Λάβρος ο Puig, έξω φρενών ο Pedrosa!

Οι εμπρηστικές δηλώσεις του team manager της Repsol Honda
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/12/2018

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, ο Alberto Puig, ο Καταλανός team manager της Respol Honda Team, έδωσε μια μακροσκελή συνέντευξη στο ισπανικό μέσο "lavanguardia.com", όπου όχι απλώς μίλησε για όλους και για όλα αλλά ήταν και ιδιαίτερα καυστικός, ιδιαίτερα απέναντι στον αναβάτη που συνεργαζόντουσαν για πάρα πολλά χρόνια, τον Dani Pedrosa. Μάλιστα, ο Puig ήταν στενά συνδεδεμένος με την καριέρα του βραχύσωμου Ισπανού από την παιδική του κιόλας ηλικία, όπου τον ανέλαβε από την εποχή του Movistar Cup και τον καθοδήγησε μέχρι τους παγκόσμιους τίτλους στα 125 και 250 GP. Στα MotoGP, το δίδυμο Puig-Pedrosa δεν κατάφερε να φτάσει κάπου ψηλότερα από την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο πρωτάθλημα το 2007, το 2010 και το 2012. Το 2013 οι δρόμοι τους χώρισαν, με την αποχώρηση του Puig, για να ξανασμίξουν υπό διαφορετικό καθεστώς, αφού ο Puig επέστρεψε ως team manager στην ομάδα της Respol Honda. Ο ίδιος μάλιστα έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να αποσπάσει την υπογραφή του Lorenzo για τα επόμενα δύο χρόνια, μιας και ο Pedrosa είχε αποφασίσει να φύγει από την ομάδα. Δημοσίως οι σχέσεις μεταξύ Honda και Pedrosa δείχνουν εξαιρετικές, όπως φάνηκε και στην Honda Thanks Day όπου του απονεμήθηκαν δύο από τις αγωνιστικές του μοτοσυκλέτες ως φόρος τιμής για την προσφορά του, αλλά στο παρασκήνιο τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Στην Honda προφανώς δεν άρεσε η απόφαση του Ισπανού να γίνει test rider της ΚΤΜ κι όχι δικός τους…
Ο Puig, λοιπόν, σ' αυτή τη συνέντευξη, ρωτήθηκε τι ήταν αυτό που έλειπε από τον Dani φέτος. Η απάντησή του ήταν πως την φετινή σεζόν βρήκε έναν διαφορετικό Pedrosa από αυτόν που θυμόταν, ενώ είπε ότι δεν γνωρίζει τι του είχε συμβεί από το 2013 που χώρισαν οι δρόμοι τους. Δεν στάθηκε όμως σε αυτά τα σχόλια, αλλά έγινε ακόμη πιο καυστικός, λέγοντας ότι "για να γίνει κάποιος πρωταθλητής στα MotoGP, θα πρέπει να κάνει κάποια πράγματα που ο Dani δεν έκανε. Στην ζωή κανείς δεν σου χαρίζει τίποτα. Υπάρχουν άλλοι που ήθελαν να νικήσουν περισσότερο απ' αυτόν".


Μια τέτοια δήλωση, δεν υπήχε περίπτωση να μην ξεσηκώσει αντιδράσεις και συζητήσεις, με τον Pedrosa να απαντά μέσα από το επίσημο προφίλ του στο Facebook, με ένα post στο οποίο ανέφερε ότι αμφισβητεί την απογοήτευση του Puig, αφού ο Pedrosa έδινε πάντοτε τον καλύτερο εαυτό του. Λέει επίσης ότι το βρίσκει παράξενο που ο πρώην μέντοράς του άλλαξε την άποψή του για τον ίδια μέσα σε ένα βράδυ και ελπίζει ότι κάποτε θα το ξεπεράσει. Στο ίδιο post συνεχίζει λέγοντας ότι θα το εκτιμούσε αν του τα έλεγε αυτά πρόσωπο με πρόσωπο όσο ήταν στην ίδια ομάδα κι όχι τώρα που έχει φύγει από αυτήν, καθώς υπήρχαν πολλές ευκαιρίες για να μιλήσουν μέσα στη χρονιά που πέρασε, ενώ κλείνει με την φράση ότι οι αρρωστημένες κατηγορίες δεν τον αγγίζουν κι ότι για όλα υπάρχει η κατάλληλη στιγμή. Σίγουρα, αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια υπόθεση που θα έχει αρκετές συνέχειες και όχι μόνο, καθώς ο Puig στην συνέντευξή του δεν παρέλειψε να αναφερθεί και σε άλλους αναβάτες, όπως ο Valentino Rossi. Όλοι θυμούνται το σκηνικό από τον αγώνα της Αργεντινής, όπου ο Marquez έριξε τον Ιταλό και μετά τον αγώνα πήγε μαζί με τον Puig στο box της Yamaha να ζητήσουν συγνώμη μπροστά στις κάμερες, μόνο και μόνο για να εισπράξουν την "πόρτα" από την ομάδα του Rossi. Όταν ρωτήθηκε για το συγκεκριμένο περιστατικό, ο Ισπανός manager είπε ότι εκτιμά τον Rossi, λόγω του ότι στην ηλικία που βρίσκεται συνεχίζει με το ίδιο πάθος κι επιθυμία για τίτλους, διαθέτει απίστευτο ταλέντο και ταχύτητα, ενώ δεν συμβιβάζεται με το γεγονός ότι δεν μπορεί να κερδίσει. Συμπλήρωσε όμως ότι δυσκολεύεται να δεχθεί ότι η εποχή του έχει παρέλθει. "Πολλές φορές", είπε, "είδα τον Marquez να κάνει άσχημες επιθέσεις στον Rossi. Ήταν όλα αγωνιστικά συμβάντα, όπως ονομάζονται. Σέβομαι τον Rossi, αλλά όλα στην ζωή έχουν την ώρα τους και είτε του αρέσει είτε όχι, αυτή τη στιγμή ο Marc είναι ο νούμερο ένα. Δεν τον νοιάζει τον Marquez η γνώμη που προσπαθεί να δημιουργήσει το περιβάλλον του Vale. Αντιθέτως, νιώθουμε την αδυναμία του μέσα από τις πράξεις του."
Σε ό,τι αφορά την συνύπαρξη του Lorenzo και του Marquez στην ίδια ομάδα, ο Puig είπε ότι "δεν θα υποκριθώ ότι οι δυο τους είναι ξαδέρφια". Θεωρεί ότι είναι δύο αναβάτες υψηλού επιπέδου, δύο πρωταθλητές, που θα συνυπάρχουν μέσα στο γκαράζ, αφού στις πίστες συνυπάρχουν ήδη.

Για το παρασκήνιο της μεταγραφής είπε ότι ήταν μια κίνηση προσέγγισης που έγινε κι από τις δύο πλευρές ταυτόχρονα, ενώ η άποψή του για τον Lorenzo έχει αλλάξει δραστικά τα τελευταία χρόνια, από την εποχή που τον είχε ως αντίπαλο ο Pedrosa στα 250GP. Πλέον τον θεωρεί πιο ώριμο και πιο συνειδητοποιημένο και τον συμπαθεί περισσότερο απ' ό,τι εκείνη την περίοδο. Όπως είπε, είναι πιο ευθύς ως χαρακτήρας και ειλικρινής κι αυτό είναι κάτι που του αρέσει.  Θεωρεί επίσης ότι ο αν ο Lorenzo εξοικειωθεί με την μοτοσυκλέτα της Honda θα πάει γρήγορα κι όταν ο Lorenzo πάει γρήγορα, στην πραγματικότητα πάει ΠΟΛΥ γρήγορα. Αυτό θεωρεί ότι θα κάνει καλό στον Marquez που για πρώτη φορά θα έχει σοβαρό ανταγωνιστή στην ομάδα (άλλη μια σπόντα για τον Pedrosa). Τέλος, είπε ότι στην ομάδα δεν θα προσπαθήσει να "σταματήσει τους δύο ταύρους", αλλά να τους κάνει να τρέξουν ακόμη περισσότερο, ενώ ποτέ η Honda δεν είχε πρωταγωνιστικούς και δευτερεύοντες ρόλους για τους αναβάτες της και δεν πρόκειται να το κάνει τώρα.
Μέσα στα πολλά ενδιαφέροντα που περιείχε η συνέντευξη του Puig, το σίγουρο είναι ότι θα υπάρξει αντίλογος και μάλιστα έντονος (όπως επιβεβαιώνει και η αντίδραση του Pedrosa), όχι μόνο από τον Ισπανό της ΚΤΜ –πλέον- αλλά και από τα άλλα μέτωπα που άνοιξε ο team manager της Repsol Honda, ενώ μένει να αποδειχθεί και στην πράξη η αισιοδοξία του για το καλό κλίμα που θα επικρατήσει στο γκαράζ της ομάδας την επερχόμενη σεζόν.

 

CIV Yamaha R7 Cup – Τεράστια νίκη Μαυρόπουλου μέσα στην Ιταλία [Video]

Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε ιδανικά την πορεία του στο Ιταλικό Πρωτάθλημα
mavropoulos
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/5/2026

Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε ιδανικά την χρονιά στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV και στην κατηγορία Yamaha R7 Cup στην πίστα του Mugello, παίρνοντας μία τεράστια νίκη μέσα στην Ιταλία.

Ο Ντίνος Μαυρόπουλος, που πέρυσι κατέκτησε δύο τίτλους στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Alpe Adria στις κατηγορίες Sportbike και Yamaha R7 Cup, αποφάσισε φέτος να αγωνιστεί στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας CIV με την ομάδα Rosso e Nero, στην κατηγορία R7 Cup, ανάμεσα σε 23 συμμετοχές εκ των οποίων οι 20 ήταν Ιταλοί αναβάτες.

Η απόφαση αυτή μάλιστα φαίνεται πως μόνο τυχαία δεν είναι, καθώς το Ιταλικό Πρωτάθλημα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Ο πρώτος από τους πέντε γύρους του Πρωταθλήματος διεξήχθη στο Mugello και ο Έλληνας αναβάτης πήρε στις κατατακτήριες την έκτη θέση, βελτιώνοντας συνεχώς τους χρόνους του.

Ο “Dinos31” πρωταγωνίστησε στον αγώνα της Κυριακής, αφού βρισκόταν από τον δεύτερο κιόλας γύρο στο μπροστινό γκρουπ και έπειτα από πολλές μάχες και προσπεράσεις αναδείχθηκε τελικά νικητής!

Αποτέλεσμα της νίκης φυσικά ήταν να ακουστεί και ο εθνικός ύμνος στην πίστα του Mugello, όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω.

Η ομάδα του δήλωσε ιδιαίτερα χαρούμενη για την εμφάνιση και το αποτέλεσμα του νεαρού αθλητή, ενώ ο μηχανικός του, Χρήστος Φράγκος, ανέφερε:

“Ο αγώνας σήμερα ήταν πολύ δύσκολος λόγω των καιρικών συνθηκών που άλλαζαν μέχρι και δέκα λεπτά πριν την εκκίνηση μεταξύ στεγνού και βρόχινου. Ακόμα και τη στιγμή που είχαμε μπει στο grid, όλοι οι αναβάτες χρειάστηκε να αλλάξουν ελαστικά. Σημασία έχει ότι ο οδηγός μας έκανε το καλύτερο δυνατό και καταφέραμε να βρεθούμε στην κορυφή. Πάμε τώρα για τον επόμενο αγώνα στην Imola.”

Ο Ντίνος Μαυρόπουλος δήλωσε:

Είμαι πολύ χαρούμενος που κατάφερα να βρεθώ στην κορυφή ως η μοναδική ελληνική συμμετοχή απέναντι σε 20 Ιταλούς, ειδικά στη θρυλική πίστα του Mugello και μάλιστα από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Οι εναλλαγές του καιρού σήμερα ήταν συνεχείς και έκαναν τον αγώνα ακόμα πιο δύσκολο. Η πίστα του Mugello είναι άκρως απαιτητική και τεχνική και η στρατηγική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Κρατάμε χαμηλά το κεφάλι και συνεχίζουμε τη δουλειά για να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό στον επόμενο αγώνα στην πίστα της Imola, στις 6-7 Ιουνίου.”

Δίπλα του βρίσκονται πάντα οι χορηγοί του:

Motodynamics - Yamaha Racing Hellas - Serres Racing Circuit - DNA High Performance Filters - PMS Hellas – AMOTOE – ΛΑΜΣ - Intamoto Pirelli - Tassoulis Extra Products -Motodirect – TecnomotoPerformance - Papastavrou Shops – Delegate - Superfast Ferries – Motocholics - Mylo Pastry - Sart Aero - Raider graphics - Christos Georgiades -Pissaridis Graphics