H επιστροφή του Maniac - Ο Andrea Iannone ξεκινά στο Mugello το Bagger World Cup

Ο Ιταλός επιστρέφει στα paddock των MotoGP, αυτή τη φορά πάνω σε αγωνιστική Harley-Davidson με τα χρώματα της Niti Racing
Iannone
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

6/5/2026

Ο Andrea Iannone επιστρέφει στο προσκήνιο, αναλαμβάνοντας μια νέα πρόκληση στο Παγκόσμιο Κύπελλο Harley-Davidson Bagger της FIM με το ντεμπούτο του να έχει προγραμματιστεί για το τέλος Μαΐου στο ιταλικό Grand Prix.

Ο Ιταλός, γνωστός στον κόσμο των αγώνων με το προσωνύμιο "The Maniac", θα ενταχθεί στο δυναμικό της Niti Racing από τον γύρο του Mugello και μετά, με την ομάδα να επεκτείνει την παρουσία της σε τρεις μοτοσυκλέτες, τοποθετώντας τον δίπλα από τους Oscar Gutiérrez και Dimas Ekky Pratama.

Ο Iannone, πάρα το σίριαλ του 2026 που τον ταλαιπώρησε με σκέψεις απόσυρσης, ανακοινώσεις, δοκιμές (WSBK, Bagger και Ιταλικό Πρωτάθλημα), φέρνει μαζί του σημαντική εμπειρία από το κορυφαίο επίπεδο, έχοντας πετύχει νίκες τόσο στο MotoGP όσο και στο WSBK, ενώ το επιθετικό στιλ οδήγησης και η αγωνιστική του προσωπικότητα θεωρούνται στοιχεία που μπορούν να τον φέρουν άμεσα στις πρώτες θέσεις της ιδιαίτερης αυτής κατηγορίας.

Το ντεμπούτο του πάνω στην αγωνιστική Harley-Davidson Road Glide θα πραγματοποιηθεί στο Mugello στις 29-31 Μαΐου, στο πλαίσιο του ιταλικού Grand Prix, χωρίς μάλιστα να έχει προηγηθεί δοκιμή με τη μοτοσυκλέτα, κάτι που κάνει το εγχείρημα ακόμη πιο απαιτητικό. Ο ίδιος πάντως δείχνει να απολαμβάνει ακριβώς αυτού του είδους τις προκλήσεις.

Iannone

"Μου αρέσουν οι προκλήσεις, ειδικά όταν σε βγάζουν έξω από τη ζώνη άνεσης σου. Είναι κάτι τελείως διαφορετικό και ακριβώς γι’ αυτό είπα ναι," δήλωσε ο Iannone, εξηγώντας πως πάντα θαύμαζε τη φιλοσοφία της Harley-Davidson και την ιδιαίτερη κοινότητα που έχει δημιουργήσει γύρω από το όνομά της. Παράλληλα τόνισε πως δεν επιστρέφει απλώς για συμμετοχή, αλλά με ξεκάθαρο στόχο να προσαρμοστεί γρήγορα και να είναι ανταγωνιστικός από τον πρώτο κιόλας αγώνα.

Από την πλευρά της ομάδας, η διευθύντρια της ομάδας, Angela Khuu, δήλωσε πως η προσθήκη του Ιταλού αποτελεί φυσικό επόμενο βήμα μετά το θετικό ξεκίνημα της χρονιάς, ενώ ο επικεφαλής αγωνιστικών προγραμμάτων της Harley-Davidson, Jeffrey Schuessler, χαρακτήρισε την άφιξη του Iannone ισχυρό μήνυμα για την ανάπτυξη και το κύρος του θεσμού.

Η επιστροφή του "Maniac" στο paddock αναμένεται να αποτελέσει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα του αγωνιστικού τριημέρου στο Mugello, με τους φιλάθλους να ετοιμάζονται μία ακόμη δυνατή στιγμή του Ιταλού μπροστά στο κοινό της πατρίδας του.

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia