CIV Yamaha R7 Cup – Τεράστια νίκη Μαυρόπουλου μέσα στην Ιταλία [Video]

Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε ιδανικά την πορεία του στο Ιταλικό Πρωτάθλημα
mavropoulos
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε ιδανικά την χρονιά στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV και στην κατηγορία Yamaha R7 Cup στην πίστα του Mugello, παίρνοντας μία τεράστια νίκη μέσα στην Ιταλία.

Ο Ντίνος Μαυρόπουλος, που πέρυσι κατέκτησε δύο τίτλους στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Alpe Adria στις κατηγορίες Sportbike και Yamaha R7 Cup, αποφάσισε φέτος να αγωνιστεί στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας CIV με την ομάδα Rosso e Nero, στην κατηγορία R7 Cup, ανάμεσα σε 23 συμμετοχές εκ των οποίων οι 20 ήταν Ιταλοί αναβάτες.

Η απόφαση αυτή μάλιστα φαίνεται πως μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς το Ιταλικό Πρωτάθλημα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Ο πρώτος από τους πέντε γύρους του Πρωταθλήματος διεξήχθη στο Mugello και ο Έλληνας αναβάτης πήρε στις κατατακτήριες την έκτη θέση, βελτιώνοντας συνεχώς τους χρόνους του.

Ο “Dinos31” πρωταγωνίστησε στον αγώνα της Κυριακής, αφού βρισκόταν από τον δεύτερο κιόλας γύρο στο μπροστινό γκρουπ και έπειτα από πολλές μάχες και προσπεράσεις αναδείχθηκε τελικά νικητής!

Αποτέλεσμα της νίκης φυσικά ήταν να ακουστεί και ο εθνικός ύμνος στην πίστα του Mugello, όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω.

Η ομάδα του δήλωσε ιδιαίτερα χαρούμενη για την εμφάνιση και το αποτέλεσμα του νεαρού αθλητή, ενώ ο μηχανικός του, Χρήστος Φράγκος, ανέφερε:

“Ο αγώνας σήμερα ήταν πολύ δύσκολος λόγω των καιρικών συνθηκών που άλλαζαν μέχρι και δέκα λεπτά πριν την εκκίνηση μεταξύ στεγνού και βρόχινου. Ακόμα και τη στιγμή που είχαμε μπει στο grid, όλοι οι αναβάτες χρειάστηκε να αλλάξουν ελαστικά. Σημασία έχει ότι ο οδηγός μας έκανε το καλύτερο δυνατό και καταφέραμε να βρεθούμε στην κορυφή. Πάμε τώρα για τον επόμενο αγώνα στην Imola.”

Ο Ντίνος Μαυρόπουλος δήλωσε:

Είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερα να βρεθώ στην κορυφή ως η μοναδική ελληνική συμμετοχή απέναντι σε 20 Ιταλούς, ειδικά στη θρυλική πίστα του Mugello και μάλιστα από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Οι εναλλαγές του καιρού σήμερα ήταν συνεχείς και έκαναν τον αγώνα ακόμα πιο δύσκολο. Η πίστα του Mugello είναι άκρως απαιτητική και τεχνική και η στρατηγική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Κρατάμε χαμηλά το κεφάλι και συνεχίζουμε τη δουλειά για να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό στον επόμενο αγώνα στην πίστα της Imola, στις 6-7 Ιουνίου.”

Δίπλα του βρίσκονται πάντα οι χορηγοί του:

Motodynamics - Yamaha Racing Hellas - Serres Racing Circuit - DNA High Performance Filters - PMS Hellas – AMOTOE – ΛΑΜΣ - Intamoto Pirelli - Tassoulis Extra Products -Motodirect – TecnomotoPerformance - Papastavrou Shops – Delegate - Superfast Ferries – Motocholics - Mylo Pastry - Sart Aero - Raider graphics - Christos Georgiades -Pissaridis Graphics

Marc Marquez για Acosta: “o Marquez του 2013 κέρδισε το Πρωτάθλημα στο ντεμπούτο του” [VIDEO]

“Είμαι αναβάτης, όχι κριτής, δεν θα διαμαρτυρηθώ ποτέ επίσημα, αλλά η κόκκινη γραμμή το 2026 μπήκε χαμηλά”
Marquez-Acosta
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/3/2026

Σε εκδήλωση της χορηγού Estrella Galicia με τους Ισπανούς Πρωταθλητές Marc Marquez, Jose Antonio Rueda και τον Βραζιλιάνο Diogo Moreira, μέσα σε άλλες ενδιαφέρουσες δηλώσεις, ο Marquez -που όπως ήταν φυσικό μονοπώλησε το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων, απάντησε αιχμηρότατα σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν στον Pedro Acosta βλέπει τον νεαρό Marc Marquez του 2013.

“O Marquez του 2013 κέρδισε στην πρώτη του χρονιά”, ήταν η απάντηση του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, απάντηση που συνοδεύτηκε από μια εύγλωττη κίνηση με τα χέρια που θα μεταφράζαμε ως “τι άλλο να πω”, εννοώντας σαφέστατα πως για εκείνον δεν υπάρχει σύγκριση.

Θυμίζουμε πως στο εκπληκτικό ντεμπούτο του στο MotoGP το 2013 με τη Honda, ο Marc Marquez ανέβηκε στο βάθρο στον πρώτο του αγώνα, κέρδισε τον δεύτερο και τελικά πήρε και τον τίτλο με 6 νίκες, ο πρώτος αναβάτης που έκανε κάτι τέτοιο στο ντεμπούτο του από το 1978 και τον “King” Kenny Roberts. Από την πλευρά του, ο Pedro Acosta στην Τρίτη του χρονιά στο Πρωτάθλημα και μετά από 42 GP δεν έχει καταφέρει να πάρει όχι τίτλο, αλλά ούτε νίκη σε αγώνα Κυριακής.

Acosta

Η πρώτη νίκη του αναβάτη της KTM ήρθε πριν λίγες ημέρες στον αγώνα Sprint της Ταϊλάνδης, αφού όμως οι αγωνοδίκες υποχρέωσαν τον Marquez να χάσει μια θέση λίγο πριν τον τερματισμό για την αμφιλεγόμενη προσπέρασή του στον Acosta. Μια προσπέραση που κάποτε θα θεωρούνταν τυπική για αγώνα μοτοσυκλέτας, όμως τα τελευταία χρόνια οι κριτές έχουν αναπτύξει εντελώς διαφορετικά και σαφώς πιο “clean cut” και αυστηρά κριτήρια για το πόσο μπορεί κανείς να πιέσει σε μια ανάλογη περίσταση.

I will never cry

Αν και ο Marquez ενοχλήθηκε από την απόφαση των κριτών στο Sprint, που έδωσαν τη νίκη στον Acosta, δήλωσε αμέσως μετά σε δημοσιογράφο που τον ρώτησε “θα μιλήσεις με τον Simon Crafar για το συμβάν”, “Όχι. Είμαι αγωνιζόμενος και όχι κριτής, δεν διαμαρτύρομαι και δεν θα διαμαρτυρηθώ ποτέ”. Οι ακριβείς λέξεις που χρησιμοποίησε ήταν “I’m not a steward, I’m a racer, I never cry and I will never cry”. Το ρήμα cry που συνήθως αποδίδεται σε κλαίω, σημαίνει όμως και φωνάζω / διαμαρτύρομαι. Επειδή έχουμε δει πολλές φορές τον Marquez να κλαίει από συγκίνηση, και επειδή τα αγγλικά του δεν είναι τέλεια, και σε συνδυασμό με τα συμφραζόμενα και τη γενικότερη συμπεριφορά του εναντίον κάποιας ένστασης στους κριτές, το συμπέρασμα τείνει προς το φωνάζω / διαμαρτύρομαι, κάτι που όντως δεν έκανε ούτε ο Marc ούτε η Ducati, τουλάχιστον επίσημα.

O Marquez δήλωσε πως “οι αγωνοδίκες θέτουν πάντα ένα όριο, και φαίνεται πως το 2026 μετακίνησαν την κόκκινη γραμμή προς τα κάτω, και αυτή τη γραμμή θα πρέπει να σεβαστούν και για την υπόλοιπη σεζόν. Πρέπει να προσαρμοστούμε.” Δήλωση που προετοιμάζει το έδαφος για μελλοντικές αντίστοιχες κινήσεις από τους ανταγωνιστές του, οι οποίες θα πρέπει να αντιμετωπιστούν από τους κριτές με την ίδια αυστηρότητα.

Tardozzi

Όσον αφορά στο κλατάρισμα του πίσω ελαστικού της Michelin και την λυγισμένη ζάντα της Marchesini σε δυο σημεία, ο Ισπανός είχε τα εξής να πει: “Ας πούμε ότι ήμουν τυχερός την Κυριακή, γιατί διαφορετικά ίσως να μην ήμουν εδώ. Δεν υπάρχει σαφής εξήγηση για το τι συνέβη και δεν προσπαθώ καν να τη βρω. Δεν νομίζω ότι ήταν ευθύνη της Michelin ούτε της ζάντας. Ο Davide (Tardozzi) έλεγξε τα πάντα και ήταν σε άριστη κατάσταση.” Ακόμα λοιπόν απάντηση δεν υπάρχει για το αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα (αν έσκασε το ελαστικό πρώτα ή αν έσκασε στο κερμπ), όμως αν βάλετε τους υπότιτλους στα αγγλικά στο βίντεο της Estrella Galicia, ο Marquez αφήνει αιχμές, καθώς όπως λέει μετά από εξέταση του κερμπ, αυτό δεν έδειξε να έχει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, και ήταν μέσα στις προδιαγραφές όσον αφορά στη μελετημένη κλίση του που επιτρέπει σε έναν αναβάτη που θέλει να κάνει έξοδο για να μην πέσει να κάνει μικρό άλμα προς την έξοδο διαφυγής και την αμμοπαγίδα χωρίς η μοτοσυκλέτα να πάρει ύψος.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην ταχύτητα που έδειξε ο Marco Bezzecchi με τη μοτοσυκλέτα της Aprilia Racing: “Ακόμη και αν είχα πιέσει για τον ταχύτερο γύρο στις δοκιμές, δεν θα ήμουν ο πιο γρήγορος. Όταν προσπάθησα να ακολουθήσω τον ρυθμό του Bez, έπεσα”.

Όταν τώρα οι δημοσιογράφοι ρώτησαν τον Marquez αν είναι στο 100% της φυσικής του κατάστασης εκείνος έδωσε μια εξαιρετικά οξυδερκή απάντηση. “Ποιο 100%; Το 100% του Marquez τώρα; Γιατί ακόμα και σε ένα πρώτο ατύχημα, το προηγούμενο 100% φθίνει κατά ένα ποσοστό. Δεν θα είσαι ποτέ ξανά στο προηγούμενο 100%. Κατά πόσο φθίνει το νούμερο; Κατά 1%, 20%. Δεν ξέρω το 100% μου σήμερα σε σχέση με πριν. Απλώς θέλω να αισθάνομαι καλά, και να καταλαβαίνω το πώς εξελίσσεται το σώμα μου μετά από τους τραυματισμούς.”

Αν δεν γνωρίζετε ισπανικά, αξίζει να κάνετε μια μικρή ρύθμιση στους υπότιτλους του παρακάτω βίντεο, ώστε να το μεταφράσετε στα αγγλικά, καθώς οι δηλώσεις ενός αναβάτη του επιπέδου του Marquez, ιδίως σε αυτή την ώριμη περίοδο της καριέρας του είναι ανεκτίμητες για όσους αγαπούν τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλέτας.

Ετικέτες