Δυσαρέσκεια στην Honda με Lorenzo!

Κρατούν τους τύπους, αλλά ρίχνουν και μπηχτές!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/2/2020

Αν όλα έβαιναν όπως είχαν σχεδιαστεί από πριν, αυτή τη στιγμή ο Lorenzo θα έφευγε από τις δοκιμές της Sepang, έχοντας προετοιμάσει σε ένα βαθμό την μοτοσυκλέτα του, για την δεύτερη σεζόν με την ομάδα της Repsol Honda. Αντιθέτως όμως, ο Ισπανός έκανε το ντεμπούτο το ως αναβάτης εξέλιξης για την Yamaha και το M1 της, προσφέροντας πολύτιμα δεδομένα στους Vinales, Rossi, Quartararo και Morbidelli.

Άλλωστε, η συμφωνία για να επιστρέψει, έστω και από αυτό το πόστο, στην εταιρεία με την οποία πήρε τρεις παγκόσμιους τίτλους και 44 νίκες, κλείστηκε λίγους μήνες μετά τον τελευταίο αγώνα της Valencia πέρσι, όπου μέσα σε ένα συγκινησιακό περιβάλλον ανακοίνωσε την απόσυρσή του από τους αγώνες. Και όχι μόνο αυτό, καθώς αν επαληθευτούν οι φήμες, ο Lorenzo μπορεί να τρέξει και κάποιους αγώνες ως wild card συμμετοχή με την Yamaha.

Η Honda θα μπορούσε να είχε βάλει όρο και να εμποδίσει τον Lorenzo από οποιεσδήποτε τέτοιες δραστηριότητες για ολόκληρο το 2020 μετά την διακοπή του συμβολαίου του, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη και γι' αυτό ο Lorenzo ευχαρίστησε την Repsol Honda και τον Alberto Puig που δεν προχώρησαν σε μια τέτοια κίνηση. Όπως δήλωσε συγκεκριμένα, "δεν έλαβα κάποιο τηλεφώνημα από τον Alberto (σχετικά με το θέμα) αλλά πάντα θα εκτιμώ την βοήθειά του το 2019 και το ότι δεν μου έβαλε εμπόδια μετά την διακοπή του συμβολαίου μου."

Από την άλλη, ο Puig επιμένει ότι δεν υπάρχει καμία κακία απέναντι στον Ισπανό πολυπρωταθλητή, θεωρώντας ότι η Honda αντέδρασε όπως έπρεπε απέναντι σε έναν αναβάτη που λέει ότι δεν έχει κανένα κίνητρο και ότι δεν θέλει να τρέξει άλλο ρισκάροντας την σωματική του ακεραιότητα. "Δεν μπορούμε να αναγκάσουμε κάποιον να τρέξει με 300km/h, αν δεν το θέλει ο ίδιος", είπε ο team manager της Repsol Honda. Συνέχισε λέγοντας ότι ο τρόπος με τον οποίο επήλθε το "διαζύγιο" ήταν ο καλύτερος δυνατός και ότι στην Valencia ο Jorge ήταν αποφασισμένος να σταματήσει. Στην συνέχεια, όπως είπε, για κάποιο λόγο αποφάσισε ότι ήθελε να συνεχίσει. "Είμαστε χαρούμενοι γι' αυτόν. Δεν πρόκειται να εμπλακούμε σε αυτή του την απόφαση. Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει στην ζωή του. Πρέπει να το σεβαστούμε αυτό. Ελπίζουμε να είναι ευτυχισμένος με την ζωή του".

Πάντως έτσι φαίνεται να είναι τα πράγματα για τον Lorenzo, σύμφωνα με τις δικές του δηλώσεις, καθώς είπε ότι οδηγώντας το Yamaha ένιωσε ξανά αυτή την επαγγελματική ευτυχία που είχε να την νιώσει από τότε που πήρε νίκες πάνω στη σέλα της Ducati, την σεζόν του 2018.

Το όλο θέμα πάντως, πυροδότησε φήμες και σχόλια που έκαναν λόγο πως η ανακοίνωση της απόσυρσης του Lorenzo έγινε μόνο και μόνο για να μπορέσει ο Ισπανός να απεμπλακεί από την Honda και να δει τις προοπτικές που θα μπορούσε να έχει για το 2020, όσο το δυνατόν νωρίτερα, ενώ εγείρονται και απορίες γιατί η Honda δεν έβαλε όρο που θα τον είχε δεσμευμένο για το 2020. Αυτά τα ερωτήματα όμως, μάλλον δεν θα απαντηθούν ποτέ…

 

MotoGP: Η Ducati αποκαλύπτει την αντίδραση του Marc Marquez στη συμφωνία με τον Pedro Acosta

Την αποκάλυψη έκανε ο Davide Tardozzi
acosta
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/6/2026

Η ομάδα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τον Pedro Acosta.

Πρόκειται για μια συμφωνία που είχε κλείσει εδώ και αρκετό καιρό, αλλά η επίσημη ανακοίνωση καθυστέρησε λόγω των συνεχιζόμενων συζητήσεων μεταξύ του MotoGP και των κατασκευαστών σχετικά με τη νέα σύμβαση.

Από την επόμενη σεζόν λοιπόν οι Marc Marquez και Pedro Acosta θα ηγηθούν της προσπάθειας της Ducati στη νέα εποχή των 850 κυβικών. Ο team manager της ομάδας, Davide Tardozzi, εξήγησε ότι ο Marquez δεν παρενέβη στις διαπραγματεύσεις μεταξύ της Ducati και του Acosta, ενώ είπε στους Ιταλούς ότι πήραν τη σωστή απόφαση.

Ο Tardozzi είπε: “Ήταν μια εύκολη απόφαση (σχετικά με την υπογραφή του Acosta). Ο Marc δεν είπε ποτέ τίποτα για τον teammate του και όταν του είπαμε ότι διαπραγματευόμαστε με τον Pedro, χειροκρότησε και είπε: Εντάξει, πήρατε τη σωστή απόφαση”.

Νωρίτερα φέτος πληροφορίες ανέφεραν ότι ο Marquez ήταν διστακτικός να υπογράψει διετές συμβόλαιο, καθώς συνέχιζε να αναρρώνει από έναν τραυματισμό στον ώμο. Ωστόσο, ο Tardozzi δηλώνει ότι δεν υπήρχαν αμφιβολίες εντός της Ducati ότι δεν θα ανανέωνε το συμβόλαιό του.

Πιστεύω ότι, ειλικρινά, φοβόταν για την υγεία του. Αλλά ποτέ δεν είχαμε αμφιβολίες γι’ αυτόν, γιατί ήταν πολύ σαφής μαζί μας, δείχνοντάς μας όλα όσα έκανε μέσω όλων των ιατρών, μέσω όλου του ιατρικού προσωπικού, ενός απίστευτα μεγάλου προσωπικού πολύ υψηλού επιπέδου στη Μαδρίτη. Έτσι, ήμασταν πάντα ενήμεροι για αυτό και νομίζω ότι δεν υπήρχαν αμφιβολίες για εμάς ώστε να συνεχίσουμε μαζί του.

Έχω ήδη διαχειριστεί δύο μεγάλους πρωταθλητές, γιατί ο Pecco είναι ένας από αυτούς. Έτσι, είμαστε συνηθισμένοι σε αυτό και είμαστε πολύ, πολύ χαρούμενοι που έχουμε αυτή την ισχυρή ομάδα για τα επόμενα δύο χρόνια.