MotoGP Αυστραλίας – Δραματικός αγώνας που έφερε τα πάνω-κάτω!

Μία φοβερή νίκη που σπάει το σερί

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

28/10/2018

Δεν θα μπορούσε να εξελιχθεί καλύτερα από πλευράς θεάματος, ένας κλασσικός αυστραλιανός αγώνας που πάντα δίνει μάχες πολλών αναβατών, εξαιτίας της φυσιολογίας του Phillip Island. Οι Marquez, Dovizioso, Iannone, Vinales, Zarco και Rossi που από εχθές περιμέναμε να τους δούμε να μάχονται για τις πρώτες θέσεις, όχι μόνο δεν απογοήτευσαν αλλά η μάχη τους ενισχύθηκε από τις έντονες επιθέσεις όλων των υπολοίπων σε έναν εξαιρετικά δυναμικό αγώνα.

Ας δούμε τι έγινε στο MICHELIN® AUSTRALIAN MOTORCYCLE GRAND PRIX

Ακόμη κι αν κάποιος εξαιρούσε όλα τα στοιχεία που το έλεγαν από την Παρασκευή, το γεγονός πως θα βλέπαμε έντονο αγώνα, το φώναξε η εκκίνηση. Ξεχύθηκαν όλοι μαζί, ο Petrucci κατάφερε από εκεί μακριά να περάσει πρώτος και πίσω του οι αγκωνιές έδιναν και έπαιρναν. Η Ducati του αυριανού εργοστασιακού αναβάτη βγαίνει όμως εκτός, και ξεκινά έτσι ο χορός των αλλαγών για την πρώτη θέση που θα κρατήσει μέχρι και τα δύο τρίτα του αγώνα. Με μπόλικη προσπάθεια, οι Marquez και Dovizioso καταφέρνουν να μείνουν μπροστά, με τον Iannone πίσω τους, τον Miller που πασχίζει να αποδείξει εκεί μέσα τον εαυτό του και πίσω τον Zarco να πιέζει τον Rossi. Τελικά θα τον περάσει την στιγμή που ο Iannone περνά τον Miller, σε μία αρχή από διαδοχικές προσπεράσεις. Καμία θέση δεν είναι ξεκάθαρη, ο Iannone πιέζει τον Miller που ξανά κέρδισε την θέση του και όλα δείχνουν πως αυτοί οι δύο θα κάνουν κάποιο λάθος καθώς δυσκολεύονται να κρατήσουν γραμμή και παλεύουν έντονα. Αυτά βλέπει ο Zarco και μπαίνει ανάμεσά τους, την στιγμή που πιο πίσω λίγο πριν, ο Vinales κάνει μία πολύ επιθετική προσπέραση στον Rins. Ταυτόχρονα με όλα αυτά, ο Dovizioso που είχε τον ταχύτερο γύρο περνά τον Marquez και αυτό φέρνει μία σειρά από γεγονότων που θα οδηγήσουν στην πιο σκληρή πτώση της σεζόν και μία από αυτές με την μεγαλύτερη ταχύτητα στο άθλημα. Με τον Dovizioso να είναι εμπρός ο Marquez αντιμετωπίζει τον Miller και μόλις τον περνά κι εκείνος βρίσκεται στην μέση μίας απίστευτης μάχης που μαινόταν από τον πρώτο γύρο. Ο Marquez έχει τώρα πίσω του τον Zarco που τόση ώρα κυνηγιόταν με τον Iannone. Θα βγουν στην ευθεία, μία ευθεία που τους επιτρέπει να ανεβαίνουν πολύ πάνω από τα 300 χιλιόμετρα και στα φρένα ο Zarco βρίσκει τον πίσω τροχό του Marquez ο οποίος μπήκε μπροστά για να πάρει την αγωνιστική γραμμή και με την Yamaha στον αέρα και στην πλάτη της Honda εκτοξεύεται ενώ φρενάριζε από τα 322 χιλιόμετρα στην ευτυχώς μεγάλη αμμοπαγίδα.

Βγαίνει σωματικά αλώβητος από ένα τρομακτικό αγωνιστικό συμβάν, αν και εξαιρετικά απογοητευμένος, όπως ο ίδιος περιέγραψε λίγο μετά:

«Στην τελευταία στροφή δεν κατάφερα να πάρω την ταχύτητα που ήθελα ενώ ο Marquez (που βγήκε καλύτερα) πήρε και το slipstreaming από τον Miller, μετά το πήρα εγώ από τον Miller και φύγαμε μπροστά αλλά ο Marquez δεν πήγε να πάρει την στροφή, να τον προσπεράσει και μπήκε για φρένα, όμως εκεί ήμουν εγώ. Θα έπρεπε να είχα φρενάρει νωρίτερα αλλά ήταν αδύνατο να προλάβω εκείνη την στιγμή, έγιναν όλα πάρα πολύ γρήγορα».

Κι αυτό το ότι δεν υπήρχε χρόνος, πρακτικά το αναγνωρίζει και ο ίδιος ο Marquez ο οποίος είπε: «Δεν πρόκειται να παραπονεθώ στον Zarco ήταν ένα αγωνιστικό συμβάν, και θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό γιατί έφτασα πολύ κοντά στο highsiding και δεν έπεσα με αυτά τα χιλιόμετρα. Αναγνωρίζω πως βγαίνοντας από ένα slipstreaming είναι πολύ δύσκολο να φρενάρεις και ο Zarco δεν είχε πολύ χρόνο. Ευτυχώς αυτό έγινε τώρα, που έχω πάρει ήδη το πρωτάθλημα και ευτυχώς κανένας μας δεν χτύπησε που είναι το πιο σημαντικό».

Ο Zarco δεν θα μάθει ποτέ πόσο μακριά στον αγώνα μπορούσε να φτάσει με την μαλακή γόμα στα ελαστικά και μαζί του κι εμείς. Η Honda του Marquez θα μείνει σοβαρά τραυματισμένη, η πίσω ανάρτηση έχει αχρηστευτεί και έχει σπάσει το υποπλαίσιο με την σέλα να μην ακουμπά στο ρεζερβουάρ κι έτσι ο φετινός παγκόσμιος πρωταθλητής ολοκληρώνει τον γύρο και βγαίνει εκτός αγώνα. Σε μία ειρωνική συνέχεια των γεγονότων για τις εμπλεκόμενες ομάδες, θα εγκαταλείψουν λίγο μετά και οι άλλοι αναβάτες στερώντας κάθε βαθμό! Σε ξεχωριστά γεγονότα και πτώσεις δίχως επιπτώσεις, τόσο ο Pedrosa, όσο και ο Hafizh SYAHRIN θα βγουν εκτός αγώνα κι αυτό είναι πρωτίστως τραγικό για τον Μαλαισιανό, καθώς ακόμα μάχεται με τον Franco MORBIDELLI για τον τίτλο του καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου αναβάτη!

Ο Dovizioso δεν θα μείνει πολύ εμπρός, και πώς θα μπορούσε με όλα αυτά που γίνονται πίσω του. Ο Vinales περνά τον Rossi στοχεύει τον Iannone και διαδοχικά χωρίς να χάνει χρόνο περνά και τον Miller ο οποίος στο τέλος της ευθείας έχει ένα έντονο κοσκίνησμα και πάει κατευθείαν πίσω από τον Rossi. Εδώ τώρα στρώνεται το σκηνικό για μία πολύ όμορφη στιγμή του αγώνα.

Σαν να ήταν συνεννοημένοι, σαν να γινόταν σε χορογραφία, ο Rossi περνά τον Iannone και ταυτόχρονα ο Vinales τον Dovizioso! Λίγο μετά και ο Rossi θα περάσει εμπρός, κάνοντας με την Yamaha το ένα-δύο, πράγμα πολύ σημαντικό για την δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Αμέσως μετά ο Vinales θα φύγει εμπρός. Ο ρυθμός του είναι εξαιρετικός, είναι ο ταχύτερος όλης της ημέρας, και μάλιστα σταθερά, κάτι που έλειπε από τους άλλους. Από πλευράς χρόνου, αυτή η επίδοσή του θα τον έφερνε έτσι κι αλλιώς στον πρώτη θέση θα είχε κερδίσει δηλαδή ακόμα και χωρίς τις πτώσεις, όμως οι προσπεράσεις είναι άλλο πράγμα όπως και οι μάχες για να βρεθείς εκεί. Ο ρυθμός από μόνος του δεν αρκεί, όμως η νίκη είναι νίκη και δεν μειώνεται με τίποτα. Πόσο μάλλον που αυτή είναι ιστορική, είναι η πρώτη νίκη της Yamaha από το 2017 όταν κέρδισε ο Rossi στην Ολλανδία, είναι το μεγαλύτερο αρνητικό σερί της Yamaha και το σπάει σήμερα ο Vinales καθώς θα τερματίσει με μεγάλη διαφορά εμπρός…

Ας είναι, γιατί οι θεατές δεν έχουν να χάσουν τίποτα. Πίσω γίνεται μακελιό, ο Miller βγαίνει από την εξίσωση, δυστυχώς για τους Αυστραλούς, και μπαίνει στο παιχνίδι ο Bautista, που φτάνει και περνά τον Dovizioso. Ο πρώτος του αγώνας με την εργοστασιακή Ducati και είναι μπροστά από τον Dovizioso! Ο Iannone κάνει λάθη και καταλήγει πίσω από τις Ducati ενώ και ο Bautista είναι στο απόλυτο όριο χωρίς όμως να χάνει θέση, όσο ο Vinales φεύγει εμπρός.

Διάβασα κάπου σε μία ανάρτηση, υποτιμητικό σχόλιο για την επιλογή της Ducati να αντικαταστήσει τον χειρουργημένο Lorenzo με τον Bautista, με όρους ποδοσφαιρικούς μάλιστα, λες και αυτό το άθλημα μπορεί να γίνει ποτέ τόσο απλό και τόσο επίπεδο. Μιλάμε για τους καλύτερους αναβάτες του κόσμου στις πιο γρήγορες μοτοσυκλέτες όπου μία τρίχα-κυριολεκτικά, μπορεί να κάνει την διαφορά. Το τελευταίο που μπορείς να κάνεις λοιπόν, είναι η απλοποίηση. Ο Bautista, θα πήγαινε καλά σήμερα, το μόνο σίγουρο, αλλά δεν περίμενες να είναι δεύτερος ή μπροστά από τον Dovizioso. Από την άλλη και ο Vinales Θα ήταν καλός και γρήγορος αλλά σίγουρα δεν τον θεωρούσες φαβορί για την νίκη.

Η Αυστραλία έφερε τα πάνω-κάτω, όπως πάντα κάνει αυτός ο αγώνας… Ο Dovizioso έχει στο μυαλό του την μάχη για την δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, δεν θα μείνει για πολύ πίσω να περιμένει και τον Iannone ο οποίος ανακάμπτει σιγά-σιγά από το λάθος που είχε κάνει. Θα περάσει εμπρός θα φτάσει στην δεύτερη θέση, θα ξανά κάνει άλλο ένα λάθος και θα βρεθεί να μάχεται ξανά για το βάθρο σε μία σειρά προσπεράσεων που είναι απίστευτη. Ο Rossi θα βρεθεί 8 γύρους πριν το τέλος στην δεύτερη θέση, αλλά για λίγο καθώς μόλις έρθει η μεγάλη ευθεία, οι Ducati θα τον περάσουν λες και εκείνος άφησε το γκάζι.

Οι Ducati θα μείνουν μπροστά του, αλλά θα έχει πρόβλημα και με τα Suzuki. Ο Iannone έρχεται ξανά, χωρίς λάθη αυτή την φορά και μαζί του φέρνει και τον Rins. Θα τον τραβήξει μέχρι εμπρός από τον Rossi και μετά ο ίδιος θα καταφέρει να τα βάλει με τον Bautista και την ταχύτερη Ducati και να ανέβει έτσι στο βάθρο στην δεύτερη όμως θέση, καθώς ούτε ο Doviziso κατάφερε να τα βάλει με τον Maniac, τον παλιό του συνάδελφο στην Ducati και μεγάλο του εχθρό. Φταίει που ο Iannone ανέβαζε στα social media αποφθέγματα του Πλούταρχου την περασμένη εβδομάδα, φαίνεται να το έριξε στον διαλογισμό και να συγκεντώθηκε.

Η Yamaha με τον Vinales κερδίζει τον αγώνα και σπάει το σερί, αλλά είναι κρίμα για τον Rossi που χάνει πολλές μάχες και μένει στην έκτη θέση.

Ένας φοβερός αγώνας, αναπάντεχος σε κάθε του θέση και που ευτυχώς δεν έφερε άλλους τραυματισμούς, καθώς ήδη την Παρασκευή ο Crutchlow κέρδισε έναν σπασμένο αστράγαλο που θα τον ταλαιπωρεί για καιρό… Άλλος ένας παράγοντας που θα μπορούσε να φέρει κι άλλες, περισσότερες ανατροπές σε αυτό τον αγώνα…

Στην Moto2 τα πράγματα δεν πήγαν όπως θα ήθελαν οι κορυφαίοι αναβάτες… Η ευκαιρία για τον Pecco Bagnaia να πάρει τον τίτλο μετά από την ακύρωση νίκης του Quartarraro δεν ήρθε και μάλιστα με δραματικό τρόπο. Ο Brad Binder πήρε μία πολύ καλή νίκη απέναντι στον φοβερό Joan Mir την στιγμή που Xavi Vierge οδηγούσε συνέχεια τον αγώνα και θα μπορούσε να είχε κερδίσει άνετα, καταλήγοντας τρίτος..

Στην Moto3 έγινε ένα κλασσικό πανδαιμόνιο με εξαιρετικά έντονες μάχες, από τις οποίες κατάφερε να επικρατήσει για δεύτερη φορά φέτος, ο Ισπανός Albert Arenas μόλις στην κόψη του ξυραφιού μπροστά από τον Fabio Di Giannantonio. Τρίτος o Celestino Vietti, ο Ιταλός που έως τώρα εντυπωσιάζει με την αμεσότητα και την προσαρμογή που επιδεικνύει.

Αποτελέσματα όλων των αγώνων

Θέση
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
Maverick VIÑALES
Yamaha
40'51.081
2
Andrea IANNONE
Suzuki
+1.543
3
Andrea DOVIZIOSO
Ducati
+1.832
4
Alvaro BAUTISTA
Ducati
+4.072
5
Alex RINS
Suzuki
+5.017
6
Valentino ROSSI
Yamaha
+5.132
7
Jack MILLER
Ducati
+6.756
8
Franco MORBIDELLI
Honda
+21.805
9
Aleix ESPARGARO
Aprilia
+22.904
10
Bradley SMITH
KTM
+22.940
11
Karel ABRAHAM
Ducati
+34.386
12
Danilo PETRUCCI
Ducati
+35.025
13
Scott REDDING
Aprilia
+36.348
14
Takaaki NAKAGAMI
Honda
+36.389
15
Xavier SIMEON
Ducati
+44.214
16
Thomas LUTHI
Honda
+48.226
17
Jordi TORRES
Ducati
+1'04.965
18
Mike JONES
Ducati
+1'19.817
 
Not Classified
 
 
 
Pol ESPARGARO
KTM
5 Laps
 
Hafizh SYAHRIN
Yamaha
9 Laps
 
Dani PEDROSA
Honda
16 Laps
 
Marc MARQUEZ
Honda
22 Laps
 
Johann ZARCO
Yamaha
22 Laps
 
Moto2
Θέση
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
Brad BINDER
KTM
39'23.427
2
Joan MIR
Kalex
+0.036
3
Xavi VIERGE
Kalex
+0.949
4
Augusto FERNANDEZ
Kalex
+0.957
5
Luca MARINI
Kalex
+1.767
6
Dominique AEGERTER
KTM
+2.482
7
Alex MARQUEZ
Kalex
+3.759
8
Jesko RAFFIN
Kalex
+4.850
9
Marcel SCHROTTER
Kalex
+6.250
10
Fabio QUARTARARO
Speed Up
+7.453
11
Miguel OLIVEIRA
KTM
+8.675
12
Francesco BAGNAIA
Kalex
+9.725
13
Tetsuta NAGASHIMA
Kalex
+9.787
14
Sam LOWES
KTM
+11.209
15
Edgar PONS
Speed Up
+14.076
16
Khairul Idham PAWI
Kalex
+15.350
17
Steven ODENDAAL
NTS
+15.396
18
Joe ROBERTS
NTS
+23.230
19
Simone CORSI
Kalex
+33.736
20
Andrea LOCATELLI
Kalex
+42.324
21
Bryan STARING
Tech 3
+52.297
22
Lorenzo BALDASSARRI
Kalex
+1'03.888
 
Not Classified
 
 
 
Xavi CARDELUS
Kalex
11 Laps
 
Remy GARDNER
Tech 3
12 Laps
 
Jorge NAVARRO
Kalex
17 Laps
 
Iker LECUONA
KTM
19 Laps
 
Federico FULIGNI
Kalex
19 Laps
 
Jules DANILO
Kalex
21 Laps
 
Isaac VIÑALES
Suter
21 Laps
 
Mattia PASINI
Kalex
24 Laps
 
Moto3
Θέση
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
Albert ARENAS
KTM
37'48.073
2
Fabio DI GIANNANTONIO
Honda
+0.052
3
Celestino VIETTI
KTM
+0.059
4
Tatsuki SUZUKI
Honda
+0.081
5
Jorge MARTIN
Honda
+0.099
6
Aron CANET
Honda
+0.154
7
Adam NORRODIN
Honda
+0.188
8
Enea BASTIANINI
Honda
+0.235
9
Jakub KORNFEIL
KTM
+0.328
10
Ayumu SASAKI
Honda
+0.406
11
Alonso LOPEZ
Honda
+0.575
12
Darryn BINDER
KTM
+0.889
13
Andrea MIGNO
KTM
+0.987
14
John MCPHEE
KTM
+0.989
15
Philipp OETTL
KTM
+2.148
16
Yari MONTELLA
Honda
+34.700
17
Stefano NEPA
KTM
+34.969
18
Nakarin ATIRATPHUVAPAT
Honda
+39.367
19
Kaito TOBA
Honda
+48.054
20
Vicente PEREZ
KTM
+48.970
 
Not Classified
 
 
 
Tony ARBOLINO
Honda
2 Laps
 
Dennis FOGGIA
KTM
2 Laps
 
Marcos RAMIREZ
KTM
10 Laps
 
Jaume MASIA
KTM
10 Laps
 
Lorenzo DALLA PORTA
Honda
11 Laps
 
Marco BEZZECCHI
KTM
13 Laps
 
Gabriel RODRIGO
KTM
13 Laps

 

 

Ετικέτες

Marc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια με την Aprilia ξανά στο προσκήνιο

Η εργοστασιακή ομάδα της Aprilia παραμένει πιθανή επιλογή του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή για το 2025
motomagMarc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια!
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

23/4/2024

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Marc Marquez στο TNT Sports δήλωσε ότι “όλες οι πόρτες είναι ανοιχτές”, ξεκαθαρίζοντας ότι θα ακούσει όλους του κατασκευαστές πριν αποφασίσει τον σταθμό του για την επόμενη χρονιά, με την Aprilia να έχει μία θέση στις πιο δυνατές υποψηφιότητες, μαζί με την Ducati.

Το 2024 είναι μία χρονιά που τα συμβόλαια πολλών από τους αναβάτες του grid λήγουν, με την μεταγραφική περίοδο (γνωστή και ως silly season) να έχει ξεκινήσει από πολύ νωρίς. Ήδη στο τραπέζι έχουν πέσει οι υπογραφές των Quartararo και Bagnaia, οι οποίο ανανέωσαν με Yamaha και Ducati, αντίστοιχα. Για πολλούς, όμως, τα πράγματα παραμένουν ακόμα αρκετά ρευστά, όσον αφορά το μέλλον τους στα MotoGP.

Marc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια!

Ο Marquez, ένας από τους καλύτερους αναβάτες στην ιστορία των MotoGP, παραμένει ένας από τους αναβάτες του μεταγραφικού πυρετού, καθώς το μονοετές συμβόλαιό του με την Gresini Ducati λήγει στο τέλος του 2024, χωρίς ακόμα να υπάρχουν καθαρές ενδείξεις για το μέλλον του. Μπορεί στην συνείδηση όλων το πέρασμα από την Gresini να είναι απλά η πύλη εισόδου για την εργοστασιακή ομάδα, ωστόσο ο Marquez θέλει να αφήσει όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά, ή πολύ απλά να πιέσει καταστάσεις από τώρα. Σε κάθε περίπτωση τα πρώτα δείγματα που έχει να επιδείξει με την μοτοσυκλέτα του Borgo Panigale, είναι αρκετά θετικά, με δεδομένο ότι ο Ισπανός τρέχει με την GP23, καταφέρνοντας να μείνει στο γκρουπ των πρωτοπόρων και βάζοντας δύσκολα στους αναβάτες της GP24 στον τελευταίο αγώνα.

Από την μία θα μπορούσε να επεκτείνει την συνεργασία του με την δορυφορική Gresini. Η αλήθεια όμως είναι ότι μία εργοστασιακή ομάδα ή τουλάχιστον η τελευταία έκδοση της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας θα βοηθήσει πολύ περισσότερο τον Marquez, ώστε να είναι ανταγωνιστικός. Στην εξίσωση έρχεται να προστεθεί και ο Fermin Aldeguer, τον οποίο έχει ήδη αποκτήσει η Ducati για την σεζόν του 2025. Οι πιθανότητες τον θέλουν εκτός εργοστασιακής ομάδας, τουλάχιστον για την πρώτη του σεζόν στα MotoGP, όμως ακόμα δεν είναι σίγουρο αν θα κατευθυνθεί προς Pramac ή προς Gresini, με την Pramac επίσης να μην έχει ξεκάθαρο πλάνο για τη νέα σεζόν.

Marc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια!

Η Ducati είναι αυτή την στιγμή η ταχύτερη μοτοσυκλέτα στο grid, είναι όμως ταυτόχρονα και αρκετά ιδιόρρυθμη, απαιτώντας ένα ιδιαίτερο στυλ οδήγησης. Ήδη ο Marquez προσπαθεί να συνηθίσει τα νέα δεδομένα και είναι λογικό ότι μετά από ένα χρόνο, πρώτη του προτεραιότητα θα είναι να παραμείνει στην Ducati, γιατί σε διαφορετική περίπτωση όλη η δουλειά που έχει κάνει να συνηθίσει την νέα του μοτοσυκλέτα θα πάει στράφι. Έχει όμως απέναντί του πολλούς μνηστήρες, με τους Jorge Martin και Enea Bastianini να είναι δύο από τους βασικούς διεκδικητές της μίας εργοστασιακής θέσης που απομένει.

Το εργοστάσιο του Borgo Panigale έχει τα δεδομένα από τις τηλεμετρίες όλων των αναβατών της, εργοστασιακούς και δορυφορικούς. Μετά από τρεις γύρους γνωρίζει ήδη αν οι τραυματισμοί έχουν επηρεάσει τον Marquez και κατά πόσο μπορεί να είναι περισσότερο ανταγωνιστικός από τους υπόλοιπους διεκδικητές του θρόνου της GP25, όπως θα ονομάζεται το πρωτότυπο την επόμενη χρονιά. Επομένως η Ducati αυτή την στιγμή κρατά και το καρπούζι και το μαχαίρι, έχοντας την επιλογή να κόψει το πιο γλυκό κομμάτι για τον εαυτό της, σε μία περίοδο που βλέπει ότι οι δύο άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αρχίζουν να απειλούν την απόλυτη κυριαρχία της.

Marc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια!

Αν όμως ο Marquez θέλει μία εργοστασιακή σέλα, αλλά δεν βρει την απάντηση στην Ducati, τότε μια πιθανή επιλογή είναι αυτή της Aprilia, η οποία φέτος έχει να επιδείξει μία αξιοσημείωτη πορεία, ιδιαίτερα μετά την επιτυχία του Vinales στην πίστα των ΗΠΑ. Αν συνεχίσει έτσι, τότε σίγουρα θα μπει στο ραντάρ του Marquez, σε μία περίοδο που ο Aleix Espargaro θα μπορούσε να κρεμάσει την φόρμα του, αφήνοντας την μία θέση κενή. Το “Μυρμήγκι” έχει και την προϊστορία του με το Noale, έχοντας κερδίσει τον τίτλο στα 125GP πάνω σε μία Derbi (σαν να λέμε Aprilia με άλλο όνομα).

Marc Marquez – Συνέντευξή του έβαλε φωτιά στα μεταγραφικά σενάρια!

Σε κάθε περίπτωση ο Marc Marquez δεν θα δυσκολευτεί να βρει στέγη την νέα χρονιά με τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή και με την προϋπόθεση πως δεν θα υπάρξει νέος τραυματισμός.