Bradley Smith – Άσχημος τραυματισμός μπορεί να τον θέσει εκτός σεζόν! - UPDATE

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/8/2016

Σήμερα η μέρα εξελίσσεται με μεγάλη ατυχία για τα MotoGP καθώς πριν λίγο επιβεβαιώθηκε τραυματισμός του Bradley Smith, λίγες ώρες μετά από τον τραυματισμό του Andrea Dovizioso και μόλις μία μέρα έπειτα και από τον τραυματισμό του Alex Rins που μάχεται για τον τίτλο στην Moto2, με μόλις 19 βαθμούς διαφορά από τον πρώτο!

Ο Rins έσπασε την κλείδα του και δεν θα χάσει τον αγώνα στο Silvestrone, όμως τα πράγματα για τον Bradley είναι πιο σοβαρά, καθώς η πρώτη εκτίμηση που έγινε επιτόπου στο σημείο, έδειξε κάταγμα μηριαίου οστού (UPDATE, διαβάστε παρακάτω). Ο Bradley είχε αποδεχτεί πρόταση της YART (Yamaha Austria Racing Team) να βοηθήσει την ομάδα στον αγώνα 8 ωρών του Oschersleben, που αποτελεί τμήμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Endurance. Η πρόταση ήρθε μετά κι από την επιτυχία του στην Suzuka - και καθώς δηλώνει λάτρης των συγκεκριμένων αγώνων, ο Smith είχε πει πως ανυπομονούσε να βρεθεί στη σέλα μίας R1, βοηθώντας την ομάδα να κερδίσει σε Γερμανικό έδαφος.

Η πτώση του Smith έγινε κατά την διάρκεια των δοκιμών και οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν εμπλοκή και άλλων αναβατών, χωρίς όμως να υπάρχουν αυτή την στιγμή λεπτομέρειες για άλλους τραυματισμούς. Ο Smith βρίσκεται αυτή την στιγμή σε κοντινό νοσοκομείο και αναμένουμε την ανακοίνωση όταν ολοκληρωθούν οι εξετάσεις του. Η αναφορά για κάταγμα μηριαίου έρχεται από την πίστα, όπου αναφέρονται και άλλες κακώσεις με μία πρώτη εικόνα να δείχνει πως αναβάτης που ακολουθούσε δεν μπόρεσε να τον αποφύγει περνώντας από πάνω του.

Αν επιβεβαιωθούν τα παραπάνω, ο Bradley Smith κινδυνεύει να χάσει αρκετούς αγώνες από την φετινή σεζόν!

Η πίστα στο Oschersleben, στην Β. Γερμανία είναι σχετικά νέα καθώς εγκαινιάστηκε το ’97 και τέταρτη σε μέγεθος για τα δεδομένα της Γερμανίας, φιλοξενώντας κυρίως πρωταθλήματα αυτοκινήτων. Θεωρείται αρκετά γρήγορη πίστα για τις μοτοσυκλέτες, με πολλά σημεία προσπεράσματος.

Ελπίζουμε και ο Bradley Smith να έχει πολύ γρήγορη ανάρρωση και να μην επαληθευτούν τα χειρότερα, τώρα που τα MotoGP επιστρέφουν στην πατρίδα του

 

Ο Alex Rins στην παρακάτω φωτογραφία, καθησυχάζει τους οπαδούς, λέγοντας ότι θα καταφέρει να αγωνιστεί στο Silverstone  

 

 

UPDATE:

 

Έπιασαν οι ευχές και οι ακτινογραφίες του Smith βγήκαν καλές, χωρίς να δείχνουν κάταγμα. Η ανησυχία ήταν έντονη και για τον ίδιο, εξαιτίας των συμπτωμάτων, όμως τελικά γλίτωσε το χειρότερο. Παραμένει στο νοσοκομείο για να ράψει τα τραύματα, όπως λέει και να κουράρει τους υπόλοιπους τραυματισμούς. Προς το παρόν δεν υπάρχουν άλλες διευκρινήσεις για το περιστατικό… τυχερός μέσα στην ατυχία του!

Ετικέτες

MotoGP: COTA - H δράση ξεκινά στο Grand Prix του Τέξας

Δηλώσεις, ένταση και προσδοκίες πριν τον γύρο της Αμερικής στο Austin
COTA
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/3/2026

Από τη Νότια στη Βόρεια Αμερική και από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη πίστα του ημερολογίου, το MotoGP φτάνει στο Austin για έναν ακόμη εκρηκτικό γύρο, με τους πρωταγωνιστές να δίνουν τον τόνο από την Πέμπτη.

Η δράση μεταφέρεται στο Circuit of the Americas στο Austin του Τέξας για το Grand Prix των ΗΠΑ, με τα MotoGP να ετοιμάζονται για ένα από τα πιο απαιτητικά και θεαματικά τριήμερα της χρονιάς. Πριν την έναρξη, το Media Day της Πέμπτης έδωσε τον πρώτο παλμό, με δηλώσεις, προσδοκίες και… ψυχολογικά παιχνίδια.

Στο επίκεντρο βρέθηκε ο Jorge Martin, ο οποίος παραδέχθηκε ότι η φυσική κατάσταση αποτελεί ερωτηματικό μετά το απαιτητικό διπλό αγώνα. Ο αναβάτης της Aprilia εμφανίστηκε συγκρατημένος, τονίζοντας πως το COTA είναι από τις πιο σκληρές πίστες του πρωταθλήματος και πως μένει να φανεί πώς θα ανταποκριθεί το σώμα του στις πρώτες στροφές.

Martin

Την ίδια ώρα, ο Marc Marquez βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο, σε μια πίστα που θεωρείται “σπίτι” του, έχοντας γράψει ιστορία με τις νίκες του στο Austin. Παρά το γεγονός ότι δεν έχει ακόμη ανέβει στο βάθρο σε αγώνα Κυριακής το 2026, ο αναβάτης της Ducati δείχνει κοντά στην επιστροφή στην κορυφή και αναζητά το τελευταίο βήμα για να επιστρέψει στα γνωστά του στάνταρ.

Απέναντί του, ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Marco Bezzecchi γνωρίζει καλά την πρόκληση που έχει μπροστά του. Ο Ιταλός κυνηγά το εντυπωσιακό σερί πέντε συνεχόμενων νικών, ωστόσο αναγνωρίζει τη δυναμική του Marquez στο COTA, δηλώνοντας χαρακτηριστικά πως “έχει περισσότερες νίκες εδώ απ’ όσες εγώ σε όλη μου την καριέρα”, παρότι στην πραγματικότητα διαθέτει ήδη περισσότερες συνολικές νίκες.

Στο Media Day συμμετείχαν οι Fabio Di Giannantonio, Marco Bezzecchi και Marc Marquez, με τη συνέντευξη Τύπου να δίνει το στίγμα για το τί αναμένεται σε έναν γύρο γεμάτο ένταση, στρατηγική και υψηλές θερμοκρασίες, τόσο στην άσφαλτο όσο και στον ανταγωνισμό.

Το μόνο σίγουρο είναι πως το Grand Prix των ΗΠΑ δεν απογοητεύει ποτέ. Και με το φετινό grid πιο ανταγωνιστικό από ποτέ, όλα δείχνουν ότι το “rodeo” της σεζόν στο Τέξας θα προσφέρει ακόμη ένα αξέχαστο κεφάλαιο στα MotoGP του 2026.