Honda & Pedrosa: Όλα κάποτε τελειώνουν! Αποχωρεί ο Dani

Σταθερή αξία για την Honda στο πρωτάθλημα κατασκευαστών επί 18 χρόνια!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/6/2018

Με τον πιο πολιτισμένο τρόπο το HRC και ο Dani Pedrosa λύνουν τον δεσμό τους μετά από 18 χρόνια μαζί! Ο Dani που έχει δηλώσει πολλές φορές στο παρελθόν πως δεν θα τον πείραζε καθόλου να τελειώσει την καριέρα του στην Honda, δεν άφησε κανένα ενδεχόμενο να σταματήσει, ούτε όμως προχώρησε σε κάποια ανακοίνωση για την πορεία του στο μέλλον.

«Θέλω να ευχαριστήσω το HRC για όλα αυτά τα τόσο επιτυχημένα χρόνια. Μαζί τους μεγάλωσα τόσο σαν αναβάτης αλλά και σαν άνθρωπος. Το HRC θα είναι για πάντα στην καρδιά μου και στις αναμνήσεις μου. Στην ζωή χρειαζόμαστε νέες προκλήσεις και θεωρώ πως ήρθε η ώρα για αλλαγή. Ευχαριστώ HRC!"

Ο πρόεδρος του HRC, κ. Yoshishige Nomura, δήλωσε: “Σήμερα είναι μία ημέρα λύπης για εμένα. Εκ μέρους ολόκληρου του HRC θέλω να ευχαριστήσω τον Dani για την σκληρή και επιτυχημένη δουλειά του, και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη για αυτές τις δύο δεκαετίες μαζί. Θέλουμε επίσης να του ευχηθούμε το καλύτερο δυνατό και κάθε επιτυχία. Ευχαριστούμε Dani”.

Για 18 χρόνια ο Dani είναι κομμάτι του HRC, ενώ το 2006 μπήκε στην ομάδα Repsol Honda, όπου μέχρι τώρα έχει καταφέρει 31 νίκες, έχει γίνει ο τρίτος κατά σειρά αναβάτης στην ιστορία του αθλήματος σε αριθμό τρίτων θέσεων ενώ τρείς φορές έχει κυνηγήσει και τον τίτλο με δεύτερη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Σε ότι αφορά την τρίτη θέση στο βάθρο, μονάχα ο Giacomo Agostini και ο Valentino Rossi έχουν βρεθεί εκεί περισσότερες φορές από τον Pedrosa.

Η εξέλιξη αυτή, φέρνει έναν νέο κύκλο για την φετινή μεταγραφική περίοδο που είναι από τις μεγαλύτερες και πιο έντονες στην ιστορία των MotoGP

Θυμηθείτε: Ο Jarvis προειδοποιεί για πόλεμο μεταγραφών

 

Ετικέτες

MotoGP: Ducati & Pecco Bagnaia: "Ποτέ δεν ήμουν τόσο χαρούμενος με την 9η θέση!" Βλέπει φως στο τούνελ ο Ιταλός

Αισιόδοξος μετά από καιρό δείχνει να είναι ο αναβάτης της Ducati
pecco
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/8/2025

Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati τερμάτισε στην 9η θέση και 15 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο και teammate του Marc Marquez, όμως δηλώνει αισιόδοξος για το μέλλον.

Το πρώτο μήνυμα αισιοδοξίας μέτα από πολύ καιρό έδωσε ο Pecco Bagnaia στην ιταλική τηλεόραση δηλώνοντας πως ποτέ δεν ήταν τόσο χαρούμενος για μια ένατη θέση ενώ όπως είπε χαρακτηριστικά αρχίζει να διαφαίνεται μια πιθανή λύση στα προβλήματα. Αναλυτικά δήλωσε:

“Ποτέ δεν ήμουν ευχαριστημένος με μια ένατη θέση, αλλά σήμερα... δεν είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, αλλά η αίσθηση ήταν καλή, κατάφερα να πιέσω, κατάφερα να φρενάρω δυνατά και ήταν ωραίο να μπορώ να αποφασίσω τις γραμμές που θα ακολουθήσω. Είναι κάτι που από την αρχή της χρονιάς δεν κατάφερα ποτέ, και είναι ωραίο. Είμαι ευχαριστημένος. Δυστυχώς, όταν κάνεις τόσο μεγάλες αλλαγές, δεν είναι εύκολο να βρεις σταθερότητα, όχι ότι την είχα πριν, αλλά έκανα δύο λάθη, δυστυχώς, ένα στη στροφή 15 και ένα στον τελευταίο γύρο στη στροφή 5, τα οποία όμως, τελικά, είναι φυσιολογικά, είναι μέρος μιας διαδικασίας αλλαγής που σίγουρα θα μας οδηγήσει σε καλύτερα αποτελέσματα, γιατί σήμερα επιτέλους οδήγησα τη μοτοσυκλέτα”

Ο Bagnaia είπε επίσης πως οι αλλαγές ήταν πολλές και αφορούσαν διαφορετικά κομμάτια της μοτοσυκλέτας και πως κέρδισε εκατοστά, οπότε είναι σημαντικές. Γύρο με το γύρο ένιωθε καλύτερα πάνω στην μοτοσυκλέτα και ειδικότερα προς το τέλος του αγώνα και ήταν ένας καλός αγώνα από άποψη απόδοσης.

Μετά τον σύντομο αγώνα sprint έγινε η πρώτη αλλαγή και κατάλαβε αμέσως πως ήταν στον σωστό δρόμο και αυτό το Σαββατοκύριακο δείχνει πως είναι πρώτο σημάδι ανάκαμψης. Δήλωσε μάλιστα πως είχε φτάσει στο ναδίρ και αυτό έπεξε βασικό ρόλο στην πορεία της εξέλιξης και των αλλαγών που δοκίμασε και τώρα είναι πεπεισμένος ότι με αυτές τις ρυθμίσεις θα είναι δυνατότερος στην συνέχεια του πρωταθλήματος.

Χαρακτηριστικό είναι πως στην ερώτηση, γιατί δεν έκανε αυτές τις μικρές αλλαγές νωρίτερα, απάντησε πως όταν είσαι τρίτος - τέταρτος έχεις στο μυαλό σου αυτές τις αλλαγές που μπορεί να βοηθήσουν αλλά μπορεί να σε στείλουν και πιο κάτω σε χρόνους και δεν δοκιμάζεις, "ενώ τώρα που ποτέ δεν ήμουν τόσο πίσω σε ρυθμό ήταν όχι μόνο ευκαιρία, αλλά το αντίθετο, σημαντικό να δοκιμάσεις οτιδήποτε μπορεί να φέρει την αλλαγή".

Σημείωσε επίσης πως ποτέ δεν ήταν χαρούμενος με μία ένατη θέση ή μάλλον πως χάρηκε εξίσου με την ένατη θέση στον Ουγγαρία, όσο και στην Βαλένθια το 2022, ενώ χαρακτήρισε την ημέρα του Sprint την πιο δύσκολη στιγμή του με την Ducati, μόλις με μία ημέρα διαφορά!