλωση της τάξης των 5.1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα ενώ ταυτόχρονα κάνει το ταξίδι άνετο και απολαυστικό.

Το V85TT εκσυγχρονίζεται σε όλους τους τομείς και συγκεκριμένα ο εγκάρσιος V2 με τον διαμήκη στρόφαλο είναι πλέον Euro 5+ προδιαγραφών και ταυτόχρονα αύξησε την ροπή και την ιπποδύναμή του. Για να επιτευχθεί αυτό, ο εκκεντροφόρος απέκτησε σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ώστε το βύθισμα και η διάρκεια του Overlap των βαλβίδων να μεταβάλλεται αναλόγως το φάσμα των στροφών. Η ροπή έχει φτάσει στα 8,66kg/m στις 5.100 στροφές με το 90% της ροπής να εμφανίζεται από τις μόλις 3.000 στροφές. Ο προηγούμενος κινητήρας είχε 8,36kg/m στις 5.000 στροφές. Αντίστοιχα η ιπποδύναμη έφτασε στους 80 ίππους στις 7.750 στροφές, από 75 ίππους στις 7.500 στροφές. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας έχει πλέον και knock-sensor, απαραίτητο συστατικό για μία μοτοσυκλέτα που θα ταξιδέψει εκεί που τα οκτάνια αποδημούν.

Πάμε να δούμε τις νέες προτάσεις της Moto Guzzi, από την σέλα τους, στο νέο VIDEO του MOTO: