Ανακοίνωση της Dorna για τον αγώνα της Αργεντινής

Από τον ίδιο τον Carmelo Ezpeleta
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/4/2018

Πριν από λίγο, μία ημέρα μετά τον χαώδη αγώνα της Αργεντινής, η Dorna εξέδωσε ανακοίνωση για τα συμβάντα, μαζί με ένα video του μεγάλου αφεντικού, κ. Carmelo Ezpeleta, να εξηγεί τις αποφάσεις, με πιο βασικά σημεία:

Θυμηθείτε εδώ όσα έγιναν στον αγώνα, τις δηλώσεις Crutchlow αλλά και τις βαριές κατηγορίες που εκτοξεύθηκαν από τον Rossi προς τον Marquez

«Ο αγώνας των MotoGP αλλά και οι άλλοι αγώνες, έγιναν κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, εξαιτίας του καιρού. Η Moto2 διεξήχθη στο στεγνό ενώ η Moto3 στο βρεγμένο.»

Σχετικά με την εκκίνηση: «Εκείνη την στιγμή εξετάσαμε την κατάσταση στην εκκίνηση, όπου μονάχα ο Miller χρησιμοποιούσε slick ελαστικά. Όλοι οι υπόλοιποι είχαν το δικαίωμα να επιστρέψουν στην pitlane και να πάρουν εκκίνηση από εκεί, αφού αλλάξουν το setup της μοτοσυκλέτας για τις νέες συνθήκες.»

«Είναι αντίστοιχη περίπτωση με ότι συνέβη στο Sachsenring μερικά χρόνια πριν, όταν όλοι ξεκίνησαν από την pitlane. Από εκείνη την ημέρα έχουμε προετοιμαστεί για κάτι αντίστοιχο. Πήραμε την κοινή απόφαση μαζί με τις περισσότερες ομάδες, να ξεκινήσουμε όπως ξεκινήσαμε για λόγους ασφαλείας και ήταν η σωστή απόφαση».

«Η κατάσταση στον αγώνα ήταν πάρα πολύ δύσκολη, υπήρχε μόνο μία στεγνή γραμμή στην άσφαλτο. Από εκεί και πέρα ότι έγινε το είδαν όλοι στην τηλεόραση».

«Εδώ και δύο χρόνια η Dorna δεν εμπλέκεται στην επιλογή των εποπτών, είναι άνθρωποι που εκλέγονται από την FIM και την IRTA. Εκείνοι πήραν την απόφαση που προφανώς και δεν θα κρίνω».

«Στο επόμενο GP στο Texas, κατά την συνεδρίαση της επιτροπής ασφαλείας με τους αναβάτες, θα συζητήσουμε αυτή την κατάσταση και σίγουρα θα αποκτήσουμε κάποια εμπειρία από αυτό».

Ετικέτες

MotoGP: Ducati & Pecco Bagnaia: "Ποτέ δεν ήμουν τόσο χαρούμενος με την 9η θέση!" Βλέπει φως στο τούνελ ο Ιταλός

Αισιόδοξος μετά από καιρό δείχνει να είναι ο αναβάτης της Ducati
pecco
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/8/2025

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati τερμάτισε στην 9η θέση και 15 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο και teammate του Marc Marquez, όμως δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον.

Το πρώτο μήνυμα αισιοδοξίας μέτα από πολύ καιρό έδωσε ο Pecco Bagnaia στην ιταλική τηλεόραση δηλώνοντας πως ποτέ δεν ήταν τόσο χαρούμενος για μια ένατη θέση ενώ όπως είπε χαρακτηριστικά αρχίζει να διαφαίνεται μια πιθανή λύση στα προβλήματα. Αναλυτικά δήλωσε:

“Ποτέ δεν ήμουν ευχαριστημένος με μια ένατη θέση, αλλά σήμερα... δεν είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, αλλά η αίσθηση ήταν καλή, κατάφερα να πιέσω, κατάφερα να φρενάρω δυνατά και ήταν ωραίο να μπορώ να αποφασίσω τις γραμμές που θα ακολουθήσω. Είναι κάτι που από την αρχή της χρονιάς δεν κατάφερα ποτέ, και είναι ωραίο. Είμαι ευχαριστημένος. Δυστυχώς, όταν κάνεις τόσο μεγάλες αλλαγές, δεν είναι εύκολο να βρεις σταθερότητα, όχι ότι την είχα πριν, αλλά έκανα δύο λάθη, δυστυχώς, ένα στη στροφή 15 και ένα στον τελευταίο γύρο στη στροφή 5, τα οποία όμως, τελικά, είναι φυσιολογικά, είναι μέρος μιας διαδικασίας αλλαγής που σίγουρα θα μας οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα, γιατί σήμερα επιτέλους οδήγησα τη μοτοσυκλέτα”

Ο Bagnaia είπε επίσης πως οι αλλαγές ήταν πολλές και αφορούσαν διαφορετικά κομμάτια της μοτοσυκλέτας και πως κέρδισε εκατοστά, οπότε είναι σημαντικές. Γύρο με το γύρο ένιωθε καλύτερα πάνω στην μοτοσυκλέτα και ειδικότερα προς το τέλος του αγώνα και ήταν ένας καλός αγώνα από άποψη απόδοσης.

Μετά τον σύντομο αγώνα sprint έγινε η πρώτη αλλαγή και κατάλαβε αμέσως πως ήταν στον σωστό δρόμο και αυτό το Σαββατοκύριακο δείχνει πως είναι πρώτο σημάδι ανάκαμψης. Δήλωσε μάλιστα πως είχε φτάσει στο ναδίρ και αυτό έπεξε βασικό ρόλο στην πορεία της εξέλιξης και των αλλαγών που δοκίμασε και τώρα είναι πεπεισμένος ότι με αυτές τις ρυθμίσεις θα είναι δυνατότερος στην συνέχεια του πρωταθλήματος.

Χαρακτηριστικό είναι πως στην ερώτηση, γιατί δεν έκανε αυτές τις μικρές αλλαγές νωρίτερα, απάντησε πως όταν είσαι τρίτος - τέταρτος έχεις στο μυαλό σου αυτές τις αλλαγές που μπορεί να βοηθήσουν αλλά μπορεί να σε στείλουν και πιο κάτω σε χρόνους και δεν δοκιμάζεις, "ενώ τώρα που ποτέ δεν ήμουν τόσο πίσω σε ρυθμό ήταν όχι μόνο ευκαιρία, αλλά το αντίθετο, σημαντικό να δοκιμάσεις οτιδήποτε μπορεί να φέρει την αλλαγή".

Σημείωσε επίσης πως ποτέ δεν ήταν χαρούμενος με μία ένατη θέση ή μάλλον πως χάρηκε εξίσου με την ένατη θέση στον Ουγγαρία, όσο και στην Βαλένθια το 2022, ενώ χαρακτήρισε την ημέρα του Sprint την πιο δύσκολη στιγμή του με την Ducati, μόλις με μία ημέρα διαφορά!