Πέθανε στο Misano ο Mike Trimby ιδρυτής της IRTA, που εκπροσωπούσε αναβάτες και ομάδες στην FIM

Carmelo Ezpeleta, Dorna Sports CEO, Jorge Viegas, Πρόεδρος και Herve Poncharal, Πρόεδρος IRTA τον αποχαιρετούν
Πέθανε στο Misano ο Mike Trimby ιδρυτής της IRTA, που εκπροσωπούσε αναβάτες και ομάδες στην FIM
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/9/2023

Ο Mike Trimby πρώην αγωνιζόμενος, ιδρυτής της IRTA στην οποία κατείχε πλέον την θέση του γραμματέα πέθανε στο Misano κάνοντας εκείνο που αγαπούσε περισσότερο, όπως δήλωσε και ο Poncharal που δεν παρέλειψε να πει πως ο Mike δούλευε περισσότερο από κάθε άλλον στην ιστορία των αγώνων για τα συμφέροντα των αναβατών.

Η International Roadracing Teams Association δημιουργήθηκε το 1986 για να εκπροσωπεί τα συμφέροντα των αναβατών και των ομάδων στην FIM καθιστώντας προτεραιότητα την ασφάλεια των αγωνιζομένων. Κάθε αλλαγή σε πίστες και τροποποίηση κανονισμών είχε για μία τεράστια περίοδο των αγώνων, την υπογραφή του Mike.

Δεν είναι λοιπόν υπερβολή να πει κανείς πως πολλοί αναβάτες είναι σήμερα ζωντανοί ή αρτιμελής εξαιτίας των δικών του προσπαθειών. Θωρούσε πως τα συμφέροντα των εργοστασίων θα πρέπει να έρχονται δεύτερα και να προωθείται η ασφάλεια ώστε οι αγώνες να βελτιώνονται αλλά να παραμένουν και ανταγωνιστικοί.

Συλλυπητήρια στην σύζυγό του Irene που επίσης δούλεψε και δουλεύει για την IRTA, φτάνοντας της εδώ που είναι σήμερα, ένας μεγάλος και πιστοποιημένος οργανισμός με ουσιαστικό έργο. Το Misano αποτίει φόρο τιμής στον Mike Trimby και στην συνεισφορά του στους αγώνες μοτοσυκλέτας

Πέθανε στο Misano ο Mike Trimby ιδρυτής της IRTA, που εκπροσωπούσε αναβάτες και ομάδες στην FIM

 

Ετικέτες

MotoGP: Τον Ιανουάριο τα αποκαλυπτήρια της Pramac

Τον ερχόμενο μήνα είναι προγραμματισμένη η επίσημη παρουσίαση της ομάδας για το 2026
Yamaha Prima Pramac
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

10/12/2025

Η Pramac Yamaha θα είναι η πρώτη ομάδα που παρουσιάζει τη μοτοσικλέτα και τα χρώματά της για το 2026, επιβεβαιώνοντας ότι η παρουσίαση θα γίνει τον Ιανουάριο.

Η ιταλική ομάδα μπαίνει στη δεύτερη χρονιά, της τουλάχιστον επταετούς, συνεργασίας της με τη Yamaha, μετά τη μετάβαση από τη Ducati το 2025. Μέχρι τότε ήταν μακροχρόνιος συνεργάτης της Ducati και είχε κατορθώσει το 2024 να γίνει η μοναδική έως τώρα ομάδα, πέρα από τις εργοστασιακές, που κατακτά τον τίτλο με τον Jorge Martin.

Παρότι υπήρχε επιλογή να παραμείνει στη Ducati και μετά το 2024, η Pramac αποφάσισε να στραφεί στη Yamaha, μια κίνηση που έγινε αφού ο Marc Márquez απέρριψε δημόσια την προοπτική εργοστασιακής μοτοσικλέτας από την Pramac, στοχεύοντας σε θέση στο επίσημο εργοστάσιο.

Η πρώτη σεζόν με τη Yamaha δεν ήταν εύκολη για την ομάδα που συγκέντρωσε 125 βαθμούς και τερμάτισε τελευταία στη βαθμολογία των ομάδων. Με τους Jack Miller και Miguel Oliveira στη σύνθεση, το καλύτερο αποτέλεσμα ήταν μια πέμπτη θέση του Miller στο Grand Prix των ΗΠΑ.

Για το 2026, η Pramac προχωρά σε σημαντικές αλλαγές, καθώς το καλοκαίρι προκάλεσε έντονες συζητήσεις όταν επιβεβαίωσε τη συμφωνία με τον τρις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Superbike, Toprak Razgatlioglu, ο οποίος κάνει το μεγάλο βήμα προς τα MotoGP.