BMU SBK, Σέρρες: Θετικό ξεκίνημα για Wolf-Racing WRRS Motul BMW Motorrad και Γιώργο Παρασκευά παρά το πρόβλημα υγείας

Ένα σωματικό πρόβλημα δεν επέτρεψε κάτι καλύτερο
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/4/2026

Η ομάδα WOLF-RACING WRRS MOTUL BMW MOTORRAD συμμετείχε στον διπλό αγώνα του Βαλκανικού Πρωταθλήματος που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στην πίστα των Σερρών και κατάφερε μία 5η και μία 9η θέση στην κατηγορία F1000, αντιμετωπίζοντας και ένα σωματικό πρόβλημα.

Ακολουθεί το δελτίο Τύπου της ομάδας:

Το σαββατοκύριακο 18-19 Απριλίου έλαβε χώρα ο πρώτος διπλός αγώνας του Βαλκανικού Πρωταθλήματος Superbike.

Η ομάδα μας έδωσε το εναρκτήριο παρόν με πολλά νέα δεδομένα και αξιόλογη παρουσία κάτι που κάνει εδώ και 4 χρόνια πλέον στην κατηγορία F1000SBK.

Οι συμμετοχές δεν ήταν πολλές αλλά ο ανταγωνισμός ήταν δυνατός και οι καιρικές συνθήκες του Σαββάτου απαίτησαν πολλή δουλεία και προσπάθεια για ένα καλό αποτέλεσμα, κάτι το οποίο ήρθε.

Μια 5η θέση και μια 9η θέση ήταν το αποτέλεσμα μας.

Σχόλιο Γ. Παρασκευά team manager & οδηγού.

"Ξεκινήσαμε με τις καλύτερες βάσεις φέτος την προσπάθειά μας από την πίστα των Σερρών και είχαμε ένα πολύ απαιτητικό πρόγραμμα να ακολουθήσουμε ανεβαίνοντας στην πίστα από την Τρίτη το πρωί, ξεκινώντας αμέσως τις προπονήσεις μας.

Το πλάνο μας ήταν εφικτό καθώς ξέραμε τις δυνατότητες μας και όλα βαίνανε καλώς. Την Τετάρτη το πρωί όμως μια ενόχληση στην πλάτη που ήρθε πολύ νωρίς μας άλλαξε τα πλάνα.

Το διαχειριστήκαμε το δυνατότερο εφικτό όλη την ημέρα μην χάνοντας την προπόνησή μας (μυοχαλαρωτικές ενέσεις, φαρμακευτικά κτλ.) και συνεχίσαμε μέχρι και το Σάββατο σε ένα δύσκολο βρόχινο αγώνα να καταφέρουμε να στρίψουμε πρώτοι από τη 10η θέση στη σχάρα εκκίνησης, μια 5η θέση στην τελική κατάταξη και τον τρίτο καλύτερο χρόνο.

Ήταν το καλύτερο που μπορούσε να γίνει και είμαι χαρούμενος γι' αυτό, γιατί είχαμε επίδοση πάρα τους πολλούς πόνους αλλά όχι διάρκεια και πάραυτα είχαμε ρυθμό και πολύ κάλο χρόνο σε τόσο δύσκολες συνθήκες.

Η συνέχεια της Κυριακής μας βρήκε στην 3η θέση της σχάρας εκκίνησης και στρίβοντας 1ος αναγκάστηκα μετά τον 9ο-10ο γύρο να υποχωρήσω στην 9η θέση μη μπορώντας πλέον να διαχειριστώ τους πόνους.

Είμαστε στην αρχή ενός πολύ μεγάλου πρωταθλήματος, συλλέξαμε τα πάντα και πλέον πολύ πιο έμπειροι συνεχίζουμε με δύναμη και με ανθρώπους που ξέρουν.

Να ευχαριστήσω από καρδίας για την επί σειρά ετών στήριξη και επιφυλάσσομαι για ένα ακόμα πιο δυνατό μέλλον..! "

Την προσπάθεια στηρίζουν από το 2023:

BMW MOTORRAD HELLAS

DNA HIGH PERFORMANCE AIR FILTERS

TECNO MOTO PERFORMANCE

CAFFEINE ROASTERY _SUPERFOODS

INTRAMOTO PIRELLI

BMW MOTORRAD SFAKIANAKIS

PAPASTAVROU SHOPS

QNT SPORTS

DXL GRAPHICS

BIKELALERT HELLAS

MOTUL GREECE

HELMET HOME

RIDER GRAPHICS

K-TECH SUSPENSION UK

MotoGP, Mugello – Κανονικά στο FP1 ο Marc Marquez - Πέρασε ιατρικά, επανεξέταση αύριο

Ο πρωταθλητής θα δώσει το παρών αύριο, Παρασκευή 29/5, στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές FP1
mm93
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

28/5/2026

Η επιστροφή του Marc Marquez στην ενεργό δράση μετά τον τραυματισμό του στον αγώνα Sprint του Le Mans και το κάταγμα στο αριστερό πόδι επιβεβαιώθηκε πριν λίγη ώρα, καθώς ο Ισπανός πέρασε από τον ιατρικό έλεγχο του MotoGP και έχει πλέον το ελεύθερο να συμμετάσχει στο FP1.

Αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως θα αγωνιστεί και το σαββατοκύριακο, καθώς τόσο οι γιατροί όσο και ο ίδιος διατηρούν τις επιφυλάξεις τους, αναμένοντας το πώς θα αντιδράσει το σώμα του μετά τις πρωινές δοκιμές της Παρασκευής.

Όταν, εξερχόμενος του ιατρικού κέντρου στο Mugello, ρωτήθηκε από δημοσιογράφους αν είναι έτοιμος να αγωνιστεί, ο Marquez απάντησε χαριτολογώντας, “σίγουρα είμαι έτοιμος να εξεταστώ,” γεγονός που αντανακλά την αβεβαιότητα που πιθανώς και ο ίδιος αισθάνεται για τον βαθμό ετοιμότητάς του.

Πλέον αναμένουμε την ολοκλήρωση του αυριανού FP1 (12:45-13:30 ώρα Ελλάδας), οπότε ο Marquez θα ξαναπεράσει από το ιατρικό κέντρο της πίστας για επανέλεγχο και, ελπίζουμε, την τελική έγκριση για τη συνέχεια του αγωνιστικού τριημέρου στο Mugello.

Ετικέτες