MotoE: Επεκτείνεται η συνεργασία με την Energica

Για τουλάχιστον έναν ακόμη χρόνο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/10/2020

Η Dorna ανακοίνωσε σήμερα ότι η Energica θα παραμείνει ως ο αποκλειστικός προμηθευτής του FIM Enel MotoE™ World Cup, μέχρι το 2022, μετά την επέκταση του συμβολαίου για την παροχή των Ego Corsa στους αναβάτες και τις ομάδες της κατηγορίας. Η συνεργασία της Energica με την Dorna ξεκίνησε το 2019 και μέχρι σήμερα –όπως αναφέρει το δελτίο τύπου της Dorna- έχει αποδειχθεί ως ένας ιδανικός συνεργάτης για το project της MotoE.

Η Energica, με έδρα στην Modena της Ιταλίας, έχει διευρύνει τα όρια της ηλεκτροκίνησης, όντας ο πρώτος στον κόσμο κατασκευαστής ιταλικών αγωνιστικών μοτοσυκλετών. Με την υποστήριξη του CRP Group, στο οποίο ανήκει, η Energica φιλοδοξεί να διαμορφώσει το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, λειτουργώντας με τον ιδανικό συνδυασμό επαγγελματισμού και καινοτομίας.

Ο Livia Cevolini, CEO της Energica Motor Company S.p.A., δήλωσε ενθουσιασμένος για την επέκταση της συνεργασίας μέχρι το 2022, ανανεώνοντας την δέσμευση για ακόμη περισσότερες νέες τεχνολογίες στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Αντίστοιχα και ο Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna, είπε ότι το project του FIM Enel MotoE World Cup έχει αποδειχθεί ως ένα από τα πιο συναρπαστικά στον κόσμο των αγώνων, με δυνατούς αγώνες και έντονο ανταγωνισμό, ενώ δήλωσε και περήφανος που μπορεί να αποκαλεί την Energica, συνεργάτη της Dorna.

 

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.