Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές”

O Team Manager της Ducati Lenovo Team ανέφερε πως μόνο καλό κάνει ο εσωτερικός ανταγωνισμός
motomag Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

9/1/2024

Ο Davide Tardozzi σε δηλώσεις του ανέφερε πως η Ducati δεν φοβάται τον εσωτερικό ανταγωνισμό που έχει στο MotoGP και δεν θα εμποδίσει ποτέ τις δορυφορικές ομάδες από το να κερδίζουν τους εργοστασιακούς αναβάτες.

Η εταιρεία από το Borgo Panigale είδε πέρυσι τους Bagnaia, Bastianini, Bezzecchi, Di Giannantonio, Martín και Zarco να κερδίζουν τουλάχιστον έναν αγώνα στο MotoGP, ενώ λίγο έλειψε ο Francesco Bagnaia της Ducati Lenovo Team να χάσει το πρωτάθλημα από τον Jorge Martin της Prima Pramac Racing. Η παντοδυναμία της Ducati την χρονιά που μας πέρασε σφραγίστηκε με 17 νίκες στα 20 GP που διεξήχθησαν, κάτι που της χάρισε και το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αρκετές φορές ειπώθηκε πως η ιταλική εταιρεία θα έπρεπε να έχει ξεκάθαρη στρατηγική όσον αφορά τον “πρώτο” της αναβάτη ώστε να υπάρχει και “διαχωρισμός” των ρόλων στην ομάδα, ωστόσο κάτι τέτοιο απορρίφθηκε επανειλημμένα ενώ ο Team Manager της Ducati Lenovo Team, Davide Tardozzi ανέφερε με δηλώσεις πως η προσέγγιση θα είναι η ίδια και το 2024.

"Είναι πολύ ξεκάθαρο. Έχουμε οκτώ αναβάτες στους οποίους συμπεριφερόμαστε με ειλικρινή τρόπο, όπως τους αξίζει και υπάρχει όρος στο συμβόλαιο τους ως προς τις παροχές που έχουν. Όλοι τους είναι σε θέση να βλέπουν τα δεδομένα όλων των υπόλοιπων αναβατών της Ducati. Ποτέ, μα ποτέ δεν θα σταματήσουμε μια από τις άλλες μας ομάδες να κερδίζει την εργοστασιακή μας ομάδα.”

Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”

"Έχουν το δικαίωμα να κάνουν το καλύτερο και να έχουν όλες τις πληροφορίες για να μας νικήσουν. Είναι στο χέρι μας να έχουμε τους καλύτερους αναβάτες και την καλύτερη αγωνιστική απόδοση. Είναι στο χέρι της εργοστασιακής ομάδας να κερδίσει, με την εταιρεία να έχει επίσης οκτώ δυνατότητες να κερδίσει κάποιον αγώνα. Εγώ είμαι Team Manager στην Ducati Lenovo Team και έχω δύο αναβάτες για να κερδίσω κάποιον αγώνα. Οπότε, είναι στο χέρι της ομάδας μου να νικήσει τους άλλους.”

"H νοοτροπία του Gigi Dall' Igna, Γενικού Διευθυντή του Ducati Corse, να έχουμε τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες είναι η νοοτροπία της Ducati, οπότε είναι κάτι που μας ωθεί να κάνουμε όλο και κάτι καλύτερο, να παρέχουμε καλύτερα πράγματα και να δίνουμε στους αναβάτες μας τις καλύτερες μοτοσυκλέτες. Για παράδειγμα, ο Martin δεν είχε κάποιο εξάρτημα λιγότερο από εμάς φέτος, είχε ακριβώς ό,τι είχαμε και εμείς και ακριβώς στο ίδιο χρονικό διάστημα. Ποτέ δεν φέραμε ένα νέο εξάρτημα χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα να δώσουμε το ίδιο εξάρτημα στην Pramac -είναι η ομάδα που χρησιμοποιεί την ίδια μοτοσυκλέτα με την Ducati Lenovo Team, σε αντίθεση με τις δύο άλλες ομάδες της Ducati που χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτα περσινών προδιαγραφών."

"Δεν φοβόμαστε για τους αναβάτες μας και τον εσωτερικό ανταγωνισμό μέσα στις ομάδες της Ducati, γιατί διαφορετικά δεν θα παρείχαμε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στην Pramac και νικητήριες μοτοσυκλέτες στις άλλες δύο δορυφορικές ομάδες. Αν φοβόμασταν τον εσωτερικό ανταγωνισμό δεν θα μοιράζαμε τα δεδομένα μεταξύ των αναβατών, ενώ παρέχουμε όλες τις ενημερώσεις των μοτοσυκλετών στους αναβάτες μας γιατί το αξίζουν. Αν φοβόμασταν δεν θα το κάναμε αυτό. Έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση. Αυτό σημαίνει ότι πιστεύουμε ότι ο εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ των ομάδων μας, ανεβάζει το επίπεδο στη Ducati. Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε αυτό το είδος εσωτερικού ανταγωνισμού που μας επιτρέπει να αυξάνουμε τα δεδομένα και οι μηχανικοί μας είναι πραγματικά χαρούμενοι που έχουμε οκτώ αναβάτες για να δούμε τι συμβαίνει σε κάθε μοτοσυκλέτα."

Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”
Ετικέτες

MotoGP-Franco Morbidelli : Εκτός και για τον γύρο του Brno

Λόγω του τραυματισμού του στον Sprint του Sachsenring
francomorbidelli
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/7/2025

Ο Ιταλός δεν θα λάβει μέρος ούτε στο GP της Τσεχίας, καθώς αναρρώνει από την πτώση του στο Sprint του Σαββάτου στο Sachsenring, ενώ παράλληλα εξελίσσεται και η έρευνα της Dainese, γιατί η αγωνιστική φόρμα του άνοιξε κατά την διάρκεια της πτώσης του.

Οι καλοκαιρινές διακοπές του Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) θα είναι λίγο μεγαλύτερες από ότι θα σχεδίαζε, καθώς χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αναρρώσει από την πτώση του στο Sprint της Tissot στο Sachsenring. Ο Ιταλός έχασε τον Κυριακάτικο αγώνα του Γερμανικού GP, αφού επέστρεψε στην Ιταλία για περαιτέρω ελέγχους λόγω πόνου στον ώμο.

Ο Ιταλός είναι αυτή τη στιγμή 5ος στην γενική κατάταξη με 139 βαθμούς και σίγουρα κάθε άλλο παρά χαρούμενος μπορεί να είναι με αυτή την εξέλιξη.

Ο αναβάτης της VR46 δήλωσε: "Μετά από δύο ημέρες ιατρικών ελέγχων, συνεδριών φυσιοθεραπείας και ξεκούρασης, αποφασίσαμε μαζί με την ομάδα να χάσουμε αυτό το GP στο Brno. Είναι πάντα δύσκολο να παίρνεις τέτοιες αποφάσεις, αλλά μετά από ένα βαρύ ατύχημα όπως αυτό που είχα στο Sachsenring - και σε αυτή τη στιγμή του πρωταθλήματος πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές - δεν έχει νόημα να ρισκάρουμε, γιατί ο πόνος είναι ακόμα επίμονος. Προφανώς, δεν είναι μια εύκολη στιγμή, αλλά έλαβα μεγάλη υποστήριξη από όλη την ομάδα μου, την ακαδημία αναβατών VR46 και όλους τους οπαδούς, οι οποίοι ανυπομονούν να με δουν υγιή. Αυτό το Σαββατοκύριακο θα βρίσκομαι στο Brno γιατί θέλω να συνεχίσω να δουλεύω με το επιτελείο μου και η ομάδα μου δίνει την ευκαιρία να συνεχίσω στην πίστα όλο το πρόγραμμα φυσιοθεραπείας για να επιστρέψω στην Αυστρία όσο το δυνατόν πιο καλά".

Ο Morbidelli δεν θα είναι ο μόνος αναβάτης που θα λείπει από το GP της Τσεχίας, καθώς το μικρό κάταγμα στον ώμο του Maverick Vinales (Red Bull KTM Tech 3) δεν θα επιτρέψει στον Ισπανό να αγωνιστεί και θα αντικατασταθεί από τον Pol Espargaro, όπως διαβάσετε εδώ.