Husqvarna Moto2 & Moto3 2023 - Η επίσημη παρουσίαση των ομάδων
Ντεμπούτο της φίρμας στη μεσαία κατηγορία του MotoGP
Από τον
Κώστα Γκαζή
29/11/2022
Πέρα από την εργοστασιακή ομάδα της στην κατηγορία Moto3 του MotoGP για το 2023 με τους Ayumu Sasaki & Collin Veijer, η Husqvarna κάνει ντεμπούτο και στη Moto2 τη νέα χρονιά, με τους Darryn Binder & Lukas Tulovic.
Το 2022 η ομάδα της Husqvarna στη Moto3, υπό τη διοίκηση του Max Biaggi (Max Racing) -που για το 2023 μάλλον μεταβαίνει στο MotoGP και την Aprilia RNF- πέτυχε 3 νίκες και 10 συνολικά βάθρα με τους John McPhee & Ayumu Sasaki.
Για το 2023, η εργοστασιακή ομάδα της Husqvarna (LIQUI MOLY Husqvarna Intact GP πλέον) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 θα έχει για πιλότους τον Ιάπωνα Sasaki και τον πιτσιρικά Ολλανδό Collin Veijer (με έτος γέννησης το 2005 παρακαλώ), που προέρχεται από το Red Bull Rookies Cup.
Η Husqvarna κάνει όμως την είσοδο της και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 για το 2023, με τους Darryn Binder και Lukas Tulovic να οδηγούν τη μοτοσυκλέτα που γνωρίζουμε από τη συμμετοχή της ΚΤΜ στη Moto2, σε διαφορετικά χρώματα. Ο Νοτιοαφρικανός “υποβιβάζεται” από το MotoGP, και ο δεύτερος προβιβάζεται από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Moto2 που κέρδισε το 2022, ενώ δεν γνωρίζουμε αν θα κάνει ξανά guest εμφανίσεις σε MotoE, όπως την περασμένη χρονιά.
MotoGP - Ο Fabio Di Giannantonio είναι έτοιμος να αφήσει τη Ducati
Στα πρόθυρα συμφωνίας με τη Red Bull KTM Factory Racing
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
12/5/2026
Οι μεταγραφικές εξελίξεις στα MotoGP για το 2027 αρχίζουν ήδη να παίρνουν φωτιά και ένα από τα πιο ηχηρά ονόματα που βρίσκονται στο επίκεντρο είναι αυτό του Fabio Di Giannantonio.
Σύμφωνα με πληροφορίες ιταλικών μέσων, ο Ιταλός αναβάτης και μέχρι στιγμής κορυφαίος εκπρόσωπος της Ducati στη βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με την KTM για τη σεζόν του 2027.
Παρότι ο Di Giannantonio αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας VR46 του Vanentino Rossi, δεσμεύεται απευθείας με τη Ducati Corse και διαθέτει πλήρως εργοστασιακή Desmosedici. Ωστόσο, όλα δείχνουν πως ο "Diggia" αναζητά πλέον μια θέση σε επίσημη εργοστασιακή ομάδα, κάτι που φαίνεται πως η KTM είναι έτοιμη να του προσφέρει.
Ο 27χρονος Ιταλός έρχεται από ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα στη σεζόν 2026, καθώς βρίσκεται τρίτος στο πρωτάθλημα πίσω από τους εργοστασιακούς αναβάτες της Aprilia, Marco Bezzecchi και Jorge Martin. Μετά τον αγώνα στο Le Mans, παραμένει η ταχύτερη Ducati στον τερματισμό, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική του φόρμα.
Ο Pablo Nieto της VR46 είχε δηλώσει στο γαλλικό GP ότι η ομάδα θέλει ξεκάθαρα να κρατήσει τον Ιταλό: "Θέλουμε να συνεχίσουμε μαζί του. Έχουμε εξαιρετική σχέση και κάθε χρόνο γινόμαστε όλο και πιο δυνατοί."
Παράλληλα ο διευθυντής ομάδας, Alessio Salucci, παραδέχθηκε ότι το ενδιαφέρον από άλλες ομάδες είναι έντονο: "Δεν είναι εύκολο να παραμείνει μαζί μας, γιατί υπάρχουν πολλές προτάσεις από άλλες ομάδες. Μετά τη Βαρκελώνη θα ξέρουμε περισσότερα. Τίποτα δεν έχει κλείσει στο 100% ακόμη."
Το επόμενο κεφάλαιο αναμένεται να γραφτεί στο Grand Prix της Καταλονίας στην Βαρκελώνη, όπου πιθανότατα θα υπάρξουν νεότερες εξελίξεις σε μία από τις πιο σημαντικές μετακινήσεις της αγοράς αναβατών ενόψει της ερχόμενης σεζόν 2027.