Ανακοίνωση της Dorna για τον αγώνα της Αργεντινής

Από τον ίδιο τον Carmelo Ezpeleta
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/4/2018

Πριν από λίγο, μία ημέρα μετά τον χαώδη αγώνα της Αργεντινής, η Dorna εξέδωσε ανακοίνωση για τα συμβάντα, μαζί με ένα video του μεγάλου αφεντικού, κ. Carmelo Ezpeleta, να εξηγεί τις αποφάσεις, με πιο βασικά σημεία:

Θυμηθείτε εδώ όσα έγιναν στον αγώνα, τις δηλώσεις Crutchlow αλλά και τις βαριές κατηγορίες που εκτοξεύθηκαν από τον Rossi προς τον Marquez

«Ο αγώνας των MotoGP αλλά και οι άλλοι αγώνες, έγιναν κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, εξαιτίας του καιρού. Η Moto2 διεξήχθη στο στεγνό ενώ η Moto3 στο βρεγμένο.»

Σχετικά με την εκκίνηση: «Εκείνη την στιγμή εξετάσαμε την κατάσταση στην εκκίνηση, όπου μονάχα ο Miller χρησιμοποιούσε slick ελαστικά. Όλοι οι υπόλοιποι είχαν το δικαίωμα να επιστρέψουν στην pitlane και να πάρουν εκκίνηση από εκεί, αφού αλλάξουν το setup της μοτοσυκλέτας για τις νέες συνθήκες.»

«Είναι αντίστοιχη περίπτωση με ότι συνέβη στο Sachsenring μερικά χρόνια πριν, όταν όλοι ξεκίνησαν από την pitlane. Από εκείνη την ημέρα έχουμε προετοιμαστεί για κάτι αντίστοιχο. Πήραμε την κοινή απόφαση μαζί με τις περισσότερες ομάδες, να ξεκινήσουμε όπως ξεκινήσαμε για λόγους ασφαλείας και ήταν η σωστή απόφαση».

«Η κατάσταση στον αγώνα ήταν πάρα πολύ δύσκολη, υπήρχε μόνο μία στεγνή γραμμή στην άσφαλτο. Από εκεί και πέρα ότι έγινε το είδαν όλοι στην τηλεόραση».

«Εδώ και δύο χρόνια η Dorna δεν εμπλέκεται στην επιλογή των εποπτών, είναι άνθρωποι που εκλέγονται από την FIM και την IRTA. Εκείνοι πήραν την απόφαση που προφανώς και δεν θα κρίνω».

«Στο επόμενο GP στο Texas, κατά την συνεδρίαση της επιτροπής ασφαλείας με τους αναβάτες, θα συζητήσουμε αυτή την κατάσταση και σίγουρα θα αποκτήσουμε κάποια εμπειρία από αυτό».

Ετικέτες

MotoGP: Η Yamaha άκουσε το τελεσίγραφο του Jack Miller και ανανέωσε

Ο Αυστραλός εξασφάλισε την ανανέωση για το 2026 μετά το τελεσίγραφο του
Jack Miller signs fo 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Μετά από έντονες πιέσεις, ο Jack Miller εξασφάλισε τη θέση του στην Pramac Yamaha για το 2026, αφήνοντας εκτός πλάνων τον Miguel Oliveira.

Η Yamaha κατέληξε στην απόφαση να ανανεώσει το συμβόλαιο του Jack Miller για ακόμη μία σεζόν, διατηρώντας τον στην Pramac μαζί με τον rookie Toprak Razgatlioglu. Η συμφωνία κλείδωσε λίγες ώρες αφότου ο Αυστραλός ζήτησε ξεκάθαρη απάντηση για το μέλλον του, προειδοποιώντας ότι είχε προτάσεις από «άλλα πρωταθλήματα», με πιο σοβαρή εκείνη της BMW για το WorldSBK.

Η εμπειρία του Miller, που έχει αγωνιστεί με Ducati (2018–2022) και KTM (2023–2024) –και οι δύο με V4 κινητήρες– θεωρείται πολύτιμη για τη Yamaha, η οποία ετοιμάζει το δικό της V4 πρωτότυπο για το 2026, εγκαταλείποντας την παραδοσιακή εν σειρά δίαταξη.

Η απόφαση σημαίνει ότι η Yamaha θα ενεργοποιήσει τη ρήτρα επίδοσης στο συμβόλαιο του Miguel Oliveira, ο οποίος υπέγραψε συμφωνία "1+1" αλλά δεν πέτυχε τα απαιτούμενα αποτελέσματα, κυρίως λόγω τραυματισμών.Prima pramac

Ο Miller, που θα γίνει 31 ετών τον Ιανουάριο, βρίσκεται στην 17η θέση της βαθμολογίας με 52 βαθμούς. Καλύτερο αποτέλεσμα φέτος ήταν η 5η θέση στο GP της Αμερικής, ενώ το χειρότερο ήταν η 18η θέση στο Αυστριακό GP, όπου όλοι οι αναβάτες της Yamaha αντιμετώπισαν δυσκολίες.