MotoGP: Ανανέωσε η Valencia έως 2026 – Αλλά με κενά!

Προωθείται το σενάριο για εναλλάξ αγώνες
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/2/2020

Μόλις λίγες ημέρες πριν, ο Ezpeleta δήλωσε πιο ξεκάθαρα αυτό που είχε πει και παλαιότερα πιο επιφανειακά, για αγώνες στην Ιβηρική χερσόνησο με εναλλαγές στις πίστες. Σήμερα το απόγευμα η Valencia, η πίστα που κλείνει όλα τα MotoGP, ανακοίνωσε πως ανανέωσε το συμβόλαιό της με ακριβώς αυτό τον όρο. Κάθε πέντε χρόνια θα πραγματοποιεί τουλάχιστον τρεις αγώνες και πάντοτε στο τέλος της σεζόν. Αυτό σημαίνει πως μία άλλη πίστα, κατά πάσα πιθανότητα το Portimao, περιμένει να κάνει ένα συμβόλαιο που θα λέει πως μέσα σε πέντε χρόνια θα κάνει τουλάχιστον δύο αγώνες.

Το Portimao είναι ιδανική πίστα για MotoGP γιατί είναι βέβαιο πως θα προσφέρει θέαμα. Υπάρχει και αεροδρόμιο σχετικά κοντά και μονάχα η συχνότητα πτήσεων είναι το ζήτημα, αν και ο Ezpeleta ποντάρει στο γεγονός πως απέχει ελάχιστα από τα σύνορα με την Ισπανία…

Η αλλαγή στο καθεστώς της πίστας της Valencia θα ξεκινήσει από το 2023. Μέχρι τότε είναι βέβαιο πως θα έχει τον τελευταίο αγώνα. Από εκεί και πέρα το νέο της συμβόλαιο θα λήξει το 2026 και σε αυτό το διάστημα δεν είναι βέβαιο πόσους αγώνες θα φιλοξενήσει.

Από την πλευρά της πίστας είναι ικανοποιημένοι με την νέα τους συμφωνία, γιατί μπορεί να χάνουν δύο αγώνες στην πενταετία, αλλά εξασφαλίζουν ένα μακρύ συμβόλαιο με την Dorna και το γεγονός πως κάθε πρωταθλητής, ασχέτως αν έχει κερδίσει μαθηματικά το πρωτάθλημα, θα στέφεται στην Valencia.

Για τον κυβερνήτη της Valencia, Ximo Puig, που υπέγραψε με τον Ezpeleta, αυτή η συμφωνία μετρά ως νίκη, γιατί κρατά την επαρχία της Valencia στο κέντρο των εξελίξεων στην μοτοσυκλέτα. Και η μοτοσυκλέτα στην Ισπανία είναι θρησκεία κανονική…

Ακριβώς αυτό τόνισε και ο Υπουργός Αθλητισμού της Επαρχίας, κ. Marza, ενώ δεν παρέλειψε να πει πως και από οικονομικής πλευράς το συμβόλαιο με την Dorna κρατήθηκε στο επίπεδο που ήθελε η πίστα. Από πολιτικής πλευράς ήταν επίσης σημαντικό που κράτησαν τα MotoGP μέχρι το 2022 χωρίς αλλαγές στο υπάρχον καθεστώς…

Ο Ezpeleta θέλησε να διαβεβαιώσει τους ανθρώπους της Valencia πως για πέντε χρόνια θα έχουν τουλάχιστον τρεις αγώνες και καθώς είναι η πρώτη πίστα στην Ιβηρική χερσόνησο που υπογράφει, θα κρατήσει τους όρους που θέλει.

Όλα αυτά, σε μία χώρα που υπάρχουν δεκάδες πίστες και τρεις αγώνες MotoGP που απέχουν λίγες ώρες οδήγησης για την πλειοψηφία των κατοίκων…

Ετικέτες

MotoGP: Εκτός νοσοκομείου οι Alex Marquez και Johann Zarco

Καλά είναι τα νέα που αφορούν την υγεία των δύο αναβατών
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

Το φετινό GP της Καταλονίας χαρακτηρίστηκε από τις κόκκινες σημαίες, τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς αναβατών. Δύο εξ αυτών, οι Johann Zarco και Alex Marquez τραυματίστηκαν πιο σοβαρά και χρειάστηκε να νοσηλευτούν, όμως και οι δύο είναι καλύτερα στην υγεία τους και επικεντρώνονται πλέον στην αποθεραπεία τους.

Η Gresini ανακοίνωσε ότι ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση και θα επιστρέψει στο σπίτι του, μετά το τρομακτικό ατύχημα που υπέστη στο GP της Καταλονίας.

Ο Ισπανός υπέστη πολλαπλά κατάγματα, αλλά ήταν σε καλή διάθεση στο νοσοκομείο πριν από την επέμβαση για τη αποκατάσταση των τραυματισμών του. Η Gresini επιβεβαίωσε πλέον ότι η επέμβαση ήταν επιτυχής και ο Marquez πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σε μια σύντομη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα έγραψε: “Ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα της δεξιάς κλείδας του, το οποίο σταθεροποιήθηκε με την τοποθέτηση πλάκας, από τους Anna Carreras, David Benito και Paula Barragan στο Hospital General de Catalunya.

"Η εγχείρηση πήγε καλά. Τώρα θα πάρει την άδεια να βγει από το νοσοκομείο σε λίγες ώρες, ώστε να μπορέσει να πετάξει για την πατρίδα του. Στη συνέχεια, θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από αύριο και μετά. Συνολικά, λοιπόν, είναι αρκετά καλά και τις επόμενες μέρες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την πτώση του Alex και τις κόκκινες σημαίες, ο αγώνας επανεκκίνησε, όμως ο Zarco έχασε τα φρένα και παρέσυρε μαζί του τους Luca Marini και Pecco Bagnaia. Ο Γάλλος υπέστη κάταγμα στην περόνη, όπως και τραυματισμό στον πρόσθιο και οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο, καθώς και στον έσω μηνίσκο.

Χτες το απόγευμα η LCR εξέδωσε ενημέρωση, αναφέροντας ότι ο Zarco βγήκε από το νοσοκομείο και επέστρεψε στη Γαλλία για να επισκεφθεί έναν ειδικό για τα γόνατα, προκειμένου να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα της αποθεραπείας του.