Marco Bezzecchi - Παραμένει στη Mooney VR46 Racing Team για ακόμη έναν χρόνο - Video

H παρουσία-παρέμβαση του Valentino Rossi στο Grand Prix της Αυστρίας έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση του Ιταλού αναβάτη
Bezzechi
Από το

motomag

30/8/2023

Ο Marco Bezzecchi αποφάσισε πως το οικογενειακό περιβάλλον της Mooney VR46 Racing Team αποτελεί σημαντικό συστατικό για αυτόν, με τον ίδιο να υπογράφει νέο συμβόλαιο για ένα ακόμη έτος με την ομάδα του Valentino Rossi. Ως εκ τούτου ανοιχτή παραμένει η θέση της Pramac Racing Team.

Το μεταγραφικό παζάρι του MotoGP εδώ και πολύ καιρό περιείχε το “καυτό” όνομα του Marco Bezzecchi καθώς το συμβόλαιο του Ιταλού αναβάτη έληγε στο τέλος του 2023. Ο Bezzecchi ο οποίος φιγουράρει στην τρίτη θέση της φετινής βαθμολογίας έχοντας πετύχει δύο νίκες είχε τη δυνατότητα να διαλέξει ανάμεσα στην Pramac Racing Team και την Mooney VR46 Racing Team. Από τη μία το δέλεαρ της GP24 της Pramac ήταν μεγάλο, από την άλλη η παραμονή στο οικογενειακό περιβάλλον με ότι αυτό συνεπάγεται -αύξηση του ετήσιου μισθού- έστω και με “υποδεέστερη” Ducati GP23, ήταν κάτι που ο Marco έπρεπε να σκεφτεί καλά πριν υπογράψει το νέο του συμβόλαιο. Ωστόσο καθοριστικό ρόλο όπως φαίνεται στην απόφαση του Ιταλού αναβάτη έπαιξε η παρουσία του ιδιοκτήτη της Mooney VR46 Racing, Valentino Rossi, στο Grand Prix της Αυστρίας. Εκεί με δηλώσεις του ο Rossi έκανε γνωστό πως η ομάδα θέλει όσο τίποτα άλλο να παραμείνει ο Bezzecchi ενώ πρότεινε εμμέσως στην Pramac Racing Team τον Franco Morbidelli, ο οποίος όπως έχετε διαβάσει στο MOTO φεύγει από τη Yamaha στο τέλος της χρονιάς.

Αυτά όλα όπως φάνηκε τα σκέφτηκε καλά ο Bezzecchi και αποφάσισε πως η ομάδα του για το 2024 θα είναι η Mooney VR46 Racing Team. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η Mooney VR46 Racing Team αποφάσισε να δημιουργήσει ένα βίντεο με πρωταγωνιστή τον Ιταλό αναβάτη. Ο Bezzecchi στο βίντεο βλέπουμε να γράφει ένα γράμμα προς την ομάδα του αποτυπώνοντας όσα σκέφτεται, ενώ στο τέλος ανακοινώνει πως δεν πάει πουθενά και πως θα παραμείνει για ακόμη ένα χρόνο στη Mooney VR46 Racing Team. Μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου του Bezzecchi με την τωρινή του ομάδα, ανοίγει ο δρόμος για τον Morbidelli ώστε να βρει αγωνιστική στέγη στην Pramac Racing Team.

Ο Marco Bezzecchi δήλωσε: "Είμαι πραγματικά χαρούμενος που επιβεβαιώνω ότι το 2024 θα βρίσκομαι στο MotoGP με την Mooney VR46 Racing Team. Αυτή η ομάδα ήταν καθοριστική για την καριέρα μου μέχρι τώρα. Ξεκίνησα με την Mooney VR46 Racing Team το 2020 στη Moto2, ενώ στη συνέχεια πήγαμε μαζί το 2022 στο MotoGP και φέτος έχουμε μια απίστευτη σεζόν μέχρι στιγμής. Το να συνεχίσω να εξελίσσομαι με αυτή την ομάδα με την υποστήριξη της Ducati, είναι η πιο φυσική επιλογή για μένα. Το 2024 φέρνει μαζί του πολλές προσδοκίες, αλλά αυτή τη στιγμή θέλω να επικεντρωθώ στη φετινή σεζόν. Στην τρέχουσα φάση παλεύουμε για τα βάθρα στο πρωτάθλημα, ενώ ανοιχτός είναι ο τίτλος των κατασκευαστών για τον οποίο παλεύουμε μαζί με τον Luca Marini. Είμαι σίγουρος ότι όλοι στην ομάδα θα τα δώσουν όλα, ακόμα περισσότερο από ό,τι έχουν κάνει μέχρι τώρα, για να πετύχουν αυτούς τους στόχους. Ευχαριστώ τον Vale, τον Uccio, τον Pablo, την ακαδημία αναβατών VR46 και όλους όσους έκαναν αυτό δυνατό. Η παραμονή στην ομάδα της Mooney VR46 Racing Team αποτελεί μεγάλο κίνητρο αλλά και υπερηφάνεια".

Bezzechi

O Alessio Salucci, διευθυντής της ομάδας ανέφερε: "Δεν μπορώ να κρύψω την ικανοποίηση που υπέγραψα αυτή τη συμφωνία με τον Marco. Όχι μόνο επειδή αντιπροσωπεύει ένα στοίχημα που κερδήθηκε μέσα σε μια μακρά πορεία ανάπτυξης της ομάδας μας από τη Moto2, καθώς και για όλους τους συνεργάτες μας, τους οποίους ευχαριστούμε για την υποστήριξή τους, και τους οπαδούς που μας ακολουθούν. Ήταν απαραίτητο να μπορέσουμε να συνεχίσουμε για άλλη μια χρονιά και πρέπει να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάζονται με τη διοίκηση της oμάδας, τον Vale και τον Pablo για τη συλλογική δουλειά που μας οδήγησε στην επίτευξη αυτού του στόχου. Είμαι χαρούμενος γιατί ξέρω τι σημαίνει για τον Marco να παραμείνει εδώ στην οικογένειά μας. Ως ομάδα, μαζί με την Ducati, θα του δώσουμε όλους τους διαθέσιμους πόρους και τη δέσμευση για να συνεχίσει να εργάζεται με την ίδια ηρεμία και το ίδιο ομαδικό πνεύμα που μας επέτρεψε να πετύχουμε εξαιρετικούς στόχους αυτή τη σεζόν".

Pablo Nieto, Διευθυντής της ομάδας: "Ως team manager, η ανθρώπινη σχέση μιας ομάδας που περνά το μεγαλύτερο μέρος του έτους μακριά από το σπίτι της ήταν πάντα μια κρίσιμη σχέση που έπρεπε να λαμβάνεται υπόψη. Είναι ο λόγος που μας ώθησε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να καταλήξουμε σε αυτή τη συμφωνία για την επέκταση του συμβολαίου για έναν ακόμη χρόνο με τον Marco. Έναν αναβάτη που έχει πραγματικά εντυπωσιάσει από κάθε άποψη, από το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία το 2022. Η υπογραφή αυτού του συμβολαίου αποτελεί πηγή μεγάλης υπερηφάνειας για μένα, την οποία μπορώ να μοιραστώ με όλους τους ανθρώπους που εργάζονται στην ομάδα, με τον Vale, τον Uccio, την Ducati, η οποία θα μας υποστηρίξει όσο καλύτερα μπορεί, και τους συνεργάτες μας που το έκαναν αυτό δυνατό να συμβεί. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε και να παραμένουμε συγκεντρωμένοι, έχουμε δύο σημαντικούς στόχους να πετύχουμε αυτή τη σεζόν πριν σκεφτούμε το 2024".

Ετικέτες

MotoGP–Jorge Martin: Ιδιωτικό τεστ για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή στο Misano

Tην Τετάρτη 9 Ιουλίου - Ανεβάζει ρυθμό ο Martin στη σέλα της RS-GP25
Jorge
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/7/2025

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP οδήγησε μία Aprilia RSV4 την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Βαρκελώνης. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο Ισπανός ανέβηκε ξανά σε μοτοσυκλέτα, σχεδόν τρεις μήνες μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στο GP του Κατάρ, όπου ο Martin υπέστη κάταγμα πλευρών και πνευμοθώρακα και τώρα ο εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia ετοιμάζεται για ένα ακόμη πριβέ τεστ.

Ο τελευταίος ιατρικός έλεγχος έγινε στις 30 Ιουνίου και ήταν θετικός με τον Ισπανό να αναρρώνει από τους τραυματισμούς προσπαθώντας ταυτόχρονα να επιστρέψει σε αγωνιστικούς ρυθμούς το ταχύτερο δυνατό. Αυτή τη φορά θα έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του και να “γράψει” μερικές ώρες πάνω στην σέλα της Aprilia RS-GP25, καθώς φέτος έχει αγωνιστεί μόλις σε έναν αγώνα, εκείνον του Κατάρ όπου και (ξανά) τραυματίστηκε.

Ο Ισπανός ένιωσε ενοχλήσεις την περασμένη εβδομάδα στην πίστα της Βαρκελώνης με την RSV4 που είχε στη διάθεσή του και το ερχόμενο τεστ στο Misano με την σαφώς πιο απαιτητική RS-GP25 θα είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία ώστε να γίνει μια γενικότερη αξιολόγηση για την κατάσταση του Martin.

Ο Martin θα γίνει ο πρώτος αναβάτης που θα επωφεληθεί από τις πρόσφατες αλλαγές στους κανονισμούς του MotoGP για τους τραυματίες, αφού η Aprilia ζήτησε την αλλαγή του κανονισμού νωρίτερα μέσα στη χρονιά -εγκρίθηκε στις αρχές Μαΐου – δίνοντας την ευκαιρία για ένα μονοήμερο τεστ με αγωνιστική μοτοσυκλέτα στους τραυματίες αναβάτες που απουσίασαν από την δράση για 3 αγώνες ή για τουλάχιστον 45 συνεχόμενες ημέρες.

Υπενθυμίζεται πως ο Martin δεν θα συμμετέχει στο Γερμανικό GP που διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο και θα προσπαθήσει να είναι έτοιμος για το Τσέχικο GP που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα του Brno στις 18 με 20 Ιουλίου.