Fabio Quartararo - Στο χειρουργείο για το πόδι του

Τυχερός που υπάρχει η διακοπή έξι εβδομάδων ώστε να αναρρώσει πλήρως
Fabio Quartararo
Από το

motomag

26/6/2023

Ο Fabio Quartararo θα χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση καθώς μετά την πτώση του στο Grand Prix της Ολλανδίας το σπασμένο του δάχτυλο στο αριστερό του πόδι επιδεινώθηκε.

Ο αναβάτης της Yamaha έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στη στροφή 5 στην αρχή του αγώνα στο Assen, παρασύροντας μαζί του τον Johann Zarco, ο Ισπανός δυσκολεύτηκε να σηκωθεί και χρειάστηκε τη βοήθεια των κριτών για να απομακρυνθεί από το συγκεκριμένο σημείο. Ο “El Diablo” στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο όπου εκεί οι πρώτες ιατρικές εξετάσεις έδειξαν πως το κάταγμα που είχε αποκομίσει στο μεγάλο δάχτυλό του αριστερού του ποδιού από την πτώση του στο τρέξιμο (αρχικά είχε κυκλοφορήσει πως είχε λάβει μέρος σε αγώνα, αλλά μάλλον ήταν μια απλή προπόνηση στην πόλη, όπου χτύπησε σε ένα σκαλί) στο Amsterdam πριν από μερικές ημέρες επιδεινώθηκε. Ο Γάλλος με ανακοίνωση του έκανε γνωστό πως θα χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση τις επόμενες ημέρες ώστε να αποκαταστήσει την “ζημιά” που έχει προκύψει, την ίδια στιγμή έχει τοποθετηθεί νάρθηκας στο αριστερό του χέρι.

Quartararo Crash

Ο Quartararo δήλωσε: "Θα πρέπει να κάνω κάποιες εξετάσεις, θα χρειαστώ επέμβαση στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού μου. Θα έχω κάποιους πόνους για μερικές εβδομάδες. Ελπίζω να μην αργήσει πολύ, δεν ξέρω αν θα μπορούσα να κάνω έναν αγώνα τώρα. Αν είχαμε έναν αγώνα τώρα, νομίζω ότι θα έμενα στο περιθώριο, είναι αρκετά επώδυνο. Έκανα ένα λάθος στην εκκίνηση. Ήθελα να κερδίσω χρόνο, ήθελα να είμαι τέλειος, και στην προσπάθειά μου να πλησιάσω το τέλειο έκανα κάτι εντελώς λάθος, οπότε έχασα πολλές θέσεις. Μετά, προσπάθησα να κάνω αυτό που είχα κάνει το πρωί, να ανέβω λίγο, αλλά κατέληξα να χάνω θέσεις. Ακόμα κι αν είμαι τραυματίας, νιώθω ότι αγωνίστηκα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, θα προσπαθήσω να ξεκαθαρίσω τα πράγματα μετά από αυτό το πρώτο μισό της σεζόν, προσπαθώντας να δουλέψω την ψυχολογία μου για να είμαι έτοιμος για τον επόμενο αγώνα."

Quartararo Crash

Ετικέτες

Alpe Adria: Νίκες Βεντούρα, Καρακώστα και Παπαγεωργίου – Όλα τα αποτελέσματα των Ελλήνων

Βάθρα και νίκες για την ελληνική αποστολή
alpe
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο πρώτος από τους έξι γύρους του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria διεξήχθη στο Grobnik της Κροατίας με έντονη την ελληνική παρουσία που πέτυχε νίκες και βάθρα.

SSP 300

Ο 13χρονος Αντώνης Βεντούρας είχε πάρει την pole position στην κατηγορία και ξεκίνησε έτσι τον αγώνα από την πρώτη σειρά εκκίνησης, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι υπόλοιποι αναβάτες είναι κατά αρκετά χρόνια μεγαλύτεροί του. Ο Έλληνας αναβάτης βρισκόταν στον πρώτο αγώνα στο μπροστινό γκρουπ συνεχώς και τελικά πήρε τη νίκη με slipstreaming, περνώντας μπροστά ακριβώς πριν τη γραμμή του τερματισμού.

Στον δεύτερο αγώνα, το σκηνικό ήταν παρόμοιο με τον νεαρό αναβάτη να βρίσκεται συνεχώς στο μπροστινό γκρουπ, τερματίζοντας τελικά δεύτερος σε μία συνολικά εξαιρετική εμφάνιση.

 

Sportbike / Yamaha R7 Cup

Στην κατηγορία συμμετείχε η Τόνια Κορρέ που μάλιστα πραγματοποίησε τον πρώτο της αγώνα πάνω στην σέλα της Yamaha R7 που θα αγωνίζεται από φέτος. Η 15χρονη αναβάτρια προσπάθησε να προσαρμοστεί στη νέα μοτοσυκλέτα και να μαζέψει δεδομένα για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Στον πρώτο αγώνα τερμάτισε στη 10η θέση και στον δεύτερο αγώνα βελτιώνοντας τους χρόνους της, πήρε την 8η θέση.

Αυτά όσον αφορά στη γενική κατάταξη της κατηγορίας Sportbike, ενώ στην επιμέρους κατάταξη του Yamaha R7 Cup η Ελληνίδα αναβάτρια διακρίθηκε με μια τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος και άνοδο στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο δεύτερο.

 

STK 1000/SBK

Ο Δημήτρης Καρακώστας ξεκίνησε τον πρώτο αγώνα από τη 10η θέση και ανέβαινε συνεχώς παίρνοντας τελικά την 5η γενικής και την πρώτη θέση στα STK 1000. Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε τον δεύτερο αγώνα από την 9η θέση, τερμάτισε στην 7η θέση γενικής και δεύτερος στην κατηγορία STK 1000.

 

SSP 600-NG/STK 600

Στην κατηγορία αυτή είχαμε τρεις ελληνικές συμμετοχές, τους Αλέξανδρο Παπαγεωργίου, Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη και Διονύση Μάρτη. Μάλιστα ο Φουρθιώτης στάθηκε άτυχος, καθώς αντιμετώπισε την Παρασκευή μηχανικό πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του και δεν κατάφερε να αγωνιστεί.

Στον πρώτο αγώνα ο Παπαγεωργίου ξεκίνησε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 22η. Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Παπαγεωργίου στην έκτη θέση γενικής και την τρίτη της κατηγορίας SSP, ενώ ο Μάρτης τερμάτισε 18ος.

Στον δεύτερο αγώνα, ο Παπαγεωργίου εκκινούσε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 18η. Ο Παπαγεωργίου ήταν από την αρχή στο μπροστινό γκρουπ και έδινε μάχες για το βάθρο. Η καρό σημαία τον βρήκε στην 6η θέση γενικής και στην τρίτη θέση της κατηγορίας SSP, με τον Μάρτη να τερματίζει 15ος και να συλλέγει τον πρώτο του βαθμό.

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Παπαγεωργίου κέρδισε και τον σύντομο αγώνα Sprint, ανεβαίνοντας έτσι συνολικά τρεις φορές στο βάθρο των νικητών.