Δυσαρέσκεια στην Honda με Lorenzo!

Κρατούν τους τύπους, αλλά ρίχνουν και μπηχτές!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/2/2020

Αν όλα έβαιναν όπως είχαν σχεδιαστεί από πριν, αυτή τη στιγμή ο Lorenzo θα έφευγε από τις δοκιμές της Sepang, έχοντας προετοιμάσει σε ένα βαθμό την μοτοσυκλέτα του, για την δεύτερη σεζόν με την ομάδα της Repsol Honda. Αντιθέτως όμως, ο Ισπανός έκανε το ντεμπούτο το ως αναβάτης εξέλιξης για την Yamaha και το M1 της, προσφέροντας πολύτιμα δεδομένα στους Vinales, Rossi, Quartararo και Morbidelli.

Άλλωστε, η συμφωνία για να επιστρέψει, έστω και από αυτό το πόστο, στην εταιρεία με την οποία πήρε τρεις παγκόσμιους τίτλους και 44 νίκες, κλείστηκε λίγους μήνες μετά τον τελευταίο αγώνα της Valencia πέρσι, όπου μέσα σε ένα συγκινησιακό περιβάλλον ανακοίνωσε την απόσυρσή του από τους αγώνες. Και όχι μόνο αυτό, καθώς αν επαληθευτούν οι φήμες, ο Lorenzo μπορεί να τρέξει και κάποιους αγώνες ως wild card συμμετοχή με την Yamaha.

Η Honda θα μπορούσε να είχε βάλει όρο και να εμποδίσει τον Lorenzo από οποιεσδήποτε τέτοιες δραστηριότητες για ολόκληρο το 2020 μετά την διακοπή του συμβολαίου του, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη και γι' αυτό ο Lorenzo ευχαρίστησε την Repsol Honda και τον Alberto Puig που δεν προχώρησαν σε μια τέτοια κίνηση. Όπως δήλωσε συγκεκριμένα, "δεν έλαβα κάποιο τηλεφώνημα από τον Alberto (σχετικά με το θέμα) αλλά πάντα θα εκτιμώ την βοήθειά του το 2019 και το ότι δεν μου έβαλε εμπόδια μετά την διακοπή του συμβολαίου μου."

Από την άλλη, ο Puig επιμένει ότι δεν υπάρχει καμία κακία απέναντι στον Ισπανό πολυπρωταθλητή, θεωρώντας ότι η Honda αντέδρασε όπως έπρεπε απέναντι σε έναν αναβάτη που λέει ότι δεν έχει κανένα κίνητρο και ότι δεν θέλει να τρέξει άλλο ρισκάροντας την σωματική του ακεραιότητα. "Δεν μπορούμε να αναγκάσουμε κάποιον να τρέξει με 300km/h, αν δεν το θέλει ο ίδιος", είπε ο team manager της Repsol Honda. Συνέχισε λέγοντας ότι ο τρόπος με τον οποίο επήλθε το "διαζύγιο" ήταν ο καλύτερος δυνατός και ότι στην Valencia ο Jorge ήταν αποφασισμένος να σταματήσει. Στην συνέχεια, όπως είπε, για κάποιο λόγο αποφάσισε ότι ήθελε να συνεχίσει. "Είμαστε χαρούμενοι γι' αυτόν. Δεν πρόκειται να εμπλακούμε σε αυτή του την απόφαση. Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει στην ζωή του. Πρέπει να το σεβαστούμε αυτό. Ελπίζουμε να είναι ευτυχισμένος με την ζωή του".

Πάντως έτσι φαίνεται να είναι τα πράγματα για τον Lorenzo, σύμφωνα με τις δικές του δηλώσεις, καθώς είπε ότι οδηγώντας το Yamaha ένιωσε ξανά αυτή την επαγγελματική ευτυχία που είχε να την νιώσει από τότε που πήρε νίκες πάνω στη σέλα της Ducati, την σεζόν του 2018.

Το όλο θέμα πάντως, πυροδότησε φήμες και σχόλια που έκαναν λόγο πως η ανακοίνωση της απόσυρσης του Lorenzo έγινε μόνο και μόνο για να μπορέσει ο Ισπανός να απεμπλακεί από την Honda και να δει τις προοπτικές που θα μπορούσε να έχει για το 2020, όσο το δυνατόν νωρίτερα, ενώ εγείρονται και απορίες γιατί η Honda δεν έβαλε όρο που θα τον είχε δεσμευμένο για το 2020. Αυτά τα ερωτήματα όμως, μάλλον δεν θα απαντηθούν ποτέ…

 

MotoGP: Μοναδικό δίχρονο custom Simson για έναν τυχερό στο Sachsenring!

Κλήρωση των διοργανωτών του Γερμανικού GP σε συνεργασία με την ADAC Motorsport
sachsenring-simpson
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Για ένα πρωτάθλημα που έχει εξοβελίσει τους δίχρονους κινητήρες εδώ και τουλάχιστον 14 χρόνια – 2012 τα GP125, 2010 τα GP250 και 2002 τα GP500 – ακούγεται σχεδόν ειρωνικό το ότι στο επερχόμενο Γερμανικό Grand Prix στην πίστα Sachsenring θα τρέξει ένα διαγωνισμός με έπαθλο ένα δίχρονο Simson.

Κι όμως, σε συνεργασία με την ADAC Motorsport και τη ΖΤ-Tuning, οι διοργανωτές του Liqui Moly Motorcycle Grand Prix of Deutschland προκήρυξαν έναν σχετικό διαγωνισμό με έπαθλο ένα ιστορικό μικρό δίχρονο μοντέλο της Γερμανίας.

Ο λόγος για το εικονιζόμενο Simson S90 Sachsenring Motorrad Grand Prix Moped, το οποίο ήταν αρχικά ένα S51 που μετά τις περιποιήσεις της ZT-Tuning κατέληξε με κινητήρα 90 cc, κιβώτιο πέντε σχέσεων και ισχύ περίπου 10 ίππων. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη περιποίηση των αναρτήσεων για πιο σπορτίφ συμπεριφορά και ένα δισκόφρενο 320 mm μπροστά – αν και στη φωτογραφία εικονίζεται ακόμη το αυθεντικό ταμπούρο.

Το τελικό αποτέλεσμα καλλωπίζεται με μια αφαιρετική σύνθεση στα χρώματα της γερμανικής σημαίας.

Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην πίστα στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου (10-12 Ιουλίου), ενώ στον διαγωνισμό έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε ενήλικος, αρκεί να είναι κάτοικος (όχι απαραιτήτως υπήκοος) Γερμανίας.

Για να λάβει κανείς στην κλήρωση δεν χρειάζεται καν να παραστεί στον αγώνα, αλλά αρκεί να ακολουθήσει στο Instagram τους λογαριασμούς @motogp_deutschland και @zt_tuning και να γράψει στα σχόλια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει το Simson!

Ο διαγωνισμός (όροι συμμετοχής) άνοιξε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 15:00 (τοπική ώρα Sachsenring), ενώ ο νικητής θα ενημερωθεί με άμεσο μήνυμα.