MotoGP-Jorge Martin: Η πιθανότητα να αγωνιστεί στο Κατάρ μεγαλώνει

Σε καλό δρόμο η αποκατάσταση του κατάγματος στο χέρι του Παγκόσμιου Πρωταθλητή
Jorge Martin πιθανότητα να τρέξει στο MotoGP του Qatar 2025
Από το

motomag

3/4/2025

Οι γιατροί δίνουν ελπίδες στον Martinator για το MotoGP του Κατάρ, έπειτα και από τις εξετάσεις που έκανε ο παγκόσμιος πρωταθλητής στη Βαρκελώνη.

Ο Jorge Martin επισκέφθηκε την Τρίτη τον δρ. Mir, στην Clínica Dexeus de Barcelona για μια αξιολόγηση που ήταν καθοριστική για τις ελπίδες του να συμμετάσχει στο MotoGP του Κατάρ, το οποίο θα διεξαχθεί 11 με 13 Απριλίου.

Να θυμίσουμε ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής έχει χάσει τους τρεις πρώτους γύρους της σεζόν του 2025 εξαιτίας κατάγματος στο αριστερό του χέρι που υπέστη στις δοκιμές λίγες ημέρες πριν από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Jorge Martin πιθανότητα να τρέξει στο MotoGP του Qatar 2025

Η Aprilia επιβεβαίωσε την Τετάρτη ότι ο Martin υποβλήθηκε την προηγούμενη ημέρα σε ακτινογραφία. Η αξιολόγηση ήταν θετική, αφού το σκαφοειδές δείχνει να κολλάει, ενώ η βίδα που έχει τοποθετηθεί ενσωματώνεται σωστά και δεν ενοχλεί τον Μαδριλένο. Για να θεωρηθεί πάντως ότι ένα κόκκαλο έχει κολλήσει κλινικά πρέπει να περάσουν περίπου έξι μήνες.

Ο δρ. Mir δήλωσε πως “Η κλινική και ακτινολογική εξέταση των καταγμάτων του Jorge Martín δείχνουν μια καλή εξέλιξη που μας επιτρέπει να ξεκινήσουμε ένα νέο στάδιο λειτουργικής αποκατάστασης, να φτάσουμε στο Κατάρ και να δούμε πώς νιώθει ο αναβάτης προκειμένου να μπορέσει να συμμετάσχει στο grand prix, πάντα αφού περάσει από τον ιατρικό έλεγχο του MotoGP».

Ο Martin μπορεί τώρα να αυξήσει την ένταση στις προπονήσεις του- ιδιαίτερα την ποδηλασία και το τρέξιμο. Μάλιστα, ο ίδιος δημοσίευσε εικόνες στα social media κάνοντας ποδήλατο στα βουνά στην Ανδόρα.

Ωστόσο, ακόμα κι αν ταξιδέψει στο Κατάρ για να αγωνιστεί, πρέπει να περάσει, όπως είπαμε από τον ιατρικό έλεγχο που θα γίνει από τον ιατρικό διευθυντή του MotoGP, Angel Charte, τις ημέρες πριν από τον αγώνα.

Ο Martin έχει ισχυριστεί ότι δεν θα κάνει προπόνηση με μοτοσυκλέτα πριν επιστρέψει στη δράση MotoGP, ενώ θα κάνει και άλλες εξετάσεις την ερχόμενη εβδομάδα τόσο στο χέρι του όσο και για την φυσική του κατάσταση.

MotoGP: Jorge Martin - “Η Ducati θα επιστρέψει στο φυσιολογικό”

Ο Ισπανός πιστεύει πως η Ducati θα επανέλθει στη μάχη των νικών στο Ισπανικό Grand Prix
Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/4/2026

Ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia Racing εκτιμά πως η ευρωπαϊκή επιστροφή του MotoGP θα φέρει και την επαναφορά της κανονικότητας, με τη Ducati να ανεβάζει ξανά ρυθμό.

Η αρχή της σεζόν 2026 στο MotoGP μόνο εύκολη δεν ήταν για τη Ducati, η οποία δείχνει να βρίσκεται ένα βήμα πίσω από την εξαιρετικά δυνατή Aprilia στους πρώτους αγώνες της χρονιάς.

Παρά τη νίκη στο Sprint της Βραζιλίας και παρουσίες στο βάθρο στους αγώνες μικρότερης διάρκειας, η εταιρεία της Μπολόνια έχει μόλις ένα βάθρο σε κανονικό αγώνα μετά από τρεις γύρους. Αυτό ήρθε από τον Fabio Di Giannantonio με τη δορυφορική ομάδα VR46 στη Βραζιλία, ενώ ο εν ενεργεία πρωταθλητής Marc Marquez δεν έχει ακόμη καταφέρει να ανέβει σε βάθρο Κυριακής.

Η εικόνα αυτή απέχει πολύ από την περσινή κυριαρχία της Ducati, όταν είχε σαρώσει νίκες τόσο σε Sprint όσο και σε κανονικούς αγώνες στους πρώτους γύρους της σεζόν.

Αντίθετα, η Aprilia, αν και όχι εξίσου αποτελεσματική στα Sprint, έχει κυριαρχήσει στους αγώνες της Κυριακής με τον Marco Bezzecchi να πετυχαίνει τρεις συνεχόμενες νίκες σε Ταϊλάνδη, Βραζιλία και ΗΠΑ.

Ωστόσο, ο Jorge Martin εμφανίζεται βέβαιος πως η κατάσταση θα αλλάξει στο ευρωπαϊκό σκέλος του πρωταθλήματος και συγκεκριμένα στο ισπανικό  Grand Prix στο Jerez.

“Στη Jerez, όλα θα επιστρέψουν στο φυσιολογικό,” δήλωσε χαρακτηριστικά, για να προσθέσει με νόημα: “Η Ducati θα επιστρέψει στο επίπεδό της”.

Από την πλευρά της Ducati, ο γενικός διευθυντής Gigi Dall’Igna χαρακτήρισε τον αγώνα στις ΗΠΑ ως ένα πραγματικό “καμπανάκι” για την ομάδα.

Επιστροφή Martin και προσγειωμένες προσδοκίες

Η επιστροφή του Jorge Martin σε υψηλό επίπεδο μετά το δύσκολο 2025 αποτελεί μία από τις μεγάλες εκπλήξεις της φετινής χρονιάς, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι έχασε τα αρχικά τεστ προετοιμασίας.

Ξεκινώντας με τέταρτη θέση στην Ταϊλάνδη, ο Ισπανός ανέβηκε ξανά στο βάθρο στη Βραζιλία, πριν εκμεταλλευτεί μια διαφορετική στρατηγική στο sprint του COTA για να πάρει τη νίκη. Στον κυρίως αγώνα τερμάτισε δεύτερος και πλέον βρίσκεται μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Marco Bezzecchi.

Παρά τα αποτελέσματα, ο ίδιος επιμένει πως προσπαθεί να κρατά χαμηλά τις προσδοκίες του:

“Ειλικρινά, δεν το περίμενα αυτό στο Austin. Προσπάθησα να μειώσω λίγο τις προσδοκίες μου. Δεν ήμασταν έτοιμοι. Το πλάνο ήταν να περάσουμε δύο-τρεις αγώνες χωρίς πίεση, να μαζεύουμε βαθμούς – πέμπτη, όγδοη θέση, ό,τι έρθει θα ήταν καλό”.

Και κατέληξε, “συνήθως το τέλος της σεζόν είναι το δυνατό μου σημείο, αλλά δεν θέλω να βιαστώ”.

Ο Martin αναμένεται να αποχωρήσει από την Aprilia στο τέλος της χρονιάς, με προορισμό τη Yamaha, ενώ τη θέση του στην ιταλική ομάδα εκτιμάται ότι θα αναλάβει ο Francesco Bagnaia.