CIV Yamaha R7 Cup – Τεράστια νίκη Μαυρόπουλου μέσα στην Ιταλία [Video]

Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε ιδανικά την πορεία του στο Ιταλικό Πρωτάθλημα
mavropoulos
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε ιδανικά την χρονιά στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV και στην κατηγορία Yamaha R7 Cup στην πίστα του Mugello, παίρνοντας μία τεράστια νίκη μέσα στην Ιταλία.

Ο Ντίνος Μαυρόπουλος, που πέρυσι κατέκτησε δύο τίτλους στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Alpe Adria στις κατηγορίες Sportbike και Yamaha R7 Cup, αποφάσισε φέτος να αγωνιστεί στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας CIV με την ομάδα Rosso e Nero, στην κατηγορία R7 Cup, ανάμεσα σε 23 συμμετοχές εκ των οποίων οι 20 ήταν Ιταλοί αναβάτες.

Η απόφαση αυτή μάλιστα φαίνεται πως μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς το Ιταλικό Πρωτάθλημα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Ο πρώτος από τους πέντε γύρους του Πρωταθλήματος διεξήχθη στο Mugello και ο Έλληνας αναβάτης πήρε στις κατατακτήριες την έκτη θέση, βελτιώνοντας συνεχώς τους χρόνους του.

Ο “Dinos31” πρωταγωνίστησε στον αγώνα της Κυριακής, αφού βρισκόταν από τον δεύτερο κιόλας γύρο στο μπροστινό γκρουπ και έπειτα από πολλές μάχες και προσπεράσεις αναδείχθηκε τελικά νικητής!

Αποτέλεσμα της νίκης φυσικά ήταν να ακουστεί και ο εθνικός ύμνος στην πίστα του Mugello, όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω.

Η ομάδα του δήλωσε ιδιαίτερα χαρούμενη για την εμφάνιση και το αποτέλεσμα του νεαρού αθλητή, ενώ ο μηχανικός του, Χρήστος Φράγκος, ανέφερε:

“Ο αγώνας σήμερα ήταν πολύ δύσκολος λόγω των καιρικών συνθηκών που άλλαζαν μέχρι και δέκα λεπτά πριν την εκκίνηση μεταξύ στεγνού και βρόχινου. Ακόμα και τη στιγμή που είχαμε μπει στο grid, όλοι οι αναβάτες χρειάστηκε να αλλάξουν ελαστικά. Σημασία έχει ότι ο οδηγός μας έκανε το καλύτερο δυνατό και καταφέραμε να βρεθούμε στην κορυφή. Πάμε τώρα για τον επόμενο αγώνα στην Imola.”

Ο Ντίνος Μαυρόπουλος δήλωσε:

Είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερα να βρεθώ στην κορυφή ως η μοναδική ελληνική συμμετοχή απέναντι σε 20 Ιταλούς, ειδικά στη θρυλική πίστα του Mugello και μάλιστα από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Οι εναλλαγές του καιρού σήμερα ήταν συνεχείς και έκαναν τον αγώνα ακόμα πιο δύσκολο. Η πίστα του Mugello είναι άκρως απαιτητική και τεχνική και η στρατηγική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Κρατάμε χαμηλά το κεφάλι και συνεχίζουμε τη δουλειά για να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό στον επόμενο αγώνα στην πίστα της Imola, στις 6-7 Ιουνίου.”

Δίπλα του βρίσκονται πάντα οι χορηγοί του:

Motodynamics - Yamaha Racing Hellas - Serres Racing Circuit - DNA High Performance Filters - PMS Hellas – AMOTOE – ΛΑΜΣ - Intamoto Pirelli - Tassoulis Extra Products -Motodirect – TecnomotoPerformance - Papastavrou Shops – Delegate - Superfast Ferries – Motocholics - Mylo Pastry - Sart Aero - Raider graphics - Christos Georgiades -Pissaridis Graphics

MotoGP: "Πριν δύο μήνες δεν μπορούσα ούτε να φάω" - Απίστευτη 4η θέση του Jorge Martin στην Ταϊλάνδη

Ο Ισπανός μιλά για τον τρελό αγώνα στο Buriram μετά τον δύσκολο χειμώνα και τις επεμβάσεις
Martin 4th Place
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

2/3/2026

Από το να μην μπορεί να ταΐσει τον εαυτό του ως τη μάχη με Marquez και Acosta για το βάθρο, ο Jorge Martin έγραψε μια από τις πιο δυνατές ιστορίες του φετινού ξεκινήματος.

Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP χαρακτήρισε "απίστευτη" και "τρελή" την τέταρτη θέση που κατέκτησε στο Grand Prix Ταϊλάνδης, αποκαλύπτοντας πως μόλις δύο μήνες πριν δεν μπορούσε ούτε να φάει μόνος του, μετά από τις τελευταίες του χειρουργικές επεμβάσεις.

Ο χειμώνας ήταν ξανά δύσκολος για τον Martin, καθώς υποβλήθηκε σε συμπληρωματική επέμβαση στον καρπό και στην κλείδα, τραυματισμοί που τον ταλαιπώρησαν από την περσινή σεζόν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τις δοκιμές στη Sepang, με την πρώτη του ουσιαστική επαφή με τη νέα Aprilia Racing RS-GP να γίνεται μόλις μία εβδομάδα πριν την πρεμιέρα στο Buriram.

Στο τεστ της Ταϊλάνδης ήταν όγδοος, στις κατατακτήριες ανέβηκε πέμπτος, επανέλαβε το αποτέλεσμα στο Sprint και την Κυριακή έκανε ακόμη ένα βήμα μπροστά, τερματίζοντας τέταρτος, το καλύτερο έως τώρα αγωνιστικό του Σαββατοκύριακο με την ιταλική ομάδα.

"Έκανα έναν πολύ καλό αγώνα. Είμαι χαρούμενος και περήφανος για τον χειμώνα μου. Πριν δύο μήνες δεν μπορούσα ούτε να φάω! Και τώρα είμαι εδώ, τέταρτος στο πρωτάθλημα. Είναι τρελό, απίστευτο!"

Ο Ισπανός τόνισε πως προσέγγισε το τεστ με "ανοιχτό μυαλό" προσπαθώντας να προσαρμοστεί στη μοτοσυκλέτα, κάτι που, όπως είπε, απέδωσε καρπούς. Κατά τη διάρκεια του αγώνα βρέθηκε να δίνει σκληρές μάχες με τους Marc Marquez και Pedro Acosta, χάνοντας πιθανότατα πολύτιμο χρόνο στη διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο.

"Σήμερα έκανα ακόμη ένα μεγάλο βήμα στο στυλ οδήγησής μου. Σίγουρα έχασα λίγο χρόνο παλεύοντας με τον Marc και τον Pedro, αλλά το απόλαυσα. Αν δεν συνέβαινε αυτό, ίσως να ήμουν στο βάθρο ή πολύ κοντά στον Raul. Αλλά έτσι είναι οι αγώνες," ανέφερε.

Παραδέχτηκε επίσης πως ο αγώνας ήταν κυρίως διαχείριση φυσικής κατάστασης, ελαστικών και καυσίμου, με τα τελευταία περάσματα να είναι ιδιαίτερα απαιτητικά: "Στους τελευταίους γύρους ήταν δύσκολα. Δεν μπορούσα καν να ανοίξω πλήρως το γκάζι στις ευθείες λόγω σπιναρίσματος, ήταν πραγματικά περίπλοκο."

Την ώρα που ο Martin πανηγύριζε μια προσωπική νίκη-επιστροφή, ο ομόσταυλος Marco Bezzecchi κυριάρχησε από την εκκίνηση έως την καρό σημαία, ενώ ο Acosta αποχώρησε από την Ταϊλάνδη ως πρωτοπόρος της βαθμολογίας.

Για τον Martin όμως η τέταρτη θέση είχε γεύση θριάμβου. Από το χειρουργείο και την αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης, το να βρεθεί στην καρδιά της μάχης του MotoGP ήταν ένα αποτέλεσμα που, όπως είπε και ο ίδιος, μοιάζει απλώς απίστευτο.