MotoGP: Απειλούνται με τιμωρία οι αναβάτες που προπονήθηκαν με “λάθος” μοτοσυκλέτες

Καμπανάκι από τη FIM
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/7/2020

Υπάρχει λόγος που ο Rossi έκανε την πρώτη προπόνηση στο Misano με μια R1 και που ο Jarco οδήγησε για μια Panigale V4R. Και ο λόγος αυτός είναι ο κανονισμός του άρθρου 1.15.1. c που καθορίζει τα αυστηρά πλαίσια των δοκιμών για τις ομάδες και τους αναβάτες τους. Η ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο επίσημο site της Dorna (motogp.com) αναφέρει πως όσοι αναβάτες της Moto2 και Moto3 παραβίασαν τις διατάξεις του συγκεκριμένου άρθρου θα κληθούν σε απολογία στην πίστα της Jerez. Πάντως προκαλεί εντύπωση ο τρόπος που είναι γραμμένη η συγκεκριμένη είδηση, καθώς δεν αναφέρονται ούτε ονόματα αναβατών, ούτε ποιος τους… “κάρφωσε” στη FIM. Το μόνο που λέει είναι πως “όσοι αναβάτες παραβίασαν τη διάταξη, ΘΑ πρέπει (οι ίδιοι;;;) να ορίσουν ημερομηνία ακρόασης για να απολογηθούν και να υπάρχει ο χρόνος διερεύνησης της υπόθεσής τους. Δεν καθορίζεται καν το ακριβές χρονικό περιθώριο που έχουν για τη διαδικασία!

Hearings for riders who may have broken the rules should be scheduled to take place at the 2020 Gran Premio Red Bull de España at the Circuito de Jerez-Angel Nieto, in order to hear from the parties concerned and to allow further time to investigate the details.”

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες