MotoGP: Αποσύρεται ο Marc Marquez από την σεζόν!

Στόχος να ξεπεράσει τα ιατρικά θέματα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/5/2022

Δήλωση – βόμβα από τον Marc Marquez, βάζει τελεία στην σεζόν του 2022 κάνοντας ένα διάλειμμα από την αγωνιστική δράση για να βοηθήσει το χέρι του να αποκατασταθεί πλήρως.

Σήμερα στην δραματική Q2 στο Mugello, ο Marquez είχε ένα άσχημο highside που οδήγησε στην διακοπή του αγώνα για να σβήσουν την μοτοσυκλέτα του που είχε πάρει φωτιά και να καθαρίσουν την πίστα. Παρότι έφυγε περπατώντας και ξανά μπήκε στον αγώνα για να πάρει εκκίνηση για αύριο, φαίνεται πως είχε ενόχληση στο έτσι και αλλιώς προβληματικό χέρι που πάσχει από ψευδάρθρωση κατάγματος.

Όσα έγιναν σήμερα στην Q2 και το highside του Marquez

Στην δήλωσή του που παρατίθεται αυτούσια πιο κάτω, ο Marquez δεν αναφέρεται στην διπλωπία ως το πρόβλημα που θα τον κρατήσει τώρα μακριά από τους αγώνες, αλλά στο τεράστιο θέμα με την μόλυνση στο κάταγμα και την ψευδάρθρωση με την οποία έχει διαγνωστεί και από την οποία κανείς δεν ξεφεύγει γρήγορα, κανείς δεν μπορεί να επιταχύνει την επούλωση.

Για να θυμίσουμε την περίπτωση πολύ συνοπτικά, ο Marquez χειρουργήθηκε τον Ιούλιο του 2020 και επέστρεψε στην αγωνιστική δράση άμεσα καταπονώντας το χέρι του και οδηγώντας σε δεύτερο και έπειτα και σε τρίτο χειρουργείο έχοντας διαγνωστεί πλέον με ψευδάρθρωση κατάγματος και με την μόλυνση στο κόκαλο να αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να πρέπει να κάνει και τέταρτο χειρουργείο το οποίο όπως φαίνεται θα γίνει τώρα.

Ο «γιατρός των MotoGP», ο Dr.Costa που έχει δημιουργήσει την Clinica Mobile την εταιρεία που προσφέρει ιατρικές υπηρεσίες στους αγώνες και έχει έκτοτε αποσυρθεί από την διοίκησή της, έχει εκφράσει ανοικτά τον προβληματισμό του για τον τρόπο που ενήργησαν οι θεράποντες ιατροί κατά το πρώτο χειρουργείο, και έκτοτε έχει εκφραστεί ανοικτά και ο Marquez λέγοντας πως την απόφαση να επιστρέψει άμεσα δεν την πήρε μόνος του, αλλά συμβουλεύτηκε τους ιατρούς που τότε τον παρακολουθούσαν. Έκτοτε έχει αλλάξει ιατρική ομάδα παρακολούθησης και με βάση τις δικές τους συμβουλές πήρε σήμερα την βαριά αυτή απόφαση.

Διαβάστε επίσης:
Ο πρώτος γιατρός των MotoGP διαφωνεί με όσα έγιναν στον Marquez

Στόχος του όπως αναφέρει ο ίδιος, η πλήρης αποκατάσταση και η επιστροφή του στην αγωνιστική δράση χωρίς πλέον προβλήματα, θέλοντας να ευχαριστήσει την οικογένεια, την ομάδα του και φυσικά τους φίλαθλους για την υποστήριξή τους.

Ερωτηματικό παραμένουν τώρα οι επόμενες κινήσεις της Honda, αν και μία μεγάλη πιθανότητα είναι να βάλει μία σειρά από αναβάτες που θα εναλλάσσονται μέχρι φυσικά την επόμενη σεζόν που τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά!

Η δήλωση του Marc Marquez:
I just want to inform you that unfortunately, I have to take a break from the 2022 season that will keep me away from competition for a while.

After all these months of intense work with my new medical team in Madrid, my physical condition has improved and I have reduced the discomfort in my right arm to be able to compete at the Grands Prix, but I still have significant limitations in my humerus that does not allow me to ride the bike properly and achieve the goals I have always set for myself.

It is for this reason, that together with my medical team, Dr. Samuel Antuña and Dr. Angel Cotorro, and after consulting with specialists from the Mayo Clinic, that I have made the decision to carry out a new operation with the aim of improving my position on the bike that will allow me to ride without the current limitations. As you can imagine, this is not an easy decision, but personally, I have the maximum motivation and enthusiasm to continue working and to make the effort to return to compete at the highest level.

I want to thank all the support that my family has always shown me, those trusted people around me, the Repsol Honda Team, my entire medical team and especially all the fans who are always there with me in the good and bad times.

 

Ετικέτες

Ο Toprak Razgatlioglu εντυπωσιάζει στο COTA με χρόνο ταχύτερο από Superbike

Σε δοκιμή με BMW Superstock στο Texas των ΗΠΑ
Toprak Razgatlioglu COTA
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

23/9/2025

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής Superbikes πέτυχε εκπληκτικό χρόνο στο Circuit of the Americas με μία BMW M1000RR σε stock-spec, ξεπερνώντας τον pole χρόνο του MotoAmerica Superbike.

Ο Toprak Razgatlioglu, που βρίσκεται μια ανάσα από τον τρίτο τίτλο του στο World Superbike και τον δεύτερο με τη BMW, πριν περάσει το 2026 στο MotoGP με την Pramac Yamaha, βρέθηκε στο Texas για μια ξεχωριστή δοκιμή.

Στο διάλειμμα ανάμεσα στους αγώνες του Magny-Cours και του επερχόμενου γύρου στην Αραγονία, ταξίδεψε στην Αμερική μαζί με την Alpha Racing για ένα track day στο Circuit of the Americas, οδηγώντας μια BMW M1000RR σε προδιαγραφές Superstock.

Ήταν η πρώτη του επίσκεψη στην πίστα του Austin, έδρα του αμερικανικού γύρου του MotoGP, και ο Razgatlioglu εντυπωσίασε με το 2’06.790 που σημείωσε, χρόνος ταχύτερος από την pole position του Cameron Beaubier στο MotoAmerica Superbike φέτος (2’07.078). 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Toprak Razgatlıoğlu (@toprak_tr54)

Ο Beaubier, που επίσης αγωνίζεται με BMW στις ΗΠΑ, απάντησε με χιούμορ στο Instagram “παρακαλώντας” τον να φύγει μακριά. Ο Marco Melandri τον χαρακτήρισε “βασιλιά”.

Με τρεις γύρους να απομένουν στο πρωτάθλημα του 2025, ο Razgatlioglu προηγείται του Nicolo Bulega με 39 βαθμούς. Παρά τα αρχικά παράπονα για τους κανονισμούς που δυσκόλευαν τη BMW, έχει ήδη 18 νίκες έναντι 8 του Ιταλού σε 27 αγώνες. Από το Misano και μετά παραμένει αήττητος και δεν έχει τερματίσει χαμηλότερα από δεύτερος, εκτός από την 8η θέση στον τρίτο αγώνα του Assen.

Ο Razgatlioglu θα λάβει μέρος σε ιδιωτική δοκιμή με τη Yamaha τις επόμενες εβδομάδες, πριν κάνει την επίσημη πρώτη του στο MotoGP στο τεστ της Βαλένθια τον Νοέμβριο. Το 2026 θα είναι teammate του Jack Miller στην Pramac, ενώ ο Miguel Oliveira φημολογείται ότι θα αναλάβει ρόλο είτε δοκιμαστή στο MotoGP είτε αγωνιζόμενου επιστρέφοντας στο WorldSBK.