Έκανε εγχείρηση στα χέρια ο Quartararo

Ελπίζει να περάσει τις ιατρικές εξετάσεις για να τρέξει στη Βαρκελώνη
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

12/6/2019

Ο νεαρός Γάλλος αναβάτης που έχει τραβήξει πάνω του όλη την προσοχή φέτος, χάρη στους εντυπωσιακούς χρόνους που κάνει με την μη-εργοστασιακή Yamaha της Petronas, μπήκε στο χειρουργείο και έκανε μια τυπική πλέον εγχείρηση στους πήχεις των χεριών του.

Πρόκειται για μία πολύ συνηθισμένη εγχείρηση που κάνουν πάρα πολλοί αναβάτες του Motocross. Ο χειρούργος αφαιρεί την εξωτερική μεμβράνη των μυών, η οποία περιορίζει την διαστολή τους όταν αυτοί διογκώνονται κατά τη διάρκεια έντονης άσκησης, με αποτέλεσμα να προκαλεί κόπωση ή μούδιασμα. Χωρίς αυτή τη μεμβράνη, οι μυς διαστέλλονται περισσότερο, οπότε η μυϊκή κόπωση αργεί να έρθει.

Σε δηλώσεις του ο Quartararo είπε πως όλα πήγαν καλά και δεν έχει κανένα μετεγχειρητικό πρόβλημα που να τον εμποδίσει να είναι ανταγωνιστικός στον αγώνα της Βαρκελώνης. Όμως για την τελική απόφαση που θα του επιτρέπει να συμμετάσχει στον αγώνα, θα την έχει το ιατρικό επιτελείο των MotoGP μετά από την εξέταση που θα του κάνουν την Πέμπτη. 

MotoGP: Honda – Αποκαλύπτεται τo πλάνο εξέλιξης των μοτοσυκλετών της μεγάλης κατηγορίας

Ο Aleix Espargaro μιλά για τις αρμοδιότητες των δοκιμαστών του εργοστασίου
MotoGP Honda timeline
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/12/2025

Η άνοδος της Honda στο σύστημα concessions του MotoGP σημαίνει ότι οι εργοστασιακοί αγωνιζόμενοι δεν θα μπορούν πλέον να συμμετέχουν σε ιδιωτικές δοκιμές, επωμίζοντας μεγαλύτερο βάρος, στην εξέλιξη της μοτοσικλέτας του  2026, στους εργοστασιακούς δοκιμαστές Aleix Espargaro και Takaaki Nakagami θα, με την Honda να προχωρά και την ανάπτυξη του νέου πρωτοτύπου 850cc με ελαστικά Pirelli.

Μιλώντας στη Βαλένθια, όπου συμμετείχε ως wild-card οδηγώντας την RCV του 2026, ο Espargaro εξήγησε πώς η Honda θα κατανείμει αρμοδιότητες στο πρώτο στάδιο εξέλιξης. Επιβεβαίωσε ότι ο Nakagami θα αναλάβει την αρχική φάση δοκιμών της μοτοσικλέτας 850cc και του πακέτου Pirelli κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, ενώ ο τεχνικός διευθυντής Romano Albesiano ζήτησε από τον Espargaro να παραμείνει εστιασμένος στη βελτίωση της μοτοσικλέτας του 2026, ξεκινώντας τη δουλειά πάνω στην νέα μοτοσυκλέτα των 850cc από το καλοκαίρι.

Παράλληλα, η Honda θα “παγώσει” τις προδιαγραφές του κινητήρα 1000cc από τον εναρκτήριο γύρο στην Ταϊλάνδη, όπως άλλωστε και οι Ducati, KTM και Aprilia. Ο Espargaro δήλωσε ότι φέτος η Honda παρουσίασε τρεις σημαντικές αναβαθμίσεις κινητήρα, γνωρίζοντας ότι σύντομα θα έχανε μέρος των παραχωρήσεων αν και ο ίδιος θεωρεί πως ο τωρινός κινητήρας είναι ανταγωνιστικός, με περιθώρια βελτίωσης πριν την έναρξη της σεζόν του 2026.

Με την έναρξη του νέου πρωταθλήματος, η εξέλιξη της υπάρχουσας μοτοσικλέτας των 1000cc θα μειωθεί, καθώς η Honda θα στρέψει το επίκεντρο στο πλήρες πρωτότυπο των 850cc που προγραμματίζεται για το 2027. Παρά την απώλεια των παραχωρήσεων, με την άνοδο της φέτος από το Group D στο Group C, ο Espargaro αναμένει παρόμοιο φόρτο εργασίας, καθώς από τα μέσα της χρονιάς θα μεταβεί και ο ίδιος στις δοκιμές με τα Pirelli.

Ο Espargaro αποσύρθηκε από την πλήρη αγωνιστική δράση πέρυσι και εντάχθηκε στην ομάδα δοκιμών της Honda στο πλευρό του Albesiano, ενώ και ο Nakagami μεταπήδησε στον ρόλο δοκιμαστή μετά από επτά σεζόν με την δορυφορική Honda LCR.