Marc Marquez: Καθυστερεί η ανάρρωση

Λιγότερος πόνος αλλά και πιο αργή πρόοδος
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/1/2020

Η αποκατάσταση του δεξιού ώμου του Marc Marquez φαίνεται πως προχωράει με πιο αργό ρυθμό απ’ όσο θα ήθελε ο ίδιος. Σύμφωνα με τον παγκόσμιο πρωταθλητή, υπάρχει πρόοδος μεν αλλά έως τα μέσα του Ιανουαρίου είχε χάσει την αισιοδοξία του. Έχοντας την εμπειρία από την ίδια ακριβώς εγχείρηση στον αριστερό ώμο πέρσι την ίδια εποχή, γνώριζε πως ο ερεθισμός των νεύρων από την επέμβαση, μπορεί να χρειαστεί πολλές μέρες μέχρι να αρχίσουν να δίνουν εντολή για κίνηση των μυών. “Στην αρχή δεν μπορούσα να σηκώσω ούτε ένα ποτήρι νερό από το τραπέζι και αυτό κράτησε μέχρι πριν από δύο εβδομάδες. Μετά την εγχείρηση κάνω δύο ώρες θεραπεία για τον ώμο το πρωί και άλλες δύο το απόγευμα. Όλη την ημέρα την αφιερώνω στην αποκατάσταση του σώματος και ελπίζω φέτος να μπορώ να τα δώσω όλα από τον πρώτο αγώνα. Δεν ξέρουμε τι είδους αγωνιστική χρονιά θα έχουμε φέτος. Πέρσι είχα την δυνατότητα να κάνω συντήρηση δυνάμεων στους τρεις από τους τέσσερεις πρώτους αγώνες. Σε σχέση με πέρσι πονάω λιγότερο, αλλά η πρόοδος είναι πιο αργή. Αυτό σημαίνει πως μάλλον δεν θα μπορώ να βγάλω πολλούς γύρους στα δοκιμαστικά πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. Ακόμα δεν έχω καβαλήσει μοτοσυκλέτα, αλλά ελπίζω να το κάνω μέσα στην επόμενη εβδομάδα. Πέρσι ήταν τραυματίας ο Jorge Lorenzo και έπρεπε να κάνω την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας σχεδόν μόνος μου. Το ίδιο είναι περίπου και φέτος, αφού ο αδερφός μου που δεν γνωρίζει ακόμα καλά τη μοτοσυκλέτα.”

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες