Marc Marquez: Αυτή την στιγμή σε νοσοκομείο για ενδεχόμενο 3ο χειρουργείο

«Θα δούμε αν θα το κάνουμε» λέει ο πατέρας του
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/12/2020

Η αθλητική εφημερίδα «lasexta» έπιασε τον Marc Marquez να μπαίνει στην κλινική Ruber στην Μαδρίτη καταφέρνοντας να αποσπάσει μερικές δηλώσεις του πατέρα του στην κάμερα. Ο δημοσιογράφος τον ρωτά πώς πήγε η εγχείρηση και εκείνος απαντά «δεν τον έχουν χειρουργήσει ΑΚΟΜΑ» - και συνεχίζει: «θα δούμε αν θα τον χειρουργήσουν, θα το αποφασίσουν, απλά το κοιτάμε».

Η αλήθεια ωστόσο είναι πιθανότερο να κρύβεται στην πρώτη δήλωση του πατέρα Marquez και δεν έχουν πάει στην κλινική απλά για το «δουν». Ο Marquez ετοιμάζεται για το 3ο χειρουργείο όπως όλα δείχνουν κι αυτό μάλιστα ήταν και το πιθανότερο σενάριο με βάση όσα είχαμε γράψει εδώ, λιγότερο από ένα μήνα πριν.

Όπως μας είχαν εξηγήσει αθλίατροι το πιθανότερο σενάριο που έχει συμβεί στον Marquez και δεν ανακοινώνεται – τουλάχιστον όχι ακόμη- είναι να υπάρχει ψευδάρθρωση κατάγματος, η κατάσταση δηλαδή που το κόκκαλο δεν κολλάει, δεν αναπτύσσεται με τον ίδιο ρυθμό που θα έπρεπε να συμβαίνει. Η εξήγηση είναι εδώ, και θυμίζουμε πως σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστούν άλλοι τρεις μήνες ακινησίας. Αυτός βέβαια είναι ένας χρόνος που ισχύει γενικά και είναι άγνωστο αν ο Marquez χάσει αγώνες και το 2021. Είναι άγνωστο αυτή την στιγμή. Στόχος είναι να μην χρειαστεί να γίνει κάτι τέτοιο με βάση τις τρέχουσες δηλώσεις του κύκλου του και όλες οι προσπάθειες γίνονται προς αυτή την κατεύθυνση.

Δεδομένο λοιπόν είναι πως βρίσκεται στην κλινική Ruber International Hospital όπως επιβεβαίωσε ο πατέρας του στην κάμερα, και μένει να δούμε την εξέλιξη της πορείας του από εδώ και πέρα…

 

Ο manager του Marquez δεν αρνείται πως υπάρχουν επιπλοκές – Τι συμβαίνει με το χέρι

 

UPDATE: Το χειρουργείο έγινε - Η αγωνιστική δράση εξακολουθεί να είναι αμφίβολο πότε θα ξεκινήσει

Ετικέτες

MotoGP-Dainese: Κάνει έρευνα για το άνοιγμα της φόρμας του Franco Morbidelli στο Sachsenring

Άνοιξε το φερμουάρ στη σφοδρή πτώση του Ιταλού στον αγώνα sprint - Δεν είχε συμβεί μέχρι τότε
morbi
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/7/2025

Έρευνα για να ανακαλύψει τα αίτια που οδήγησαν στο άνοιγμα του φερμουάρ της δερμάτινης φόρμας που φορούσε Franco Morbidelli κατά τη διάρκεια του ατυχήματος που συνέβη στον αγώνα sprint του Γερμανικού GP, ανακοίνωσε η Dainese.

Ο αναβάτης της VR46 Racing Team έπεσε στον 3ο γύρο του σύντομου αγώνα sprint του Σαββάτου και το φερμουάρ της αγωνιστικής του φόρμας άνοιξε κατά την πτώση, όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω με τον Ιταλό να φέρνει αρκετές τούμπες μέχρι να σταματήσει.

 

Η πτώση ήταν σφοδρή και ο Morbidelli μετέβη στο νοσοκομείο καθώς ένιωθε πόνους στην περιοχή γύρω από την κλείδα του αριστερού του ώμου. Αν και δεν διαπιστώθηκε σοβαρός τραυματισμός, ο Morbidelli έχασε το Grand Prix της Κυριακής στη Γερμανία γιατί δεν υποχώρησε ο πόνος στην τραυματισμένη περιοχή όπου είχε δημιουργηθεί και ένας μεγάλος μώλωπας.

Το άνοιγμα της φόρμας του Morbidelli είναι πολύ σοβαρό και ο Pietro Mastrapasqua που είναι ο Racing Service Manager της Dainese δήλωσε “Θα φέρουμε τη φόρμα στην εταιρεία για να την αναλύσει, καθώς πρόκειται για κάτι περίεργο που δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ. Θα πρέπει να αναλύσουμε τα δεδομένα για να κατανοήσουμε τη δύναμη της πρόσκρουσης, αφού η στολή υποβλήθηκε σε πολύ σημαντική κίνηση. Σίγουρα θα πρέπει να εργαστούμε για το μέλλον, αφού αυτά τα ατυχήματα γίνονται όλο και πιο βίαια”