Κράζει τον Zarco ο Aleix Espargaro!

Δεν του αξίζει να μείνει Honda
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/11/2019

Λάβρος εναντίον του Johann Jarco ήταν ο Aleix Espargaro σε συνέντευξη που έδωσε κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα της χρονιάς στη Valencia. Φυσικά αφορμή ήταν η κενή θέση στο HRC που δημιούργησε η απόφαση “συνταξιοδότησης” του Jorge Lorenzo, αλλά και η διαρκώς βελτιωμένη αγωνιστική εικόνα του Johann Jarco στους αγώνες που συμμετείχε ως αντικαταστάτης του τραυματία Nakagami στην LCR. Ο αναβάτης της Aprilia είπε από την αρχή ορθά-κοφτά πως όποιος πιστεύει πως ο Zarco αξίζει να πάει στην εργοστασιακή ομάδα του HRC κάνει λάθος. Πιστεύει πως ο αδερφός του Marc Marquez, o  Alex Marquez αξίζει πολύ περισσότερο να ανέβει από τα Moto2 στα MotoGP. Όχι μόνο αυτό, αλλά έγινε ακόμα πιο σκληρός, λέγοντας πως δεν του αξίζει του Jarco να πάει στην  κορυφαία ομάδα και την κορυφαία μοτοσυκλέτα των MotoGP. Οι αντιρρήσεις τους Aleix Espargaro δεν έχουν να κάνουν τόσο με τις οδηγητές ικανότητες του γάλλου, όσο με τον χαρακτήρα του. “Η ομάδα μου ξέρει πόσες φορές έχω βάλει τα κλάματα πέρσι και φέτος. Δεν τα παράτησα όμως γιατί υπάρχουν άνθρωποι με οικογένειες στην ομάδα, που δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους κάθε μέρα και υπάρχουν άνθρωποι που χαλάνε πάρα πολλά χρήματα για αυτό το project. Οπότε όταν βγαίνεις και να λες σταματάω γιατί η μοτοσυκλέτα σας είναι σκατά, τότε δεν σου αξίζει μια θέση στην καλύτερη ομάδα με την καλύτερη μοτοσυκλέτα των MotoGP (σ.σ. αναφέρεται στην Repsol Honda). Αν αυτός το αξίζει μία φορά, τότε ο αδερφός μου κι εγώ το αξίζουμε δέκα! Για μένα, αν η Honda αποφασίσει να πάρει τον Alex Marquez από την Moto2 είναι πολύ καλύτερη επιλογή. Είναι πρωταθλητής της Moto2 και του αξίζει. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη”.

Αν γίνει πράξη αυτό το σενάριο, ο Jarco θα βρεθεί στη σέλα της μοτοσυκλέτας του Alex Marquez στη Marc VDS στην Moto2. Κάτι που φαίνεται πως είναι μέσα στις προτιμήσεις του γάλλου, αφού αρνήθηκε να συζητήσει το ενδεχόμενο να πάει στην δορυφορική ομάδα Avintia Ducati, λέγοντας πως δεν θέλει να ξαναζήσει τα “δυσάρεστα χρόνια” που είχε στην ΚΤΜ, πηγαίνοντας ξανά σε μια ομάδα με αμφίβολη αποτελεσματικότητα και αμφίβολης απόδοσης μοτοσυκλέτα! 

Η ταχύτερη μοτοσυκλέτα των MotoGP σε δημοπρασία! Στα €350.000 η RC16!

H KTM βγάζει σε δημοπρασία την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Brad Binder
Η ταχύτερη μοτοσυκλέτα των MotoGP σε δημοπρασία! Στα €350.000 η RC16!
Από το

motomag

5/5/2025

Η μοτοσυκλέτα με την ταχύτερη τελική ταχύτητα που έχει σημειωθεί ποτέ στο MotoGP βγαίνει σε δημοπρασία από την KTM.

Η RC16 του Brad Binder κατέγραψε την εκπληκτική τελική ταχύτητα των 366,1 χιλιομέτρων ανά ώρα κατά τη διάρκεια του ιταλικού GP στο Mugello το 2023. Το ρεκόρ αυτό ισοφάρισε την επόμενη χρονιά ο Pol Espargaro με έτερο KTM και ίδια τελική.

Η μοτοσυκλέτα του Brad Binder αυτή τη στιγμή είναι προς πώληση από τον οίκο RM Sotheby's και οι προσφορές ήδη ξεπερνούν τα 350.000 ευρώ (περίπου 300.000 λίρες), που απέχουν πολύ από τις 402.500 λίρες που πωλήθηκε πέρυσι η Ducati του Casey Stoner που κέρδισε τον τίτλο το 2007. Ωστόσο, το ποσό αυτό πιθανότατα θα αυξηθεί αν εκδηλωθεί σημαντικό ενδιαφέρον.

Μια δήλωση από τον οίκο Sotheby's, αναφέρει: “Λόγω της εξειδικευμένης φύσης των σύγχρονων μοτοσυκλετών MotoGP - συμπεριλαμβανομένης της πνευματικής ενεργοποίησης των βαλβίδων και της υποχρεωτικά ενιαίας ECU – η μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να λειτουργήσει από κάποιον ανεξάρτητο ιδιώτη. Κατά την παραλαβή, η μοτοσυκλέτα θα πάρει μπρος παρουσία του αγοραστή. Οποιαδήποτε πιθανή χρήση στην πίστα και τα σέρβις μπορούν να συζητηθούν ξεχωριστά με την KTM Factory Racing”.

Η ταχύτερη μοτοσυκλέτα των MotoGP σε δημοπρασία! Στα €350.000 η RC16!

Διαθέτοντας έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1000 κυβικών, η εργοστασιακή μηχανή της KTM Racing αποδίδει 295 ίππους στις 18.000 στροφές. Διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά της Magneti Marelli και έχει χωρητικότητα καυσίμου 22 λίτρων.

Η μοτοσυκλέτα φέρει αναρτήσεις της WP, όπως συμβαίνει συχνά με τα μοντέλα της KTM, ενώ τα φρένα προέρχονται από την Brembo με αλουμινένιες δαγκάνες και δισκόφρενα από ανθρακόνημα με διάμετρο 340 χιλιοστών. Πίσω υπάρχει ένας ατσάλινος δίσκος φρένων 255mm και τα ελαστικά είναι της Michelin.

Από εκεί και πέρα, η μοτοσυκλέτα φέρει επίσης ένα ψαλίδι από ανθρακόνημα που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την KTM και ένα σύστημα εξάτμισης τιτανίου της Akrapovic.

Ο κινητήρας στη μοτοσυκλέτα του Binder είναι σφραγισμένος και απαγορεύονται οι τροποποιήσεις, ενώ η KTM θα έχει δικαίωμα απόρριψης αν αυτή πωληθεί εκ νέου από τον νέο ιδιοκτήτη.

Η παράδοση της μοτοσυκλέτας θα γίνει από την KTM Factory Racing στο Munderfing της Αυστρίας (κοντά στο Mattighofen). Ωστόσο, η μεταφορά και η παράδοση θα γίνει με έξοδα του αγοραστή.

Αν και το ρεκόρ τελικής ταχύτητας του Binder εξακολουθεί να ισχύει, είναι πιθανό να απειληθεί αυτή τη σεζόν αλλά και το 2026 - αν δεν έχει καταρριφθεί νωρίτερα, καθώς όλα τα ρεκόρ τελικής ταχύτητας θα οριστικοποιηθούν τότε, αφού οι κινητήρες του MotoGP μειώνονται από 1000 κυβικά σε 850 ως μέρος των αλλαγών στους κανονισμούς του 2027.

Ο Brad Binder με τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα κέρδισε δύο αγώνες σπριντ, ανέβηκε πέντε φορές στο βάθρο και τερμάτισε στην 4η θέση γενικής τη σεζόν 2023.

Η ταχύτερη μοτοσυκλέτα των MotoGP σε δημοπρασία! Στα €350.000 η RC16!