Marc Marquez: Αυτή την στιγμή σε νοσοκομείο για ενδεχόμενο 3ο χειρουργείο

«Θα δούμε αν θα το κάνουμε» λέει ο πατέρας του
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/12/2020

Η αθλητική εφημερίδα «lasexta» έπιασε τον Marc Marquez να μπαίνει στην κλινική Ruber στην Μαδρίτη καταφέρνοντας να αποσπάσει μερικές δηλώσεις του πατέρα του στην κάμερα. Ο δημοσιογράφος τον ρωτά πώς πήγε η εγχείρηση και εκείνος απαντά «δεν τον έχουν χειρουργήσει ΑΚΟΜΑ» - και συνεχίζει: «θα δούμε αν θα τον χειρουργήσουν, θα το αποφασίσουν, απλά το κοιτάμε».

Η αλήθεια ωστόσο είναι πιθανότερο να κρύβεται στην πρώτη δήλωση του πατέρα Marquez και δεν έχουν πάει στην κλινική απλά για το «δουν». Ο Marquez ετοιμάζεται για το 3ο χειρουργείο όπως όλα δείχνουν κι αυτό μάλιστα ήταν και το πιθανότερο σενάριο με βάση όσα είχαμε γράψει εδώ, λιγότερο από ένα μήνα πριν.

Όπως μας είχαν εξηγήσει αθλίατροι το πιθανότερο σενάριο που έχει συμβεί στον Marquez και δεν ανακοινώνεται – τουλάχιστον όχι ακόμη- είναι να υπάρχει ψευδάρθρωση κατάγματος, η κατάσταση δηλαδή που το κόκκαλο δεν κολλάει, δεν αναπτύσσεται με τον ίδιο ρυθμό που θα έπρεπε να συμβαίνει. Η εξήγηση είναι εδώ, και θυμίζουμε πως σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστούν άλλοι τρεις μήνες ακινησίας. Αυτός βέβαια είναι ένας χρόνος που ισχύει γενικά και είναι άγνωστο αν ο Marquez χάσει αγώνες και το 2021. Είναι άγνωστο αυτή την στιγμή. Στόχος είναι να μην χρειαστεί να γίνει κάτι τέτοιο με βάση τις τρέχουσες δηλώσεις του κύκλου του και όλες οι προσπάθειες γίνονται προς αυτή την κατεύθυνση.

Δεδομένο λοιπόν είναι πως βρίσκεται στην κλινική Ruber International Hospital όπως επιβεβαίωσε ο πατέρας του στην κάμερα, και μένει να δούμε την εξέλιξη της πορείας του από εδώ και πέρα…

 

Ο manager του Marquez δεν αρνείται πως υπάρχουν επιπλοκές – Τι συμβαίνει με το χέρι

 

UPDATE: Το χειρουργείο έγινε - Η αγωνιστική δράση εξακολουθεί να είναι αμφίβολο πότε θα ξεκινήσει

Ετικέτες

MotoGP-Jorge Martin: Στην Aprilia και το 2026 ο παγκόσμιος πρωταθλητής

Τέλος στα σενάρια της αποχώρησής του - Με τη στήριξη της διοργάνωσης το Noale
Aprilia Martin Dorna
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

14/7/2025

Δεν είναι ακόμα βέβαιο εάν η υπόθεση Martín–Aprilia θα συνεχιστεί στα δικαστήρια ή όχι, αλλά αυτό που δείχνει ότι κλειδώνει είναι η παραμονή του Jorge Martín στην εργοστασιακή ομάδα της Aprilia τουλάχιστον για ακόμα μία χρονιά, δηλαδή έως το τέλος της σεζόν του 2026.

Παρότι ο πρωταθλητής του MotoGP είχε ενημερώσει τους επικεφαλής του ότι επιθυμεί να ενεργοποιήσει ρήτρα αποδέσμευσης στο συμβόλαιό του, προκειμένου να αλλάξει ομάδα την επόμενη σεζόν με προορισμό τη Honda, ο χρόνος λειτουργεί εις βάρος του και υπέρ της εταιρείας από το Noale, η οποία έχει πλέον και τη στήριξη των διοργανωτών, με τον Carmelo Ezpeleta να ξεκαθαρίζει στο Assen ότι δεν θα επιτραπεί η εγγραφή αναβάτη σε άλλη ομάδα αν δεν υπάρχει πλήρης λύση του συμβολαίου μεταξύ των δύο πλευρών, είτε φιλικά είτε νομικά.

Ο εκπρόσωπος του Ισπανού αναβάτη, Albert Valera, κλιμάκωσε την ένταση πριν δύο περίπου εβδομάδες με δηλώσεις στις οποίες υποστήριζε ότι ο πελάτης του είναι ελεύθερος για το 2026, ότι η Honda αποτελεί πιθανή επιλογή και ότι δεν υπάρχει μηχανισμός που να τον εμποδίζει να αγωνιστεί του χρόνου. Όμως, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Ezpeleta, κάτι τέτοιο βρίσκεται πολύ μακριά από την πραγματικότητα και εξηγεί και τη σχετική χαλαρότητα που επέδειξε το Noale όλον αυτόν τον καιρό.

Η ίδια εφημερίδα αποκάλυψε στο GP της Ολλανδίας ότι το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Martín με την Aprilia περιλαμβάνει όντως ρήτρα αποδέσμευσης, η οποία όμως ο Martin ήθελε να ενεργοποιηθεί αποκλειστικά για να κάνει την μεταγραφή στη Honda — κάτι που υποδηλώνει ότι υπήρχε πιθανόν ήδη συμφωνία με την ιαπωνική ομάδα.

Επιπλέον, έγινε γνωστό στο Assen ότι η πλευρά του Martín πρότεινε στην Aprilia να προσφύγουν στο CAS (Court of Arbitration for Sport), το ανώτατο δικαστικό όργανο στον αθλητισμό, για άμεση επίλυση του ζητήματος. Η Aprilia, ωστόσο, αρνήθηκε αυτή την πρόταση, καθώς η χρονική καθυστέρηση εξυπηρετεί την παραμονή του Martín στο γκαράζ της, αφού όσο περισσότερο το τραβήξει τόσο μειώνονται οι πιθανότητες ο Martin να αλλάξει ομάδα έπειτα και από τις δηλώσεις του Ezpeleta που υποστηρίξει το Noale λέγοντας έμμεσα πως ο Ισπανός δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί τη ρήτρα στο συμβόλαιό του αφού επί της ουσίας έχει μείνει εκτός αγώνων λόγω των τραυματισμών του και δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τη δικαιολογία της χαμηλής απόδοσης της εργοστασιακής Aprilia.

Noale και Martin φαίνεται να τα έχουν βρει προς το παρόν, όπως φάνηκε στις δοκιμές στο Misano, με τον Ισπανό να δηλώνει χαρούμενος που βρέθηκε ξανά έπειτα από τόσο καιρό σε σέλα MotoGP μοτοσυκλέτας. Έτσι η πιθανότητα να το τραβήξει ο Ισπανός και ο ατζέντης του φαντάζει πλέον πολύ μικρή.