Γιάννης Περιστεράς: Στην 5η θέση στην Vallelunga! Αγωνίζεται στο CIV Yamaha R7 Cup 2025

Έκανε μία πολύ καλή εμφάνιση αν και με μικρότερη τελική ταχύτητα
41
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/7/2025

Ο τέταρτος αγώνας της σεζόν του Ιταλικού θεσμού Yamaha R7 Cup ολοκληρώθηκε στην πίστα Vallelunga. Ο Γιάννης Περιστεράς πήρε την 5η θέση, καθώς ήταν εξαιρετικός στις στροφές αλλά έχανε σε σχέση με τους συναθλητές του σε τελική ταχύτητα.

Ο 19χρονος αναβάτης είχε πολύ καλή επίδοση στα τρία τέταρτα της πίστας, όμως έχανε αρκετά στο κομμάτι εκείνο που περιλάμβανε την μεγάλη ευθεία. Αυτό δημιουργούσε φυσικά πρόβλημα στον Έλληνα αναβάτη, αφού έπρεπε να καλύψει το χαμένο έδαφος της τελικής ταχύτητας στις στροφές. Ο κινητήρας της αγωνιστικής του Yamaha R7 φαίνεται πως είναι ακόμα “σφιχτός”, καθώς ο Περιστεράς έχανε μέχρι και 11χλμ/ώρα σε σχέση με τους συναθλητές του. Είναι μία σημαντική διαφορά και ειδικά όταν μιλάμε για ενιαίο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών.

Η ομάδα του Roc 'N' Dea έδωσε συγχαρητήρια στον νεαρό αναβάτη για την απόδοση του και θα προσπαθήσει να βρει λύση στο πρόβλημα μειωμένης απόδοσης του κινητήρα. Ο Γιάννης Περιστεράς δέχτηκε επίσης συγχαρητήρια για την οδήγησή του και από το νικητή του αγώνα Federico Iakoi.

Ο Έλληνας αναβάτης βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 6η θέση της γενικής κατάταξης με 42 βαθμούς και στοχεύει στην πρώτη πεντάδα, που θα προκριθεί στο Yamaha R7 European Superfinale. Ο επόμενος αγώνας θα διεξαχθείς στις 27 Ιουλίου στην πίστα του Misano.

41

Ο Γιάννης Περιστεράς δήλωσε “Σε μια πίστα που μου αρέσει έδωσα τα πάντα για ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά το ότι στις δύο μεγάλες ευθείες οι αντίπαλοί μου μου έκαναν διαφορά περίπου δύο δεκάτων του δευτερολέπτου σε κάθε μια, έκανε δύσκολα τα πράγματα για να καλύπτω κάθε φορά τη διαφορά μέσα στις στροφές. Ήταν και η θερμοκρασία κοντά στους 40° στον αέρα και στους 60° στην άσφαλτο που δυσκόλευε ακόμη περισσότερο τα πράγματα. Στα δύο τμήματα της πίστας με τις στροφές έχω τον πρώτο και δεύτερο χρόνο και τουλάχιστον αυτό δείχνει ότι οδήγησα καλά. Ελπίζω να λύσουμε το πρόβλημα στους επόμενους αγώνες, καθώς αισθάνομαι έτοιμος να διεκδικήσω τη νίκη και το βάθρο σε αυτήν τη δύσκολη κατηγορία.”

MotoGP: Λευκός καπνός για συμφωνία διοργανωτών και κατασκευαστών

Στον ερχόμενο αγώνα στο Brno αναμένονται οι ανακοινώσεις και μετά … καταιγίδα μεταγραφών
motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Η περίφημη συμφωνία που θα διέπει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP από το 2027 ως το 2031 έπρεπε κανονικά να έχει υπογραφεί από πέρυσι και, αν δεν είχε προκύψει η εξαγορά του MotoGP από τη Liberty Media, αυτό πιθανότατα θα είχε ήδη συμβεί. Οι νέοι Αμερικανοί ιδιοκτήτες ωστόσο εισέβαλλαν στο πρωτάθλημα ως ταύροι σε υαλοπωλείο και άρχισαν να δείχνουν δείγματα των προθέσεών τους σε όλα τα επίπεδα, από την υποβάθμιση των μικρότερων κατηγοριών ως τις ολοένα και διογκούμενες απαιτήσεις προς τις ομάδες.

Η Concorde Agreement, η συμφωνία που θα διέπει τη συνεργασία διοργανωτών και κατασκευαστών για τα επόμενα πέντε χρόνια ωστόσο δεν έχει υπογραφεί ακόμη, αν και πλέον όλα δείχνουν πως φτάσαμε στο τέλος της διαπραγμάτευσης και όλα δείχνουν πως στη Grand Prix της Τσεχίας το ερχόμενο σαββατοκύριακο (19-21/6) θα γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις.

Προφανώς ως τότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι έχει συμφωνηθεί, από τις πηγές μας ωστόσο προκύπτουν κάποια δεδομένα. Πρώτον και βασικότερο, το αίτημα των κατασκευαστών για ποσοστά από τα έσοδα του MotoGP μάλλον δεν περνά και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχει συμφωνηθεί πάγιο ετήσιο ποσό προς τις ομάδες, όπως ίσχυε ως τώρα, αλλά πιθανότατα λίγο αυξημένο.

Μαθαίνουμε επίσης πως υπάρχουν αρκετές εκκρεμότητες στο ζήτημα της επικοινωνιακής προβολής, όπου η MotoGP Sports Entertainment Group (MGPSEG, πρώην Dorna) θέλει πολύ αυξημένη εμπλοκή από τις ομάδες και τους κατασκευαστές, αλλά μάλλον δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή εδώ.

Ακόμη περισσότερο όμως, περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε τι άλλο θα αλλάξει στις διαδικασίες του πρωταθλήματος σε ζητήματα που είχαν τεθεί από την MGPSEG, όπως η ύπαρξη τρίτου αναβάτη ως αναπληρωματικού, η επιβολή μιας μοτοσυκλέτας ανά αναβάτη αντί δύο και άλλα τέτοια ζητήματα που αναμένεται να επηρεάσουν την αγωνιστική δράση πολύ πιο άμεσα από το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Πιθανότατα λοιπόν αυτό που θα ανακοινωθεί θα είναι ένα προσχέδιο συμφωνίας με τις βασικές αρχές που θα διέπουν το πρωτάθλημα από το 2027, με αρκετά ανοικτά θέματα να μεταφέρονται σε επόμενες διαβουλεύσεις. Διαβάζουμε επίσης για πρόβλεψη επέκτασης της συμφωνίας αυτής και για μια ακόμη πενταετία, δηλαδή ως και το 2036.

Στο μεταξύ, ενδεχόμενη ανακοίνωση της πολυπόθητης συμφωνίας θα ξεκλειδώσει και τις ανακοινώσεις μεταγραφών, κάτι που μάλλον δεν θα αλλάξει δραστικά τον κόσμο μας ως θεατές του αθλήματος, μιας και η επικαιρότητα πρακτικά έχει ήδη σκιαγραφήσει τις περισσότερες μετακινήσεις που θα γίνουν ενόψει 2027.

Ετικέτες