Marco Bezzecchi - Παραμένει στη Mooney VR46 Racing Team για ακόμη έναν χρόνο - Video

H παρουσία-παρέμβαση του Valentino Rossi στο Grand Prix της Αυστρίας έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση του Ιταλού αναβάτη
Bezzechi
Από το

motomag

30/8/2023

Ο Marco Bezzecchi αποφάσισε πως το οικογενειακό περιβάλλον της Mooney VR46 Racing Team αποτελεί σημαντικό συστατικό για αυτόν, με τον ίδιο να υπογράφει νέο συμβόλαιο για ένα ακόμη έτος με την ομάδα του Valentino Rossi. Ως εκ τούτου ανοιχτή παραμένει η θέση της Pramac Racing Team.

Το μεταγραφικό παζάρι του MotoGP εδώ και πολύ καιρό περιείχε το “καυτό” όνομα του Marco Bezzecchi καθώς το συμβόλαιο του Ιταλού αναβάτη έληγε στο τέλος του 2023. Ο Bezzecchi ο οποίος φιγουράρει στην τρίτη θέση της φετινής βαθμολογίας έχοντας πετύχει δύο νίκες είχε τη δυνατότητα να διαλέξει ανάμεσα στην Pramac Racing Team και την Mooney VR46 Racing Team. Από τη μία το δέλεαρ της GP24 της Pramac ήταν μεγάλο, από την άλλη η παραμονή στο οικογενειακό περιβάλλον με ότι αυτό συνεπάγεται -αύξηση του ετήσιου μισθού- έστω και με “υποδεέστερη” Ducati GP23, ήταν κάτι που ο Marco έπρεπε να σκεφτεί καλά πριν υπογράψει το νέο του συμβόλαιο. Ωστόσο καθοριστικό ρόλο όπως φαίνεται στην απόφαση του Ιταλού αναβάτη έπαιξε η παρουσία του ιδιοκτήτη της Mooney VR46 Racing, Valentino Rossi, στο Grand Prix της Αυστρίας. Εκεί με δηλώσεις του ο Rossi έκανε γνωστό πως η ομάδα θέλει όσο τίποτα άλλο να παραμείνει ο Bezzecchi ενώ πρότεινε εμμέσως στην Pramac Racing Team τον Franco Morbidelli, ο οποίος όπως έχετε διαβάσει στο MOTO φεύγει από τη Yamaha στο τέλος της χρονιάς.

Αυτά όλα όπως φάνηκε τα σκέφτηκε καλά ο Bezzecchi και αποφάσισε πως η ομάδα του για το 2024 θα είναι η Mooney VR46 Racing Team. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η Mooney VR46 Racing Team αποφάσισε να δημιουργήσει ένα βίντεο με πρωταγωνιστή τον Ιταλό αναβάτη. Ο Bezzecchi στο βίντεο βλέπουμε να γράφει ένα γράμμα προς την ομάδα του αποτυπώνοντας όσα σκέφτεται, ενώ στο τέλος ανακοινώνει πως δεν πάει πουθενά και πως θα παραμείνει για ακόμη ένα χρόνο στη Mooney VR46 Racing Team. Μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου του Bezzecchi με την τωρινή του ομάδα, ανοίγει ο δρόμος για τον Morbidelli ώστε να βρει αγωνιστική στέγη στην Pramac Racing Team.

Ο Marco Bezzecchi δήλωσε: "Είμαι πραγματικά χαρούμενος που επιβεβαιώνω ότι το 2024 θα βρίσκομαι στο MotoGP με την Mooney VR46 Racing Team. Αυτή η ομάδα ήταν καθοριστική για την καριέρα μου μέχρι τώρα. Ξεκίνησα με την Mooney VR46 Racing Team το 2020 στη Moto2, ενώ στη συνέχεια πήγαμε μαζί το 2022 στο MotoGP και φέτος έχουμε μια απίστευτη σεζόν μέχρι στιγμής. Το να συνεχίσω να εξελίσσομαι με αυτή την ομάδα με την υποστήριξη της Ducati, είναι η πιο φυσική επιλογή για μένα. Το 2024 φέρνει μαζί του πολλές προσδοκίες, αλλά αυτή τη στιγμή θέλω να επικεντρωθώ στη φετινή σεζόν. Στην τρέχουσα φάση παλεύουμε για τα βάθρα στο πρωτάθλημα, ενώ ανοιχτός είναι ο τίτλος των κατασκευαστών για τον οποίο παλεύουμε μαζί με τον Luca Marini. Είμαι σίγουρος ότι όλοι στην ομάδα θα τα δώσουν όλα, ακόμα περισσότερο από ό,τι έχουν κάνει μέχρι τώρα, για να πετύχουν αυτούς τους στόχους. Ευχαριστώ τον Vale, τον Uccio, τον Pablo, την ακαδημία αναβατών VR46 και όλους όσους έκαναν αυτό δυνατό. Η παραμονή στην ομάδα της Mooney VR46 Racing Team αποτελεί μεγάλο κίνητρο αλλά και υπερηφάνεια".

Bezzechi

O Alessio Salucci, διευθυντής της ομάδας ανέφερε: "Δεν μπορώ να κρύψω την ικανοποίηση που υπέγραψα αυτή τη συμφωνία με τον Marco. Όχι μόνο επειδή αντιπροσωπεύει ένα στοίχημα που κερδήθηκε μέσα σε μια μακρά πορεία ανάπτυξης της ομάδας μας από τη Moto2, καθώς και για όλους τους συνεργάτες μας, τους οποίους ευχαριστούμε για την υποστήριξή τους, και τους οπαδούς που μας ακολουθούν. Ήταν απαραίτητο να μπορέσουμε να συνεχίσουμε για άλλη μια χρονιά και πρέπει να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάζονται με τη διοίκηση της oμάδας, τον Vale και τον Pablo για τη συλλογική δουλειά που μας οδήγησε στην επίτευξη αυτού του στόχου. Είμαι χαρούμενος γιατί ξέρω τι σημαίνει για τον Marco να παραμείνει εδώ στην οικογένειά μας. Ως ομάδα, μαζί με την Ducati, θα του δώσουμε όλους τους διαθέσιμους πόρους και τη δέσμευση για να συνεχίσει να εργάζεται με την ίδια ηρεμία και το ίδιο ομαδικό πνεύμα που μας επέτρεψε να πετύχουμε εξαιρετικούς στόχους αυτή τη σεζόν".

Pablo Nieto, Διευθυντής της ομάδας: "Ως team manager, η ανθρώπινη σχέση μιας ομάδας που περνά το μεγαλύτερο μέρος του έτους μακριά από το σπίτι της ήταν πάντα μια κρίσιμη σχέση που έπρεπε να λαμβάνεται υπόψη. Είναι ο λόγος που μας ώθησε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να καταλήξουμε σε αυτή τη συμφωνία για την επέκταση του συμβολαίου για έναν ακόμη χρόνο με τον Marco. Έναν αναβάτη που έχει πραγματικά εντυπωσιάσει από κάθε άποψη, από το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία το 2022. Η υπογραφή αυτού του συμβολαίου αποτελεί πηγή μεγάλης υπερηφάνειας για μένα, την οποία μπορώ να μοιραστώ με όλους τους ανθρώπους που εργάζονται στην ομάδα, με τον Vale, τον Uccio, την Ducati, η οποία θα μας υποστηρίξει όσο καλύτερα μπορεί, και τους συνεργάτες μας που το έκαναν αυτό δυνατό να συμβεί. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε και να παραμένουμε συγκεντρωμένοι, έχουμε δύο σημαντικούς στόχους να πετύχουμε αυτή τη σεζόν πριν σκεφτούμε το 2024".

Ετικέτες

MotoGP Ουγγαρίας - Balaton Park: Νέα δεδομένα στη μάχη του τίτλου

Ο Iker Lecuona θα αντικαταστήσει τον Alex Marquez
Balaton
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

4/6/2026

Μετά από ένα ιστορικό Σαββατοκύριακο στο Mugello, όπου η Aprilia κυριάρχησε με τον Marco Bezzecchi να πανηγυρίζει τη μεγαλύτερη νίκη της καριέρας του μπροστά στο ιταλικό κοινό, τo MotoGP μεταβαίνei στην Ουγγαρία και την πίστα του Balaton Park για τον 8ο γύρο της σεζόν.

Η Aprilia φτάνει στην Ουγγαρία έχοντας πραγματοποιήσει ίσως το πιο επιβλητικό Σαββατοκύριακο της σύγχρονης ιστορίας της. Κατέκτησε τις δύο πρώτες θέσεις στις κατατακτήριες, στο Sprint και στον κυρίως αγώνα του Mugello, με τους Marco Bezzecchi και Jorge Martín να επιβεβαιώνουν πως αποτελούν αυτή τη στιγμή το πιο ισχυρό δίδυμο του πρωταθλήματος.

Ο Bezzecchi προηγείται πλέον στη βαθμολογία με 17 βαθμούς διαφορά από τον ομόσταυλό του, ενώ αμφότεροι είχαν δείξει ανταγωνιστικοί και στο Balaton Park την περασμένη χρονιά, τερματίζοντας στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Με την εξέλιξη της RS-GP και τη φετινή τους φόρμα, συγκαταλέγονται δικαίως στα μεγάλα φαβορί.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η παρουσία της δορυφορικής Trackhouse Aprilia. Ο Raul Fernandez έδειξε στο Mugello ότι μπορεί να διεκδικήσει ακόμη και βάθρο, ενώ ο Ai Ogura έφτασε πολύ κοντά στο πρώτο του βάθρο στη μεγάλη κατηγορία. Το ερώτημα είναι αν και οι τέσσερις Aprilia θα μπορέσουν να πρωταγωνιστήσουν ξανά.

Η Ducati ψάχνει απαντήσεις

Η επιστροφή του Marc Márquez στη δράση έφερε χαμόγελα στο στρατόπεδο της Ducati Lenovo Team. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε πως βρίσκεται σε καλή κατάσταση μετά την επέμβασή του και επιστρέφει σε μια πίστα που του ταιριάζει ιδιαίτερα. Η Balaton Park είναι αριστερόστροφη διαδρομή και πέρυσι ο Ισπανός κυριάρχησε εκεί, στοιχείο που τον καθιστά άμεσα υποψήφιο για τη νίκη.

Από την άλλη πλευρά του γκαράζ, ο Pecco Bagnaia πήρε σημαντική ψυχολογική ώθηση με το εντός έδρας βάθρο, έπειτα από μια έξυπνη και αποφασιστική εμφάνιση απέναντι στον Ogura. Ο Ιταλός θέλει να μετατρέψει αυτό το αποτέλεσμα σε αντεπίθεση, καθώς η ένατη θέση που είχε κατακτήσει στην Ουγγαρία πέρυσι δεν ανταποκρίνεται στις φιλοδοξίες του.

Ο Fabio Di Giannantonio παραμένει τρίτος στη βαθμολογία, ωστόσο έχασε έδαφος από τους αναβάτες της Aprilia. Στόχος του είναι να επιστρέψει άμεσα στη διεκδίκηση του βάθρου, σε μια πίστα όπου είχε ανέβει στο βάθρο του Sprint το 2025. Ο Franco Morbidelli αναζητά επίσης καλύτερη απόδοση μετά το Mugello, ενώ ο Fermin Aldeguer θέλει να επιστρέψει στις πρωταγωνιστικές εμφανίσεις.

Στην ομάδα της Gresini Racing, ο Iker Lecuona θα αντικαταστήσει τον τραυματία Alex Márquez για το ουγγρικό Grand Prix.

Ο Acosta βλέπει ευκαιρία

Ο Pedro Acosta ήταν από τους πιο εντυπωσιακούς αναβάτες στο Mugello, αποσπώντας το μέγιστο δυνατό από την KTM RC16 και τερματίζοντας έκτος ύστερα από συνεχείς μάχες με τον Marc Márquez και άλλους αναβάτες.

Ο Ισπανός είχε κατακτήσει τη δεύτερη θέση στο Balaton Park πέρυσι και θεωρεί ότι η χάραξη της πίστας ταιριάζει περισσότερο στα χαρακτηριστικά της KTM. Παρόμοια αισιοδοξία εκφράζει και ο Brad Binder, ενώ οι Enea Bastianini και Maverick Viñales ελπίζουν να βρεθούν πιο κοντά στην κορυφή μετά τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν στην Ιταλία.

Πρόοδος για τη Honda

Ο Diogo Moreira πραγματοποίησε το καλύτερο αγωνιστικό του τριήμερο μέχρι σήμερα στα MotoGP. Ο Βραζιλιάνος rookie πέρασε για πρώτη φορά απευθείας στο Q2, σημείωσε την καλύτερη εκκίνηση της καριέρας του και ολοκλήρωσε τον αγώνα μέσα στην πρώτη δεκάδα, αποτελώντας τον κορυφαίο αναβάτη της Honda.

Την ίδια στιγμή, οι Joan Mir και Luca Marini αναζητούν βελτίωση, ενώ ο Cal Crutchlow συνεχίζει για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα να αντικαθιστά τον τραυματία Johann Zarco στην LCR Honda.

Η Yamaha θέλει επανεκκίνηση

Το Mugello δεν ήταν η ιδανική πίστα για τη Yamaha, με τη μεγάλη ευθεία και τα χαρακτηριστικά της διαδρομής να αναδεικνύουν τις αδυναμίες της νέας M1. Ο Jack Miller ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της ιαπωνικής εταιρείας, κατακτώντας τον μοναδικό βαθμό για τη Yamaha στην Ιταλία.

Ωστόσο, η Balaton Park αποτελεί μια εντελώς διαφορετική πρόκληση. Η μικρότερη έμφαση στην τελική ταχύτητα και η διαφορετική φιλοσοφία της χάραξης ίσως επιτρέψουν στους Fabio Quartararo, Alex Rins, Jack Miller και Toprak Razgatlıoğlu να εμφανιστούν πιο ανταγωνιστικοί.

Με τον Marco Bezzecchi και τον Jorge Martín να διεκδικούν την πρωτοκαθεδρία, τον Marc Márquez να επιστρέφει σε μια αγαπημένη του πίστα και τον Pedro Acosta να αναζητά το επόμενο βήμα προς την κορυφή, το Grand Prix Ουγγαρίας προμηνύεται ως ένας ακόμη κομβικός σταθμός στη μάχη του τίτλου του 2026.