MotoGP Austria: Δεύτερη pole για τον Martin με φοβερό Quartararo

Υπόθεση ρεκόρ η pole position
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/8/2021

Πλούσια ημέρα στην κατάταξη για τον αυριανό αγώνα που εκτυλίχθηκε σε κατάρριψη ρεκόρ, ένα ρεκόρ που μετά τον Martin την προηγούμενη εβδομάδα, κατέρριψε ο Zarco την Παρασκευή που ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής, παρά την σκιά που έριξε ο Lecuona γιατί κατάφερε να αλλάξει γρήγορα σε slick ελαστικά όταν δημιουργήθηκε στεγνός διάδρομος.

Στην FP3 μία πτώση του Martin δεν τον άφησε να απαντήσει στον Zarco και ταυτόχρονα τον έστειλε στην Q1, ενώ ήταν βέβαιο πως η θέση του ήταν στην Q2. Δεν ήταν ευχαριστημένος με τις ρυθμίσεις όπως δήλωσε, όμως στην FP4 βρήκε αυτό που ήθελε για να ξανά νιώσει σιγουριά και να ελπίζει για την Q2, χωρίς να περιμένει πως θα περάσει στην pole position εκείνη την στιγμή. Παρόλο που είχε μία έξοδο που οδήγησε και σε ανώδυνη πτώση οδηγώντας στην αμμοπαγίδα για να βγει ξανά στην πίστα, ο Martin είχε βρει το setup που ήθελε για τις νέες συνθήκες της πίστας.

Ο Bagnaia ήταν εξαιρετικά γρήγορος στην FP3 αγγίζοντας τον χρόνο του Zarco και από κοντά ο Quartararo επίσης κάτω από το 1.23, βάζοντας στόχο για την pole position ήδη από την FP3. Στην FP4 και με τις θερμοκρασίες να αλλάζουν ο Zarco ήταν και πάλι πρωταγωνιστής με ταχύτερο χρόνο, φτάνοντας έτσι στην Q1 που ο Martin θα είχε με βεβαιότητα το πρώτο εισιτήριο. Έμενε να δούμε ποιος θα πάρει το δεύτερο και ο Rins ήταν για πολύ ώρα ο κάτοχός του. Ακριβώς όπως και την προηγούμενη φορά το έχασε την τελευταία στιγμή. Η Suzuki τον προετοίμαζε μέσα στο box κρύβοντας κάθε οπτική επαφή για να μην φανεί πότε βγαίνει στην πίστα και τον ακολουθήσουν, αλλά ο Oliveira που τελικά του πήρε την θέση δεν χρειάστηκε να μπει σε αυτή την διαδικασία. Αντίθετα όταν ο Martin βγήκε έξω η Petronas ενημέρωσε τον Rossi πως «ακολουθείται από το Ν89» με την έννοια πως μπορεί να ετοιμαστεί και να μπει πίσω από την Ducati, πράγμα που έκανε αλλά όχι με επιτυχία καθώς ο Martin είχε πολύ υψηλό ρυθμό ακόμη και στην Q1.

Στην Q2 όλα έδειχναν πως θα είναι και πάλι υπόθεση της Ducati με τους πάντες να περιμένουν οι δύο πρώτες θέσεις να είναι αναμέτρηση της Pramac. Κι όμως ο Quartararo απάντησε με νέο ρεκόρ παίρνοντας ταυτόχρονα την pole position. Αμέσως μετά έκανε άλλο έναν γύρο κάτω από τον χρόνο του Zarco χωρίς όμως να βελτιώσει τον δικό του, εξασφαλίζοντας την pole position. Ή έτσι πιστεύαμε όλοι. Διότι στον τελευταίο του γύρο ο Martin έχοντας μπροστά τον Zarco ήταν ήδη ταχύτερος κατά μερικά δέκατα και όδευε για την μεγάλη ανατροπή. Πράγματι με τον Zarco μπροστά του να κάνει τον τέταρτο χρόνο, ο Martin σπάει το ρεκόρ και με χρόνο 1’22.643 πήρε την pole position, την δεύτερη στην ίδια πίστα. Από την Q1 στην P1 και από νικητής του προηγούμενο αγώνα ξανά στην ίδια θέση και με σοβαρές βλέψεις να επαναλάβει το ίδιο και στον αυριανό.

Ο Quartararo θα παλέψει τις Ducati αύριο στην εκκίνηση και έχει δείξει πως μπορεί να τα καταφέρει. Αναμένεται μία καυτή εκκίνηση και ένας δυνατός αγώνας, ελπίζοντας να εξελιχθεί χωρίς απρόοπτα…

Κατάταξη Q1
Θέση
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Km/h
Χρόνος
Διαφ.
1
Ducati
313.0
1'23.197
 
2
KTM
310.3
1'23.365
0.168 / 0.168
3
Suzuki
308.5
1'23.470
0.273 / 0.105
4
Honda
311.2
1'23.535
0.338 / 0.065
5
Ducati
313.0
1'23.790
0.593 / 0.255
6
KTM
305.9
1'23.825
0.628 / 0.035
7
Ducati
310.3
1'23.834
0.637 / 0.009
8
Yamaha
305.9
1'23.939
0.742 / 0.105
9
KTM
307.6
1'24.405
1.208 / 0.466
10
Yamaha
304.2
1'24.509
1.312 / 0.104
Κατάταξη Q2
1
Ducati
314.8
1'22.643
 
2
Yamaha
309.4
1'22.677
0.034 / 0.034
3
Ducati
314.8
1'23.063
0.420 / 0.386
4
Ducati
313.0
1'23.120
0.477 / 0.057
5
Honda
313.0
1'23.227
0.584 / 0.107
6
Ducati
313.9
1'23.320
0.677 / 0.093
7
Suzuki
308.5
1'23.378
0.735 / 0.058
8
Aprilia
312.1
1'23.423
0.780 / 0.045
9
KTM
310.3
1'23.499
0.856 / 0.076
10
KTM
313.9
1'23.568
0.925 / 0.069
11
Honda
316.7
1'23.738
1.095 / 0.170
12
Honda
309.4
1'23.990
1.347 / 0.252

 

Ετικέτες

MotoGP - Jorge Martin: Παραδέχεται πως είχε την χειρότερη σεζόν μετά από τίτλο στην ιστορία του αθλήματος!

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μόλις τελείωσε
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/11/2025

Ο Jorge Martin τραυματίστηκε πρωτού ξεκινήσει η σεζόν και έχασε πολλού αγώνες, έπειτα ξανά τραυματίστηκε στο Κατάρ και από εκεί που το 2024 ήταν μία ονειρική χρονιά για εκείνον, το 2025 ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης.

Ο Jorge Martin θα ήθελε να ξεχάσει την σεζόν που μας πέρασε. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, ο οποίος μετακόμισε στην Aprilia, βίωσε την πιο σκοτεινή χρονιά της καριέρας του με μια σειρά τραυματισμών, αποτυχημένες επιστροφές και ένα ηθικό που είχε πάρει την κατιούσα.

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μας πέρασε και δήλωσε: “Ναι, χωρίς αμφιβολία. Το 2025 ήταν η χειρότερη χρονιά της αθλητικής μου καριέρας. Ήταν μια πολύ πιο δύσκολη χρονιά από οποιοδήποτε άλλο παγκόσμιο πρωτάθλημα σε πίστα. Η ανάρρωση από τραυματισμούς είναι πολύ πιο περίπλοκη. Να παρακολουθείς τους αγώνες από το σπίτι, να ακολουθείς το πρωτάθλημα από τον καναπέ σου... Ήταν μοναχικό και ψυχολογικά πολύ κουραστικό.

Περισσότερο από φόβο, είχα αμφιβολίες. Κάθε φορά που ξανακαθόμουν στη μοτοσυκλέτα, έπεφτα και δεν καταλάβαινα πραγματικά γιατί. Αλλά μετά την επιστροφή μου, σταδιακά βελτιώθηκα και ανέκτησα την αυτοπεποίθησή μου. Πολλοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτή τη σεζόν, αλλά δεν κατηγορώ τη μοτοσυκλέτα.

Είχα αμφιβολίες για την ικανότητά μου να ανακάμψω από τον τραυματισμό μου, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω. Η αποχώρηση δεν πέρασε καν από το μυαλό μου.

Είναι αναπόφευκτο να υπάρχει ένταση. Μερικές φορές, θα προτιμούσαμε ένας αναβάτης να μην κερδίσει, για προσωπικούς λόγους... Αλλά γενικά, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Και πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω παρακολουθήσει πολλές αγώνες. Απλά δεν ήθελα. Χρειαζόμουν να αποσυνδεθώ από τις μοτοσυκλέτες.”

Για το θέμα με το συμβόλαιο του με την Aprilia, είπε: “Όταν είδα ότι τα πράγματα δεν βελτιώνονταν, ήθελα να τελειώσω το συντομότερο δυνατό. Αλλά τελικά, όλα τελείωσαν καλά. Καταλήξαμε σε συμφωνία και είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτό. Δεδομένης της απόδοσης της μοτοσυκλέτας, είμαι πεπεισμένος ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Η εμπιστοσύνη στην Aprilia, παρά την χαοτική αρχή, δεν κλονίστηκε.”

Για το νούμερο ένα που μάλλον δεν του έφερε και πολύ γούρι, δήλωσε: “Φέτος, δεν με καθόρισε, γιατί δεν μπόρεσα να οδηγήσω όπως ήθελα. Ίσως τώρα θα έλεγα όχι, αλλά ελπίζω να έρθει η μέρα που θα πρέπει να πάρω αυτή την απόφαση. Νομίζω ότι προσθέτει επιπλέον πίεση, αλλά δεν είναι κατάρα. Ο Pecco κέρδισε με τον αριθμό 1.”

Και κλείνει την συνέντευξη με ένα αισιόδοξο μήνυμα “ Όλα όσα έκανα φέτος ήταν για να ξαναμπώ στο παιχνίδι