Honda & Pedrosa: Όλα κάποτε τελειώνουν! Αποχωρεί ο Dani

Σταθερή αξία για την Honda στο πρωτάθλημα κατασκευαστών επί 18 χρόνια!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/6/2018

Με τον πιο πολιτισμένο τρόπο το HRC και ο Dani Pedrosa λύνουν τον δεσμό τους μετά από 18 χρόνια μαζί! Ο Dani που έχει δηλώσει πολλές φορές στο παρελθόν πως δεν θα τον πείραζε καθόλου να τελειώσει την καριέρα του στην Honda, δεν άφησε κανένα ενδεχόμενο να σταματήσει, ούτε όμως προχώρησε σε κάποια ανακοίνωση για την πορεία του στο μέλλον.

«Θέλω να ευχαριστήσω το HRC για όλα αυτά τα τόσο επιτυχημένα χρόνια. Μαζί τους μεγάλωσα τόσο σαν αναβάτης αλλά και σαν άνθρωπος. Το HRC θα είναι για πάντα στην καρδιά μου και στις αναμνήσεις μου. Στην ζωή χρειαζόμαστε νέες προκλήσεις και θεωρώ πως ήρθε η ώρα για αλλαγή. Ευχαριστώ HRC!"

Ο πρόεδρος του HRC, κ. Yoshishige Nomura, δήλωσε: “Σήμερα είναι μία ημέρα λύπης για εμένα. Εκ μέρους ολόκληρου του HRC θέλω να ευχαριστήσω τον Dani για την σκληρή και επιτυχημένη δουλειά του, και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη για αυτές τις δύο δεκαετίες μαζί. Θέλουμε επίσης να του ευχηθούμε το καλύτερο δυνατό και κάθε επιτυχία. Ευχαριστούμε Dani”.

Για 18 χρόνια ο Dani είναι κομμάτι του HRC, ενώ το 2006 μπήκε στην ομάδα Repsol Honda, όπου μέχρι τώρα έχει καταφέρει 31 νίκες, έχει γίνει ο τρίτος κατά σειρά αναβάτης στην ιστορία του αθλήματος σε αριθμό τρίτων θέσεων ενώ τρείς φορές έχει κυνηγήσει και τον τίτλο με δεύτερη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Σε ότι αφορά την τρίτη θέση στο βάθρο, μονάχα ο Giacomo Agostini και ο Valentino Rossi έχουν βρεθεί εκεί περισσότερες φορές από τον Pedrosa.

Η εξέλιξη αυτή, φέρνει έναν νέο κύκλο για την φετινή μεταγραφική περίοδο που είναι από τις μεγαλύτερες και πιο έντονες στην ιστορία των MotoGP

Θυμηθείτε: Ο Jarvis προειδοποιεί για πόλεμο μεταγραφών

 

Ετικέτες

MotoGP: Φτάσαμε να γιορτάζουμε την πεντάδα! Απίστευτη η πρόοδος της Honda, δηλώνει ο Luca Marini

Ο Luca Marini είχε το καλύτερο Σαββατοκύριακο του ως αναβάτης της Honda
Marini
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Ο Luca Marini της Honda χαρακτήρισε την πρόοδο της ιαπωνικής ομάδας με τη μοτοσυκλέτα ως απίστευτη, μετά τον πρώτο του τερματισμό στην πεντάδα στο Grand Prix της Ουγγαρίας

Ο Ιταλός εντάχθηκε στην Honda την περσινή σεζόν από τη VR46 Ducati, αντικαθιστώντας τον Marc Marquez, αλλά δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό με την RC213V στο μεγαλύτερο μέρος του 2024.

Του πήρε μέχρι τον τελευταίο αγώνα πριν τη θερινή διακοπή για να κερδίσει τον πρώτο του βαθμό για τη Honda πέρσι, και αυτό μόνο λόγω ποινής σε προπορευόμενο αναβάτη.

Ο Marini εμφανίστηκε πιο δυνατός το 2025, αν και αντιμετώπισε τραυματισμούς μετά από δοκιμή για τις 8 Ώρες της Suzuka, καθώς και αβεβαιότητα για το μέλλον του, αφού οι Pedro Acosta και Jorge Martin συνδέθηκαν με τη θέση του στη Honda.

Πλέον, έχοντας εξασφαλίσει την θέση του στην εργοστασιακή ομάδα για το 2026, ο Marini πραγματοποίησε το καλύτερο Σαββατοκύριακό του στη Honda, στην πίστα του Balaton Park, τερματίζοντας πέμπτος στον αγώνα και τέταρτος στο sprint.

“Ήταν ένα πραγματικά δυνατό Σαββατοκύριακο, από την αρχή”, είπε.

“Από το FP1 ένιωθα άνετα στην νέα πίστα.

Ήξερα ότι μπορούσε να είναι μια καλή ευκαιρία για εμάς, έτσι προσπάθησα να δουλέψω πολύ σκληρά όλο το Σαββατοκύριακο και να βελτιώσω την οδήγησή μου με τη μοτοσυκλέτα.

Μεγαλώσαμε πολύ μαζί, αυτό το Σαββατοκύριακο. Κάναμε σωστές κινήσεις στις ρυθμίσεις και ένιωθα πολύ άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα.

Με μια καλή θέση στην κατατακτήρια και μια καλή εκκίνηση όλα γίνονται πιο εύκολα. Ήταν πραγματικά ένα ωραίο Σαββατοκύριακο”.

Συγκρίνοντας τη μοτοσυκλέτα με πέρυσι, ο Marini πρόσθεσε:
“Είναι εύκολο να συγκρίνω με την περσινή σεζόν.

Είναι απίστευτο το από πού ξεκινήσαμε, μέχρι το τι καταφέραμε τώρα. Ήταν μέρος μιας διαδικασίας.

Κάθε αποτέλεσμα που πετύχαμε στους τελευταίους αγώνες, πέρυσι και φέτος, βοήθησε να φτάσουμε εδώ.

Και τώρα πρέπει να επιβεβαιώσουμε αυτήν την πρόοδο σε άλλες πίστες, ειδικά σε πιο δύσκολες για εμάς, όπως η Βαρκελώνη.

Εκεί θα πρέπει να δοκιμάσουμε σωστά όλες τις αναβαθμίσεις που έχουμε στη μοτοσυκλέτα, γιατί ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είναι ο καλύτερος συμβιβασμός”.

Τόσο ο Marini όσο και ο Joan Mir αγωνίστηκαν με νέο πλαίσιο στο Ουγγρικό Grand Prix, το οποίο αποδείχθηκε βήμα προόδου.

Ωστόσο, ο Marini πιστεύει ότι αποτελέσματα στην πρώτη πεντάδα θα μπορούσαν να είχαν έρθει νωρίτερα με καλύτερες κατατακτήριες.

“Ένιωθα ότι ένα τέτοιο αποτέλεσμα θα μπορούσε να είχε έρθει και στο παρελθόν σε κάποιους αγώνες, αλλά δυστυχώς δεν ήταν δυνατό να μπω απευθείας στο Q2”, είπε.

“Η διέλευση από το Q1 είναι πάντα πολύ πιο δύσκολη και όταν ξεκινάς απο πίσω υπάρχουν λιγότερες ευκαιρίες για ένα καλό αποτέλεσμα.

Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο όλα λειτούργησαν με πολύ θετικό τρόπο”.