Jack Miller: "O Rins μου έκανε πλάκα στην Catalunya"

Παραστατικός ο Αυστραλός για τα Suzuki
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

28/6/2019

Ο Jack Miller, κατά την διάρκεια της συνέντευξης πριν τον αγώνα του Assen, περιέγραψε με έναν πολύ γλαφυρό τρόπο την διαφορά που είχαν σε ταχύτητα μέσα στη στροφή οι Ducati με τις Suzuki, στις δοκιμές που έκαναν στην Catalunya μετά το GP της Βαρκελώνης.
Ο αναβάτης της Pramac είπε ότι σε δύο εξόδους του από τα πιτς στην πίστα τον ακολούθησε ο Alex Rins (με τον οποίο είναι πολύ καλοί φίλοι) και του ήταν αδύνατο να κρατήσει τον Ισπανό αναβάτη μακριά του, ειδικά στην παρατεταμένη τέταρτη στροφή της πίστας, κάτι που φάνηκε να το διασκεδάζει ιδιαίτερα τον Rins. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Το μεγαλύτερο πρόβλημά μου κατά τις δοκιμές, ήταν να βρω μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές. Ο Rins από την άλλη παραπονιόταν ότι είχε μπλέξει ανάμεσα στα Ducati και δεν μπορούσε να μας περάσει κατά την διάρκεια του αγώνα. Μετά, στις δοκιμές, βγήκα από τα πιτς κι είχα τον μπάσταρδο στην ουρά μου για δύο γύρους συνεχόμενα. Στον πρώτο γύρο άκουγα τον κινητήρα του στο ίδιο σημείο που με πέρασε στον αγώνα και που στη συνέχεια πέρασε και τον Petrucci: Στην στροφή 4."


"Κάθε φορά που πέρναγα από εκεί άκουγα την μοτοσυκλέτα του από την εσωτερική και απλώς περίμενα να με περάσει. Στον δεύτερο γύρο τελικά, το κωλόπαιδο με πέρασε την ώρα που ακουμπούσε τον αγκώνα στην άσφαλτο, ενώ είχε το άλλο του χέρι στον αέρα και μου έκανε χειρονομίες. Αυτό μου λέει ότι τα Suzuki είναι διαολεμένα αποτελεσματικά σ' αυτό το σημείο. Ό,τι κι αν δοκίμασα, πιο αργό φρενάρισμα, μικρότερη ταχύτητα εισόδου για να μείνω στην εσωτερική, δεν μπορούσα να στρίψω όπως αυτός. Ήταν εντυπωσιακός."
Η εργοστασιακή ομάδα της Ducati δοκίμασε ένα τροποποιημένο πλαίσιο στην Catalunya, στο οποίο θα έχει πρόσβαση ο Miller στον αγώνα του Assen. Πάντως, σύμφωνα με τον Αυστραλό, το μεγαλύτερο πρόβλημα των Ducati είναι στις γρήγορες εναλλαγές των κλίσεων, για το οποίο όμως θεωρεί ότι κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση για να βρεθεί η λύση.

 

Ετικέτες

Alpe Adria: Νίκες Βεντούρα, Καρακώστα και Παπαγεωργίου – Όλα τα αποτελέσματα των Ελλήνων

Βάθρα και νίκες για την ελληνική αποστολή
alpe
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο πρώτος από τους έξι γύρους του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Alpe Adria διεξήχθη στο Grobnik της Κροατίας με έντονη την ελληνική παρουσία που πέτυχε νίκες και βάθρα.

SSP 300

Ο 13χρονος Αντώνης Βεντούρας είχε πάρει την pole position στην κατηγορία και ξεκίνησε έτσι τον αγώνα από την πρώτη σειρά εκκίνησης, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι υπόλοιποι αναβάτες είναι κατά αρκετά χρόνια μεγαλύτεροί του. Ο Έλληνας αναβάτης βρισκόταν στον πρώτο αγώνα στο μπροστινό γκρουπ συνεχώς και τελικά πήρε τη νίκη με slipstreaming, περνώντας μπροστά ακριβώς πριν τη γραμμή του τερματισμού.

Στον δεύτερο αγώνα, το σκηνικό ήταν παρόμοιο με τον νεαρό αναβάτη να βρίσκεται συνεχώς στο μπροστινό γκρουπ, τερματίζοντας τελικά δεύτερος σε μία συνολικά εξαιρετική εμφάνιση.

 

Sportbike / Yamaha R7 Cup

Στην κατηγορία συμμετείχε η Τόνια Κορρέ που μάλιστα πραγματοποίησε τον πρώτο της αγώνα πάνω στην σέλα της Yamaha R7 που θα αγωνίζεται από φέτος. Η 15χρονη αναβάτρια προσπάθησε να προσαρμοστεί στη νέα μοτοσυκλέτα και να μαζέψει δεδομένα για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Στον πρώτο αγώνα τερμάτισε στη 10η θέση και στον δεύτερο αγώνα βελτιώνοντας τους χρόνους της, πήρε την 8η θέση.

Αυτά όσον αφορά στη γενική κατάταξη της κατηγορίας Sportbike, ενώ στην επιμέρους κατάταξη του Yamaha R7 Cup η Ελληνίδα αναβάτρια διακρίθηκε με μια τέταρτη θέση στο πρώτο σκέλος και άνοδο στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο δεύτερο.

 

STK 1000/SBK

Ο Δημήτρης Καρακώστας ξεκίνησε τον πρώτο αγώνα από τη 10η θέση και ανέβαινε συνεχώς παίρνοντας τελικά την 5η γενικής και την πρώτη θέση στα STK 1000. Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε τον δεύτερο αγώνα από την 9η θέση, τερμάτισε στην 7η θέση γενικής και δεύτερος στην κατηγορία STK 1000.

 

SSP 600-NG/STK 600

Στην κατηγορία αυτή είχαμε τρεις ελληνικές συμμετοχές, τους Αλέξανδρο Παπαγεωργίου, Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη και Διονύση Μάρτη. Μάλιστα ο Φουρθιώτης στάθηκε άτυχος, καθώς αντιμετώπισε την Παρασκευή μηχανικό πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του και δεν κατάφερε να αγωνιστεί.

Στον πρώτο αγώνα ο Παπαγεωργίου ξεκίνησε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 22η. Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Παπαγεωργίου στην έκτη θέση γενικής και την τρίτη της κατηγορίας SSP, ενώ ο Μάρτης τερμάτισε 18ος.

Στον δεύτερο αγώνα, ο Παπαγεωργίου εκκινούσε από την 6η θέση και ο Μάρτης από την 18η. Ο Παπαγεωργίου ήταν από την αρχή στο μπροστινό γκρουπ και έδινε μάχες για το βάθρο. Η καρό σημαία τον βρήκε στην 6η θέση γενικής και στην τρίτη θέση της κατηγορίας SSP, με τον Μάρτη να τερματίζει 15ος και να συλλέγει τον πρώτο του βαθμό.

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Παπαγεωργίου κέρδισε και τον σύντομο αγώνα Sprint, ανεβαίνοντας έτσι συνολικά τρεις φορές στο βάθρο των νικητών.