Fabio Quartararo - 0,3 δευτερόλεπτα ταχύτερος από πέρυσι στο Phillip Island, αλλά αντί για 4ος τότε… 17ος τώρα! - “Καμία τύχη”

“Οι άλλες μοτοσυκλέτες είναι ταχύτερες με τα νέα ελαστικά της Michelin, εμείς όχι”
Fabio Quartararo
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/10/2023

Πέντε ημέρες μετά το βάθρο στην Ινδονησία, ο Quartararo σημείωσε τον… 17ο καλύτερο χρόνο στα πρώτα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Phillip Island, 1.427 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον χρόνο του το 2022, αναζητώντας -μάταια μέχρι στιγμής- την αιτία που τον “φρενάρει”.

Μπορεί ο Augusto Fernandez να έκοψε τον Γάλλο κατά την προσπάθεια του για επίτευξη ενός καλού χρόνου που θα τον έφερνε απευθείας στα Q2 -κάτι για το οποίο τιμωρήθηκε με +3 θέσεις στη σχάρα εκκίνησης-, όμως ο Fabio δεν πιστεύει πως ο αναβάτης της GASGAS του στέρησε την ευκαιρία για κάτι καλύτερο από το 1:29.4 που πέτυχε. “Ήμουν ήδη μισό δευτερόλεπτο πίσω μετά τα Luckey Heights, ίσως να είχα βελτιώσει τον χρόνο μου ελάχιστα, αλλά δεν είχα καμία πιθανότητα για απευθείας είσοδο στα Q2.”

“Με τον καλύτερο χρόνο μου φέτος οδηγούσα ξεκάθαρα στο όριο. Πέρυσι στα Q1, ήμουν 5ος με χρόνο 1:27.973 (σσ. και 4ος στα FP2 με 1:29.614). Στα πρώτα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του 2023 με χρόνο 1:29.4 είμαι 17ος. Αυτό είναι εξωφρενικό.” Μάλλον το ίδιο πρέπει να πιστεύει και ο ομόσταυλός του, Franco Morbidelli, που τερμάτισε… τελευταίος, στην 22η θέση, δηλώνοντας “μας λείπει η ταχύτητα στην στροφή, μας λείπει και η τελική ταχύτητα…”

Προσπαθώντας να καταλάβει την αιτία της δυσκολίας επίτευξης χρόνου με τη μοτοσυκλέτα της Yamaha, ο Fabio παραπονέθηκε για μια ακόμη φορά πως “η προηγούμενη καλή συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις στροφές και η ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης έχουν χαθεί εντελώς. Η δύναμη μας έγινε η αδυναμία μας.”

Ο Πρωταθλητής του 2021 δήλωσε ανήμπορος να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους η απόδοση της Μ1 έχει τέτοιες δραματικές εναλλαγές. “Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει. Στην Ινδία, βάθρο. Καταστροφή στην Ιαπωνία. Πιο πρόσφατα, βάθρο ξανά στην Ινδονησία. Δεν καταλαβαίνω. Στην Ινδονησία περίμενα ένα καλό αποτέλεσμα, όμως τη στιγμή εκείνη η Michelin μας έδωσε τα νέα ελαστικά της. Δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε με τα ελαστικά αυτά. Οι άλλες μοτοσυκλέτες είναι ταχύτερες με αυτά, εμάς όμως έχουν επιδράσει αρνητικά.”

Ετικέτες

Marc Marquez: Μας λείπει η καλή αίσθηση στην αρχή του αγώνα

Bezzecchi και Aprilia αποδίδουν πολύ καλά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/3/2026

Ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής αποκάλυψε σε δηλώσεις που έκανε μετά το GP της Βραζιλίας, πως το μοναδικό πράγμα που λείπει από τη Ducati είναι η καλή αίσθηση στην αρχή του αγώνα.

Ο Marquez κέρδισε τον σύντομο αγώνα Sprint, όμως στον αγώνα της Κυριακής έμεινε από την αρχή πιο πίσω και πάλεψε για το βάθρο, χωρίς όμως να τα καταφέρει και αρκέστηκε στην 4η θέση. Ο Bezzecchi κέρδισε τον αγώνα και τερμάτισε με διαφορά 4 δευτερολέπτων από τον Marc, όμως η μισή διαφορά είχε επιτευχθεί ήδη από τους πρώτους 5 γύρους, όπως φαίνεται και στο διάγραμμα.

Marquez

Σε δηλώσεις του ο Ισπανός αναβάτης είπε: Χάνω τους πρώτους γύρους, μόνο αυτό. Είναι η αίσθηση, δεν αισθάνομαι καλά κι εκεί ακριβώς πρέπει να βελτιωθώ. Προσπάθησα να παραμείνω ψύχραιμος και να μην πιέσω υπερβολικά, για να μη φθείρω πολύ τα ελαστικά. Όταν βρέθηκα πίσω από τον Jorge και τον Fabio, δεν κατάφερα ποτέ να πλησιάσω αρκετά για να τους προσπεράσω άνετα, αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στα χαρακτηριστικά της πίστας.

"Δεν απέχουμε πολύ από τους πρωτοπόρους και υπάρχουν μερικά σημεία στα οποία πρέπει να δουλέψουμε. Δυστυχώς, δεν είχα το ρυθμό για να μείνω μπροστά σήμερα, αλλά συνολικά ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο.”

Σχολιάζοντας την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του Bezzecchi και της Aprilia, ο Marquez είπε: “Πάντα λαμβάνω υπόψη το σύνολο, τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα. Δεν είναι μόνο ο αναβάτης, δεν είναι μόνο η μοτοσυκλέτα. Είναι και τα δύο μαζί, και αυτή τη στιγμή αποδίδουν πολύ καλά.