Marc Marquez – Τύχη βουνό παραδέχτηκε ότι είχε ο Ισπανός στο βρετανικό GP

Η πτώση που ήρθε από λάθος θα μπορούσε να του είχε στοιχίσει ακριβά
Marc MArquez MotoGP 2025 Sliverstone τύχη
Από το

motomag

26/5/2025

Η κόκκινη σημαία στον δεύτερο γύρο του Βρετανικού MotoGP, έπειτα από πτώση του Marc Marquez, του επέτρεψε να επανεκκινήσει τον αγώνα και ο αναβάτης της Ducati Lenovo χαρακτήρισε τον εαυτό του τον πιο τυχερό αναβάτη στο Silverstone.

Η εκκίνηση του Marquez στον πρώτο αγώνα ήταν εξαιρετική. Πήρε γρήγορα το προβάδισμα μετά την πτώση του αδερφού του, Alex Marquez, στην πρώτη στροφή και αύξησε τη διαφορά του πάνω από ένα δευτερόλεπτο πριν τη μέση του δεύτερου γύρου, ωστόσο έπεσε στη στροφή 11.

“Σήμερα η οικογένεια Marquez ήταν η πιο τυχερή οικογένεια", δήλωσε ο Marquez στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα στο Silverstone αναφέροντας ότι ήταν θυμωμένος με τον εαυτό του και το λάθος που έκανε στον αγώνα.

Πρόσθεσε πως το λάθος δεν ήταν παρόμοιο με αυτά που έκανε στο Austin ή στη Jerez αλλά νέο, εντελώς διαφορετικό: “Σήμερα έφταιγε ο άνεμος. Δεν έκανα κάτι περίεργο. Ίσως δεν υπολόγισα τον άνεμο σωστά. Είχα επίσης πτώση την Παρασκευή με μεσαίο μπροστινό ελαστικό και το αίσθημα δεν ήταν το καλύτερο, αλλά δεν σκέφτηκα να αγωνιστώ με μαλακό μπροστινό, λόγω του στυλ οδήγησής μου. Από τον πρώτο στον δεύτερο αγώνα, δεν θέλω να πω ότι έφταιγαν τα ελαστικά. Δεν θέλω να πω ότι έφταιγε η μοτοσυκλέτα. Δεν θέλω να πω ότι έφταιγα εγώ. Πρέπει να το αναλύσουμε.”

“Στον πρώτο αγώνα ένιωθα καλά. Στον δεύτερο αλλάξαμε μοτοσυκλέτα και ελαστικά και προερχόμουν από πτώση, οπότε ίσως ήμουν πιο σφιγμένος και η μοτοσυκλέτα έστριβε λιγότερο για αυτόν τον λόγο. Πρέπει να καταλάβω.”

Ο Marquez δήλωσε πως μετά τα πρώτα του λάθη, προσπάθησε να ελέγξει την κατάσταση, ειδικά όταν κατάλαβε τη θέση του σε σχέση με τους βασικούς του αντιπάλους στο πρωτάθλημα:

“Έκανα δεύτερο λάθος, έχασα θέσεις, μετά προσπάθησα να περιορίσω τη ζημιά. Όταν είδα ότι ήμουν μπροστά από τους Alex (Marquez) και Pecco (Bagnaia), αποφάσισα να μείνω πάνω στη μοτοσυκλέτα και να τερματίσω τον αγώνα. Για παράδειγμα, όταν έπεσα στη στροφή 11, η ριπή του ανέμου ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Πρέπει να δουλέψω τα λάθη μου.”

Fabio Di Giannantonio: “Η ανάπτυξη της Ducati είναι προσανατολισμένη προς τον Marquez”

“Είμαι εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, παρόλο που πηγαίνω στην αντίθετη κατεύθυνση από τον Marc”
Di Giannantonio
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/4/2026

Αυτή τη στιγμή ο Di Giannantonio είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης της Ducati, καθώς βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, μία θέση πάνω από τον περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή Marc Marquez. Στα πλαίσια του 4ου γύρου της σεζόν που ξεκινά σήμερα στη Jerez, ο Ιταλός έκανε δηλώσεις για το μέλλον του αλλά και την κατάσταση που επικρατεί στην Ducati.

Πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις έκανε ο Ιταλός αναβάτης που είπε: “Τις τελευταίες εβδομάδες, είχα κάποιους πόνους στην πλάτη μετά τις πτώσεις στη Βραζιλία και στον αγώνα Sprint στην Αμερική. Κάναμε κάποιες εξετάσεις και βρήκαμε ένα μικρό κάταγμα, αλλά τίποτα ανησυχητικό. Είναι κυρίως αποτέλεσμα συσσωρευμένου πόνου. Τις τελευταίες εβδομάδες έχω επικεντρωθεί στην ανάρρωση, προσπαθώντας να επανέλθω στην καλύτερη δυνατή φόρμα, αφιερώνοντας μάλιστα μερικές ημέρες για να αποσυνδεθώ ψυχολογικά. Προς το παρόν, εξακολουθώ να νιώθω δυσφορία, ειδικά σε ορισμένες στάσεις, αλλά είναι διαχειρίσιμη και δεν θα πρέπει να με περιορίσει αυτό το Σαββατοκύριακο. Μέχρι τώρα, χρησιμοποιούσα παυσίπονα, αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι απαραίτητα εδώ.”

Όσον αφορά το μέλλον του, δήλωσε: Υπάρχουν πολλές εικασίες, αλλά είναι και μια θετική κατάσταση: στα είκοσι επτά σου, το να ξέρεις ότι υπάρχει ενδιαφέρον για σένα είναι σημαντικό. Είμαι ευγνώμων για τη θέση στην οποία βρίσκομαι. Ωστόσο, θέλω να παραμείνω απόλυτα συγκεντρωμένος στη σεζόν. Στην πραγματικότητα, δεν θέλω καμία απόσπαση της προσοχής. Έχω έναν μάνατζερ που χειρίζεται όλα αυτά. Εγώ σκέφτομαι μόνο να είμαι γρήγορος και να προσπαθώ να κερδίσω κάθε αγώνα.

Δηλώσεις έκανε και για την κατεύθυνση της Ducati: Τα τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι η κατεύθυνση της ανάπτυξης έχει μετατοπιστεί λίγο προς τον Marc, ενώ ο Pecco και εγώ δυσκολευόμαστε λίγο με την αυτοπεποίθηση, ειδικά με το μπροστινό μέρος. Μιλώντας για τον εαυτό μου και το στυλ οδήγησής μου, πηγαίνω στην αντίθετη κατεύθυνση σε σύγκριση με τον Marc. Προσωπικά, προσπαθώ να πάω λίγο κόντρα στο ρεύμα σε σύγκριση με την κατεύθυνση του Marc, επειδή δυσκολεύομαι να είμαι ανταγωνιστικός και να έχω αυτοπεποίθηση με το τρέχον στήσιμο. Η Ducati ήταν πάντα πολύ δυνατή στον τομέα αυτόν και νομίζω ότι κάτι χάσαμε αλλάζοντας την προσέγγιση της μοτοσυκλέτας. Όλα έχουν να κάνουν με το μπροστινό μέρος. Σίγουρα το δουλεύουμε. Είμαι εμπλεκόμενος στην ανάπτυξη, παρόλο που πηγαίνω αντίθετα από τον Marc.”

Σε ερώτηση που του τέθηκε για τις προσδοκίες του απάντησε: “Οι μηχανικοί είχαν χρόνο να αναλύσουν τα δεδομένα και να επεξεργαστούν νέες ιδέες, αλλά είναι δύσκολο να γίνουν σημαντικές αλλαγές κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Η Aprilia έχει βελτιωθεί πολύ, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε στο παιχνίδι. Είμαστε πολύ δυνατοί στα δοκιμαστικά και είμαστε πάντα ανταγωνιστικοί στα Sprints. Τώρα επιστρέφουμε στην Ευρώπη - οι πίστες, οι συνθήκες και τα ελαστικά θα αλλάξουν και είμαι αισιόδοξος και πιστεύω στη δουλειά που θα παρουσιάσει η Ducati τη Δευτέρα.”

Για τα φετινά προκριματικά είπε: Φέτος, η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί και η ρύθμιση μου επιτρέπει να πιέσω περισσότερο στον ρυθμό του ενός γύρου, γι' αυτό και τα πάω καλύτερα στα προκριματικά. Ωστόσο ταυτόχρονα έχουμε χάσει λίγο όσον αφορά τη διαχείριση του πίσω ελαστικού. Μπορώ να είμαι πολύ γρήγορος με τη μοτοσυκλέτα, αλλά είμαι λιγότερο συντηρητικός από ό,τι στο παρελθόν, κάτι που αποτελούσε ένα από τα δυνατά μου σημεία. Αυτό ακριβώς προσπαθώ να δουλέψω με τη Ducati, για να ξαναφέρουμε τα πράγματα υπέρ μας.”

Όταν ρωτήθηκε για το αν όλοι οι αναβάτες της Ducati είναι στο ίδιο μήκος κύματος, δήλωσε ξεκάθαρα: Όχι ακριβώς, δεν είμαστε ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος.