Ducati για Lorenzo: Πρέπει να ανταποδώσουμε

«Έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια να προσαρμοστεί»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/1/2018

Ο race team manager της Ducati κ. Davide Tardozzi σε μία συνολική αποτίμηση της χρονιάς, αναγνώρισε την προσπάθεια του Lorenzo να προσαρμόσει το οδηγικό του στιλ στα δεδομένα της Ducati και να αρχίσει να αποδίδει αποτέλεσμα.

Σε μία ακριβή και πολυσυζητημένη μεταγραφή που οι άσχημες επιδόσεις του Lorenzo στην αρχή της σεζόν έσπειραν την θύελλα των επικρίσεων, ακόμα και μέσα στην ίδια την Ducati, η δουλειά που χρειαζόταν να γίνει περνούσε πάντα από ένα γκρίζο φίλτρο, καθώς άπαντες εστίαζαν στο αποτέλεσμα.

Είναι επίσης ξεκάθαρο, κι έχει ειπωθεί κατά διαστήματα, πως περίμεναν γρηγορότερη προσαρμογή, ιδιαίτερα από την στιγμή που ο Dovizioso έφτασε να διεκδικεί το πρωτάθλημα. Από την μία ο Lorenzo είναι μία πολύ μεγάλη επένδυση που πρέπει να προστατευτεί, από την άλλη ο Tardozzi πραγματικά πιστεύει πως έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια από τον Lorenzo, και τώρα είναι η σειρά της Ducati να κάνει το αντίστοιχο, να προσαρμόσει την μοτοσυκλέτα της στον ίδιο:

«Ο Lorenzo κατέβαλε μία τεράστια προσπάθεια να αλλάξει το στιλ οδήγησης και να το προσαρμόσει στην Ducati, φέρνοντας τελικά αποτελέσματα. Ακόμα δεν είναι τόσο γρήγορος για έναν τίτλο, αλλά είναι τώρα η σειρά μας να προσαρμόσουμε την μοτοσυκλέτα. Χρειαζόμαστε μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στην στροφή, και τώρα έχουμε επικεντρωθεί σε αυτό καθώς είναι κάτι που θα βοηθήσει όλους μας τους αναβάτες».

Ο Tardozzi είναι παλιός αγωνιζόμενος σε GP και Superbike, εφτά φορές πρωταθλητής Ιταλίας στα Superbike και πρωταθλητής Ευρώπης στα Superbike. Αγωνίστηκε στα MotoGP το ’84 και ’85 στην κατηγορία των 250, πριν περάσει στα Superbike όπου έφτασε να διεκδικεί τον τίτλο το ’88 αλλά τον έχασε από σκαμπανεβάσματα απόδοσης. Υπήρξε team manager της Ducati στην χρυσή εποχή Superbike με Carl Fogarty και Troy Corser και αποχώρησε το 2009 για να πάει στην BMW. Επέστρεψε το 2010 στην ομάδα της Ducati στα MotoGP. Ο ίδιος λοιπόν γνωρίζει πολύ καλά από προσαρμογή αγωνιζομένων, αλλά κι από σκαμπανεβάσματα απόδοσης, και πιστεύει πως πραγματοποιούν βήματα στην σωστή κατεύθυνση για μία άκρως ανταγωνιστική σεζόν

Ετικέτες

KTM-Pedro Acosta: Τελειώνει η υπομονή του Ισπανού - "Δεν αποδέχομαι και δεν είμαι υπομονετικός"

Πιστεύει στο εγχείρημα των Αυστριακών – Απαιτεί όμως άμεσες λύσεις από την ομάδα
Pedro Acosta Red Bull KTM Factory Racing 2025
Από το

motomag

26/5/2025

Ο αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing, Pedro Acosta, δήλωσε πως η υπομονή του εξαντλείται με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Αυστριακοί στο MotoGP και πως δεν πρόκειται να περιμένει μια ζωή για να γίνει πρωταθλητής.

Το Grand Prix της Βρετανίας αποδείχθηκε δύσκολο για την KTM, καθώς κανένας από τους αναβάτες της δεν κατάφερε να προκριθεί από το Q1 στις κατατακτήριες, αν και ο Acosta κατάφερε να τερματίσει έκτος σε έναν χαοτικό αγώνα.

Το Σάββατο, ο Acosta σε δηλώσεις του, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στην KTM ότι μπορεί να φτιάξει μια καλή μοτοσυκλέτα, καλώντας ωστόσο την εταιρεία να προσφέρει λύσεις πιο άμεσα.

Μετά τον αγώνα της Κυριακής, τον οποίο χαρακτήρισε αγώνα απελπισίας, ο Acosta δήλωσε ότι η έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος του έφερε πολλά προβλήματα.

"Λοιπόν, δεν ήταν παράξενος αγώνας. Ήταν ένας αγώνας απελπισίας", είπε.

"Είναι λυπηρό να βλέπεις ότι προσπαθείς να είσαι τέλειος στην επιτάχυνση και στην έξοδο των στροφών, προσπαθείς να μείνεις κοντά στους άλλους και μετά χάνεις τα πάντα στην επιτάχυνση, για κάτι ξεκάθαρο – δεν έχουμε την πρόσφυση που έχουν οι άλλες μοτοσυκλέτες. Αλλά έτσι είναι τα πράγματα και πρέπει να συνεχίσουμε."

Στην ερώτηση αν πρέπει να αποδεχτεί την κατάσταση και να μάθει να είναι υπομονετικός, ο Acosta απάντησε κοφτά: "Δεν αποδέχομαι και δεν είμαι υπομονετικός….Η ευκαιρία περνάει μία φορά στη ζωή. Δεν θα περάσω όλη μου τη ζωή για να γίνω πρωταθλητής σε αυτό το πρωτάθλημα. Χρειάζομαι βοήθεια από το εργοστάσιο. Είσαι νέος μέχρι να μην είσαι πια. Πολλοί αστέρες στο πρωτάθλημα αναδείχθηκαν γρήγορα και εξαφανίστηκαν το ίδιο γρήγορα. Freddie Spencer, τον θυμάσαι; Κέρδισε δύο τίτλους, μετά είχε κάτι με το χέρι του και δεν επέστρεψε ποτέ ο ίδιος."

"Στο τέλος, δεν είναι μόνο εγώ. Βλέπεις και τις τέσσερις KTM να μην περνάνε στο Q2 αυτό το Σαββατοκύριακο και να δυσκολεύονται πολύ. Χρειαζόμαστε βοήθεια από το εργοστάσιο. Τώρα μιλάω για τους τέσσερις αναβάτες – όχι μόνο για μένα."

Ο Acosta εξακολουθεί να συζητιέται για θέσεις άλλων ομάδων καθώς και την ενδεχόμενη αποχώρηση του από την KTM στο τέλος της σεζόν, αν και ο ίδιος επέμεινε για άλλη μια φορά πως έχει ακόμη έναν χρόνο συμβόλαιο και πιστεύει πραγματικά στο εγχείρημα της ομάδας. 

“Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο μίλησα πολύ σοβαρά και είπα ότι χρειάζομαι βοήθεια. Δεν θέλω να έρχομαι εδώ με την KTM μόνο για να καίω καύσιμα. Θέλω να αγωνίζομαι. Και σήμερα μπόρεσα να αγωνιστώ, περίπου, μέχρι ένα σημείο όπου ήμουν στο γκρουπ με τους Marc, Franco, Jack και Alex αλλά δεν μπορούσα να παλέψω. Και αυτό είναι που με καίει, να είσαι τόσο κοντά και να μην μπορείς να το πιάσεις, να μην μπορείς να το καταφέρεις, χωρίς να έχει σημασία τι κάνεις γιατί δεν φτάνει ποτέ.”