Η Ducati θα κατασκευάζει τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες για την MotoE!

Επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας Ducati-Dorna για την περίοδο 2023-2026
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/10/2021

Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση πως η Energica πως σταματά να είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών για την MotoE, έρχεται η επίσημη ανακοίνωση της Ducati να ταράξει τα νερά, ενημερώνοντάς μας πως την περίοδο 2023-2026 θα κατασκευάζει εκείνη της ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της MotoE.

Τα λόγια του προέδρου της Ducati κύριου Claudio Domenicali δεν αφήνουν περιθώρια για παρερμηνείες: Αυτή η συμφωνία (με την Dorna) είναι ιστορικής σημασίας για την εταιρεία μας… Ξεκινάμε την κατασκευή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών από την κορυφαία κατηγορία της MotoE ώστε οι τεχνολογίες που θα χρησιμοποιήσουμε και που θα αναπτύξουμε στο απαιτητικό περιβάλλον των αγώνων και μετά θα φτιάξουμε ποθητά από τους Ducatisti μοντέλα παραγωγής… Υποσχόμαστε στους αναβάτες και τις ομάδες της MotoE πως οι μοτοσυκλέτες μας θα χαρακτηρίζονται από τις υψηλές επιδόσεις και το πολύ χαμηλό βάρος… Ως μέλος του Ομίλου της Volkwagen που ήδη πρωτοπορεί τεχνολογικά στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχουμε τη δυνατότητα να μοιραζόμαστε εξειδικευμένες τεχνολογικές λύσεις στο χώρο της ηλεκτροκίνησης…

Όπως βλέπουμε δηλαδή, η Ducati ακολουθεί τον μοναδικό δρόμο που είχε για να γίνει αποδεκτή μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα από το σκληροπυρηνικό κοινό της… την επιτυχία στους αγώνες! Το έκανε και πέτυχε με τους V4 κινητήρες και ελπίζει να κάνει το ίδιο με τις αγωνιστικές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. 

MotoGP: Τραυματίστηκε ο Ai Ogura στον γύρο του Misano

Τραυματισμοί σε κόκκαλα και μαλακούς ιστούς - Επιστροφή στην Ιαπωνία για ανάρρωση
Ai Ogura Injury
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/9/2025

Ο Ai Ogura, αναβάτης της Trackhouse Racing, είχε μια πτώση κατά τον τρίτο γύρο του Grand Prix του San Marino, υποφέροντας από πολλαπλά αιματώματα στο δεξί χέρι και φλεγμονή στον αριστερό αστράγαλο. Ο Ιάπωνας θα επιστρέψει στην πατρίδα του για ανάρρωση πριν από τον αγώνα στο Motegi.

Η πτώση σημειώθηκε στη γρήγορη δεξιά στροφή 12, στον τρίτο γύρο εκ των 27 συνολικά. Ο Ogura ακύρωσε τις υποχρεώσεις του με τα μέσα ενημέρωσης και δεν συμμετείχε στο επίσημο τεστ της Δευτέρας στο Misano. Σύμφωνα με την Trackhouse Racing, ο Ιάπωνας δεν υπέστη σοβαρό τραυματισμό αλλά παρουσίασε αιμάτωμα στη βάση των δαχτύλων 2, 3 και 4 του δεξιού χεριού, με φλεγμονή και περιορισμένη κίνηση, ενώ πρησμένοι μαλακοί ιστοί κάτω από τη φτέρνα του αριστερού ποδιού προκαλούσαν δυσφορία.

Κατόπιν ιατρικών οδηγιών, ο Ogura δεν θα συμμετάσχει στο τεστ της Δευτέρας και θα επιστρέψει στην Ιαπωνία την Τρίτη, ώστε να προετοιμαστεί για τον επόμενο αγώνα στο Grand Prix της Ιαπωνίας, στο Motegi. Ο rookie του MotoGP έχει ήδη αντιμετωπίσει προβλήματα τραυματισμών φέτος, έχοντας χάσει τα GP της Βρετανίας και της Αραγονίας λόγω τραυματισμού στο γόνατο από προηγούμενο ατύχημα.