Δυσαρέσκεια στην Honda με Lorenzo!

Κρατούν τους τύπους, αλλά ρίχνουν και μπηχτές!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/2/2020

Αν όλα έβαιναν όπως είχαν σχεδιαστεί από πριν, αυτή τη στιγμή ο Lorenzo θα έφευγε από τις δοκιμές της Sepang, έχοντας προετοιμάσει σε ένα βαθμό την μοτοσυκλέτα του, για την δεύτερη σεζόν με την ομάδα της Repsol Honda. Αντιθέτως όμως, ο Ισπανός έκανε το ντεμπούτο το ως αναβάτης εξέλιξης για την Yamaha και το M1 της, προσφέροντας πολύτιμα δεδομένα στους Vinales, Rossi, Quartararo και Morbidelli.

Άλλωστε, η συμφωνία για να επιστρέψει, έστω και από αυτό το πόστο, στην εταιρεία με την οποία πήρε τρεις παγκόσμιους τίτλους και 44 νίκες, κλείστηκε λίγους μήνες μετά τον τελευταίο αγώνα της Valencia πέρσι, όπου μέσα σε ένα συγκινησιακό περιβάλλον ανακοίνωσε την απόσυρσή του από τους αγώνες. Και όχι μόνο αυτό, καθώς αν επαληθευτούν οι φήμες, ο Lorenzo μπορεί να τρέξει και κάποιους αγώνες ως wild card συμμετοχή με την Yamaha.

Η Honda θα μπορούσε να είχε βάλει όρο και να εμποδίσει τον Lorenzo από οποιεσδήποτε τέτοιες δραστηριότητες για ολόκληρο το 2020 μετά την διακοπή του συμβολαίου του, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη και γι' αυτό ο Lorenzo ευχαρίστησε την Repsol Honda και τον Alberto Puig που δεν προχώρησαν σε μια τέτοια κίνηση. Όπως δήλωσε συγκεκριμένα, "δεν έλαβα κάποιο τηλεφώνημα από τον Alberto (σχετικά με το θέμα) αλλά πάντα θα εκτιμώ την βοήθειά του το 2019 και το ότι δεν μου έβαλε εμπόδια μετά την διακοπή του συμβολαίου μου."

Από την άλλη, ο Puig επιμένει ότι δεν υπάρχει καμία κακία απέναντι στον Ισπανό πολυπρωταθλητή, θεωρώντας ότι η Honda αντέδρασε όπως έπρεπε απέναντι σε έναν αναβάτη που λέει ότι δεν έχει κανένα κίνητρο και ότι δεν θέλει να τρέξει άλλο ρισκάροντας την σωματική του ακεραιότητα. "Δεν μπορούμε να αναγκάσουμε κάποιον να τρέξει με 300km/h, αν δεν το θέλει ο ίδιος", είπε ο team manager της Repsol Honda. Συνέχισε λέγοντας ότι ο τρόπος με τον οποίο επήλθε το "διαζύγιο" ήταν ο καλύτερος δυνατός και ότι στην Valencia ο Jorge ήταν αποφασισμένος να σταματήσει. Στην συνέχεια, όπως είπε, για κάποιο λόγο αποφάσισε ότι ήθελε να συνεχίσει. "Είμαστε χαρούμενοι γι' αυτόν. Δεν πρόκειται να εμπλακούμε σε αυτή του την απόφαση. Κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει στην ζωή του. Πρέπει να το σεβαστούμε αυτό. Ελπίζουμε να είναι ευτυχισμένος με την ζωή του".

Πάντως έτσι φαίνεται να είναι τα πράγματα για τον Lorenzo, σύμφωνα με τις δικές του δηλώσεις, καθώς είπε ότι οδηγώντας το Yamaha ένιωσε ξανά αυτή την επαγγελματική ευτυχία που είχε να την νιώσει από τότε που πήρε νίκες πάνω στη σέλα της Ducati, την σεζόν του 2018.

Το όλο θέμα πάντως, πυροδότησε φήμες και σχόλια που έκαναν λόγο πως η ανακοίνωση της απόσυρσης του Lorenzo έγινε μόνο και μόνο για να μπορέσει ο Ισπανός να απεμπλακεί από την Honda και να δει τις προοπτικές που θα μπορούσε να έχει για το 2020, όσο το δυνατόν νωρίτερα, ενώ εγείρονται και απορίες γιατί η Honda δεν έβαλε όρο που θα τον είχε δεσμευμένο για το 2020. Αυτά τα ερωτήματα όμως, μάλλον δεν θα απαντηθούν ποτέ…

 

MotoGP Assen: Η Pole Position στον J. Martin - 4 Aprilia στις 4 πρώτες θέσεις!

1η pole για τον J. Martin από το 2024 - Ένα δέκατο διαφορά οι πέντε πρώτοι!
MotoGP Assen 2026 - Aprilia Jorge MArtin
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

27/6/2026

Χωρίς να φαίνεται να ζορίζεται πολύ ο Jorge Martin πήρε την pole position στην ολλανδική πίστα έχοντας άλλες τρεις Aprilia πίσω του και την πρώτη Ducati μόλις στην 5η θέση.

Ο Diogo Moreira ήταν εκείνος που προηγήθηκε στα πρώτα λεπτά του Q1 με τον Joan Mir να κάνει έναν πολύ καλό χρόνο λίγο μετά το πρώτο πεντάλεπτο για να περάσει μπρoστά από τους υπόλοιπους με 4 δέκατα διαφορά με Morbidelli, Binder και  Quartararo στην πρώτη πεντάδα.

Στα 6 τελευταία λεπτά οι αναβάτες άρχισαν να μπαίνουν ξανά στην πίστα με το 1:31.315 του Mir να κρατά έως το τέταρτο λεπτό πριν τη λήξη με τον Quartararo να κάνει το 1:31.271 αφήνοντας πίσω Mir, Moreira, Morbidelli και Binder. Ο Moreira έπεσε δύο λεπτά πριν το τέλος ζεσταίνοντας τα ελαστικά του για να προσπαθήσει κάτι καλύτερο, με τον Morbidelli να τα δίνει όλα με καινούργια λάστιχα στο τέλος αλλά με λάθη στο τελευταίο κομμάτι της πίστας έχασε τη διαφορά που είχε καταφέρει να αποκτήσει.

Quartararo και Mir πέρασαν στο Q2 με τους αναβάτες να μπαίνουν μαζικά στην πίστα με το που ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση και τον Bezzecchi να γράφει πρώτος 1:30.853 και να συνεχίζει την επίθεσή του στο χρονόμετρο απειλώντας το απόλυτο ρεκόρ γύρου, ενώ ο πρώτος καλός γύρος του M.Marquez ακυρώθηκε λόγω υπέρβασης των ορίων της πίστας. Bezz, Raul Fernandez, J. Martin, Pedro Acosta και Ai Ogura οι πέντε πρώτοι αναβάτες στο 8ο λεπτό πριν το τέλος με τον M.Marquez να βλέπει έναν ακόμη γύρο του να ακυρώνεται ενώ ο Quartararo έκανε τον 6ο χρόνο 0,463 δλ. πίσω από τον Ιταλό της Aprilia που είχε 4 μοτοσυκλέτες στις πέντε πρώτες θέσεις.

Με πολύ καλούς γύρους πέντε λεπτά πριν το τέλος ο J. Matin πέρασε μπροστά με 1:30.812 για να περάσει στην κορυφή, αφήνοντας πίσω των ομόσταυλό του που δεν μπορούσε να κάνει έναν ολοκληρωμένο γύρο χωρίς απώλειες, με Fernandez τρίτο και Pecco Bagnaia στην τέταρτη θέση και τον Ogura να κλείνει την πρώτη πεντάδα. Mόλις 0.143 δλ. διαφορά χώρις τους έξι πρώτους δύο λεπτά πριν ο τέλος με τον Fernandez να παίρνει φωτιά κάνοντας τον καλύτερο χρόνο για να ακυρωθεί λόγω ορίων.

Εν τω μεταξύ ο M.Marquez δεν μπόρεσε κάτι καλύτερο από 7ος και τελικά ο Martin πήρε την pole position, με το εκπληκτικό Ogura πίσω του στη δεύτερη θέση και τον Bezzecchi να συμπληρώνει την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ενώ ο Fernandez είχε τον 4ο καλύτερο χρόνο και ο Pecco Bagnaia είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της Ducati στην 5η θέση με μόλις ένα δέκατο διαφορά από τον Martin!

Ακολουθεί έκτος ο Fabio Di Giannantonio με 1:30.955 και 7oς o Marquez με 1:31.131, το χειρότερο αποτέλεσμά του φέτος στις κατατακτήριες. Τον 8ο ταχύτερο γύρο είχε ο Pedro Acosta με τον αναβάτη της KTM  να πετυχαίνει 1:31.224, ενώ ο Quartararo ήταν το πρώτο Yamaha στην 9η θέση με 1:31.316. Ο Mir κατέληξε τελικά 10ος με 1:31.504 και ο Bastianini 11ος με 1:31.604

Ο Alex Marquez και η ομάδα του αποφάσισαν να μη συμμετέχουν στο Q2.