Ανανέωσε ο Rossi με Yamaha!

Δύο ακόμη χρόνια ο Γιατρός με τη ομάδα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/3/2018

Μόλις πριν από λίγο, η Yamaha ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του Valentino Rossi, τον εννέα φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και θρύλο των MotoGP, με ισχύ για δύο ακόμη χρόνια. Όπως είχατε διαβάσει εδώ πριν από λίγες ημέρες, και με αφορμή τη λύσης της συνεργασίας της Yamaha με την Tech3 και τις εικασίες για ομάδα του Rossi στα MotoGP, ο Vale είχε μιλήσει για το θέμα αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα συνεχίσει να τρέχει μέχρι το 2020.
Τώρα έρχεται η επίσημη επιβεβαίωση για την συνέχιση της συνεργασίας για τις δύο επόμενες σεζόν (2019, 2020), την παραμονή του πρώτου αγώνα της χρονιάς στο Qatar, ο οποίος σηματοδοτεί και την 13η σεζόν του Rossi με Yamaha. Πάνω στην Μ1 ο Rossi έχει κατακτήσει τέσσερις παγκόσμιους τίτλους και αποτελεί τον πιο επιτυχημένο αναβάτη του εργοστασίου στην ιστορία των Grand Prix, με 56 νίκες, 43 δεύτερες θέσεις και 35 τρίτες, σε ένα σύνολο 206 αγώνων. Από τις 500 νίκες που συμπλήρωσε η Yamaha στο Le Mans το 2017, το 11% αυτών έχουν επιτευχθεί από τον Rossi.
"Όταν υπέγραψα το συμβόλαιό μου με τη Yamaha τον Μάρτιο του 2016, αναρωτήθηκα αν θα ήταν αυτό το τελευταίο μου συμβόλαιο ως αναβάτης των MotoGP", δήλωσε ο Rossi. "Τα τελευταία δύο χρόνια όμως κατέληξα στην απόφαση ότι θέλω να συνεχίσω στα MotoGP, ειδικά με την Μ1, γιατί αυτό είναι κάτι που με κάνει να νιώθω καλά. Θέλω να ευχαριστήσω τη Yamaha –και ιδιαίτερα τον Lin Jarvis και τον Maio Meregalli- για την εμπιστοσύνη τους σε 'μένα, καθώς η πρόκληση είναι μεγάλη: το να είμαι ανταγωνιστικός μέχρι την ηλικία των 40!"

Ετικέτες

MotoGP, Alex Marquez: «Θα αποφασίσω για το μέλλον μου πριν την Ταϊλάνδη»”

Ενδιαφέρουσες δηλώσεις για το επόμενο συμβόλαιό του από τον ταχύτερο του τεστ της Sepang
alex
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/2/2026

Ο Alex Marquez ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της χτεσινής και τελευταίας ημέρας του τεστ στην Sepang, αλλά και ο ταχύτερος στους συγκεντρωτικούς χρόνους. Μάλιστα “έγραψε” 1:56:402 και ήταν πολύ κοντά στο απόλυτο ρεκόρ πίστας που κατέχει ο Pecco Bagnaia με 1:56:337.

Πολύ θετικό λοιπόν ήταν το τεστ για τον Ισπανό αναβάτη που θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα φέτος με Ducati Desmosedici GP26, ενώ αποτελεί και μεγάλο μέρος των μεταγραφικών συζητήσεων για την επόμενη χρονιά. Ο Alex διανύει φέτος την τέταρτη σεζόν του με τα χρώματα της Gresini και αναφέρει πως θα αποφασίσει για το μέλλον του, πριν τον πρώτο γύρο της χρονιάς που είναι σε 3 εβδομάδες.

Ας δούμε τι δήλωσε ο Ισπανός: “Ήμουν πολύ γρήγορος στην προσομοίωση Sprint. Αν και έκανα μερικά λάθη, η αίσθηση ήταν τέλεια. Βασικά έκανα μερικά μικρά λάθη και ένα σημαντικό κι έχασα ένα δευτερόλεπτο ή και περισσότερο, αλλά τελικά είμαι ευχαριστημένος με την ημέρα. Σήμερα (χτες) δοκιμάσαμε νέα πράγματα που δούλεψαν και δεν είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε τις πρώτες δύο ημέρες. Πιστεύω πως είμαστε σε καλύτερο σημείο από την περσινή χρονιά, πιο ανταγωνιστικοί, ακόμα κι αν δεν μιλάμε για ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Έχουμε ακόμα μερικά πράγματα να δοκιμάσουμε στην Ταϊλάνδη. Τα τεστ στην αρχή της χρονιάς είναι λίγο περίεργα.

"Είδα ότι οι χρόνοι μου ήταν αντίστοιχοι με εκείνων του Bagnaia και του Marc, είμαστε πολύ κοντά. Είναι ωραίο να βλέπεις πως με αντίστοιχη μοτοσυκλέτα μπορούμε να κάνουμε αντίστοιχους χρόνους, με ελάχιστες διαφορές. Σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν έχω βελτιωθεί λίγο, αλλά πρέπει να δούμε πόσο γρήγοροι μπορούμε να είμαστε σε ένα Σαββατοκύριακο και πόσο κοντά είμαστε με τους αντιπάλους μας. Ωστόσο, έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά.

"Όταν φράσουμε στην Ταϊλάνδη, θα δούμε αν ακόμα έχουμε το πλεονέκτημα. Πρέπει να μείνουμε ήρεμοι, καθώς στο τεστ κάποιοι αναβάτες δεν τα δίνουν όλα. Εγώ δοκίμασα τα αεροδυναμικά πακέτα του 2024 και 2025 και ένιωσα πιο άνετα με το πρώτο που ξέρω τι να περιμένω. Με το ένα έχεις καλύτερο φρενάρισμα, το άλλο σε βοηθά στις στροφές, είναι βέβαια πολύ κοντά μεταξύ τους και πρέπει να αποφασίσουμε βασιζόμενοι σε πολλούς παράγοντες. Έχουμε να δοκιμάσουμε κι άλλα πράγματα, αλλά δεν ξέρουμε αν είναι για καλό ή όχι.

"Θα αποφασίσω για το μέλλον μου πριν την Ταϊλάνδη, αλλά προς το παρόν είμαι ήρεμος και ξέρω τι επιλογές έχω στο τραπέζι. Αν μπορώ να αποφασίσω πριν τις δοκιμές, θα το κάνω. Πριν από τον πρώτο αγώνα, θα ήθελα να ξέρω τι με περιμένει στο μέλλον.

"Θα συμμετάσχω φέτος σαν εργοστασιακός αναβάτης και η σχέση μου με τον Dall'Igna δεν έχει αλλάξει και έρχεται στο γκαράζ να με δει, όπως και ο Tardozzi για πληροφορίες, αλλά το να το βλέπεις εκεί, σε κάνει να νιώθεις σημαντικός.

"Η πιο σταθερή πρόταση αυτή τη στιγμή είναι από την Gresini. Γνωρίζω πως είναι και το συναισθηματικό κομμάτι στην μέση, αλλά αν μία χρονιά πρέπει να πάρει κανείς ρίσκο, είναι η επόμενη, γιατί κανείς δεν γνωρίζει ποια μοτοσυκλέτα θα είναι η καλύτερη και η αγορά αναβατών έχει τρελαθεί. Όλοι θέλουν τους καλύτερους αναβάτες και παίρνουν ρίσκα.”