Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές”

O Team Manager της Ducati Lenovo Team ανέφερε πως μόνο καλό κάνει ο εσωτερικός ανταγωνισμός
motomag Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

9/1/2024

Ο Davide Tardozzi σε δηλώσεις του ανέφερε πως η Ducati δεν φοβάται τον εσωτερικό ανταγωνισμό που έχει στο MotoGP και δεν θα εμποδίσει ποτέ τις δορυφορικές ομάδες από το να κερδίζουν τους εργοστασιακούς αναβάτες.

Η εταιρεία από το Borgo Panigale είδε πέρυσι τους Bagnaia, Bastianini, Bezzecchi, Di Giannantonio, Martín και Zarco να κερδίζουν τουλάχιστον έναν αγώνα στο MotoGP, ενώ λίγο έλειψε ο Francesco Bagnaia της Ducati Lenovo Team να χάσει το πρωτάθλημα από τον Jorge Martin της Prima Pramac Racing. Η παντοδυναμία της Ducati την χρονιά που μας πέρασε σφραγίστηκε με 17 νίκες στα 20 GP που διεξήχθησαν, κάτι που της χάρισε και το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αρκετές φορές ειπώθηκε πως η ιταλική εταιρεία θα έπρεπε να έχει ξεκάθαρη στρατηγική όσον αφορά τον “πρώτο” της αναβάτη ώστε να υπάρχει και “διαχωρισμός” των ρόλων στην ομάδα, ωστόσο κάτι τέτοιο απορρίφθηκε επανειλημμένα ενώ ο Team Manager της Ducati Lenovo Team, Davide Tardozzi ανέφερε με δηλώσεις πως η προσέγγιση θα είναι η ίδια και το 2024.

"Είναι πολύ ξεκάθαρο. Έχουμε οκτώ αναβάτες στους οποίους συμπεριφερόμαστε με ειλικρινή τρόπο, όπως τους αξίζει και υπάρχει όρος στο συμβόλαιο τους ως προς τις παροχές που έχουν. Όλοι τους είναι σε θέση να βλέπουν τα δεδομένα όλων των υπόλοιπων αναβατών της Ducati. Ποτέ, μα ποτέ δεν θα σταματήσουμε μια από τις άλλες μας ομάδες να κερδίζει την εργοστασιακή μας ομάδα.”

Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”

"Έχουν το δικαίωμα να κάνουν το καλύτερο και να έχουν όλες τις πληροφορίες για να μας νικήσουν. Είναι στο χέρι μας να έχουμε τους καλύτερους αναβάτες και την καλύτερη αγωνιστική απόδοση. Είναι στο χέρι της εργοστασιακής ομάδας να κερδίσει, με την εταιρεία να έχει επίσης οκτώ δυνατότητες να κερδίσει κάποιον αγώνα. Εγώ είμαι Team Manager στην Ducati Lenovo Team και έχω δύο αναβάτες για να κερδίσω κάποιον αγώνα. Οπότε, είναι στο χέρι της ομάδας μου να νικήσει τους άλλους.”

"H νοοτροπία του Gigi Dall' Igna, Γενικού Διευθυντή του Ducati Corse, να έχουμε τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες είναι η νοοτροπία της Ducati, οπότε είναι κάτι που μας ωθεί να κάνουμε όλο και κάτι καλύτερο, να παρέχουμε καλύτερα πράγματα και να δίνουμε στους αναβάτες μας τις καλύτερες μοτοσυκλέτες. Για παράδειγμα, ο Martin δεν είχε κάποιο εξάρτημα λιγότερο από εμάς φέτος, είχε ακριβώς ό,τι είχαμε και εμείς και ακριβώς στο ίδιο χρονικό διάστημα. Ποτέ δεν φέραμε ένα νέο εξάρτημα χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα να δώσουμε το ίδιο εξάρτημα στην Pramac -είναι η ομάδα που χρησιμοποιεί την ίδια μοτοσυκλέτα με την Ducati Lenovo Team, σε αντίθεση με τις δύο άλλες ομάδες της Ducati που χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτα περσινών προδιαγραφών."

"Δεν φοβόμαστε για τους αναβάτες μας και τον εσωτερικό ανταγωνισμό μέσα στις ομάδες της Ducati, γιατί διαφορετικά δεν θα παρείχαμε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στην Pramac και νικητήριες μοτοσυκλέτες στις άλλες δύο δορυφορικές ομάδες. Αν φοβόμασταν τον εσωτερικό ανταγωνισμό δεν θα μοιράζαμε τα δεδομένα μεταξύ των αναβατών, ενώ παρέχουμε όλες τις ενημερώσεις των μοτοσυκλετών στους αναβάτες μας γιατί το αξίζουν. Αν φοβόμασταν δεν θα το κάναμε αυτό. Έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση. Αυτό σημαίνει ότι πιστεύουμε ότι ο εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ των ομάδων μας, ανεβάζει το επίπεδο στη Ducati. Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε αυτό το είδος εσωτερικού ανταγωνισμού που μας επιτρέπει να αυξάνουμε τα δεδομένα και οι μηχανικοί μας είναι πραγματικά χαρούμενοι που έχουμε οκτώ αναβάτες για να δούμε τι συμβαίνει σε κάθε μοτοσυκλέτα."

Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”
Ετικέτες

MotoGP: Enea Bastianini – Εκτός δράσης για ένα… κοτόπουλο

Λόγω τροφικής δηλητηρίασης έχασε τελικά το Grand Prix της Γερμανίας ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech 3 - Και τρία κιλά!
Enea Bastianini food poisoning
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/7/2025

Ο Enea Bastianini αποκάλυψε πως ήταν τροφική δηλητηρίαση, και όχι σκωληκοειδίτιδα, η αιτία της απουσίας του από το γερμανικό Grand Prix το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Αν και αρχικά είχε διαγνωστεί με σκωληκοειδίτιδα, ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech 3 αποκάλυψε ότι υπέστη σοβαρή τροφική δηλητηρίαση που τον οδήγησε ακόμη και στο νοσοκομείο.

“Είμαι πάνω-κάτω καλά τώρα”, δήλωσε ο Bastianini την Πέμπτη στο Brno, .

Σύμφωνα με δηλώσεις του ίδιου, μετά από πολλές εξετάσεις, στο τέλος ανακαλύφθηκε ότι είχε προσβληθεί από ένα βακτήριο που λέγεται campylobacter, τρώγοντας κοτόπουλο. “Ένα κοτόπουλο μου κατέστρεψε το Σαββατοκύριακο!” είπε αστειευόμενος.

Η ασθένεια ήταν τόσο έντονη που οι γιατροί αρχικά υποψιάστηκαν σκωληκοειδίτιδα, καθώς είχε έντονη φλεγμονή, αλλά οι εξετάσεις τελικά το απέκλεισαν.

Λόγω τροφικής δηλητηρίασης έχασε τελικά το Grand Prix της Γερμανίας ο αναβάτης της Red Bull KTM Tech3 - Και τρία κιλά!

Αν και επιστρέφει αυτό το Σαββατοκύριακο, ο Bastianini δεν είναι ακόμα στο 100% της φυσικής του κατάστασης. Ο Ιταλός έχασε πάνω από τρία κιλά κατά τη διάρκεια της ασθένειας και πέρασε τρεις ημέρες χωρίς να φάει ή να πιει τίποτα.

“Στο MotoGP πρέπει να είσαι στο 100% και εγώ δεν είμαι”, παραδέχτηκε. “Προσπάθησα να προπονηθώ λίγο πριν έρθω εδώ, ακόμη και χθες. Γενικά είμαι καλά, αλλά δεν είμαι στην καλύτερη μου φόρμα”.

“Ο αγώνας της Κυριακής θα είναι πιθανότατα το πιο δύσκολο μέρος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η απώλεια βάρους. Έκανα ένα είδος επανεκκίνησης.”

Παρά την κατάσταση του, ο Bastianini παραμένει αισιόδοξος: “Έχω εμπιστοσύνη ότι μπορώ να κάνω ένα καλό Σαββατοκύριακο. Είναι καλό να ξεκινήσω και να μην σπαταλήσω ενέργεια αμέσως, αλλά να την κρατήσω για το Σάββατο και την Κυριακή. Δεν ξέρω πώς θα αντιδράσει το σώμα μου, αλλά νομίζω ότι μπορώ να τρέξω σε όλο το Grand Prix.”

Ενώ ο Bastianini επιστρέφει στη δράση στο Brno, ο ομόσταυλoς του Maverick Viñales θα απουσιάσει λόγω τραυματισμού στον ώμο από το Sachsenring, με τον δοκιμαστή της KTM, Pol Espargaro, να τον αντικαθιστά.