MotoGP Crutchlow: Άσχημο κάταγμα στο πόδι, αμφίβολο το Sachsenring

Συνεχίζονται οι ατυχίες για τον Άγγλο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/7/2019

Κάταγμα κνήμης και ρίξη πρόσθιου χιαστού για τον Cal Crutchlow σε προπόνηση με ποδήλατο, καθιστούν εξαιρετικά αμφίβολη την συμμετοχή του στο Γερμανικό GP που ξεκινά τώρα. Το γεγονός πως θέλει να αγωνιστεί ενώ έχει αφαιρέσει 100ml μαύρου υγρού  από το γόνατό του, δείχνει πόσο πεισματάρης είναι…

Ωστόσο παραδέχτηκε πως δεν είναι καθόλου καλά τα πράγματα και θα είναι δύσκολο να αγωνιστεί: «είχα έναν άσχημο τραυματισμό χθες στο Assen, όταν σταμάτησα σε έναν πλακόστρωτο δρόμο να ρυθμίσω το ύψος της σέλας του ποδηλάτου που με ενοχλούσε. Έσκυψα να δω κάτω από την σέλα και το πόδι μου γλίστρησε στις πέτρες του δρόμου και προσγειώθηκα με το γόνατο κάτω. Έσπασα την κατάφυση στο οστό της κνύμης μαζί με τον πρόσθιο χιαστό σύνδεσμο. Αν το υγρό που αφαιρέσαμε από το γόνατο ήταν λευκό θα ήμουν πιο αισιόδοξος τώρα τα πράγματα ήταν δύσκολα, όπως έδειξε και η μαγνητική τομογραφία.»

Σε έναν τέτοιο τραυματισμό που πρακτικά το πρόσθιος χιαστός δεν κόβεται αλλά κυριολεκτικά εκρήγνυται παίρνει μαζί του και κομμάτι από το οστό της κνήμης, το χειρουργείο είναι απαραίτητο, καθώς υπάρχουν θραύσματα που δεν αφήνουν το άρθρωση να λειτουργήσει, ακόμη και στην κατάσταση που βρίσκεται… Αυτό λέει η δική μας -πρακτική δυστυχώς- εμπειρία σε τραύματα που σχετίζονται με την οδήγηση.

Το πλάνο του Crutchlow είναι να πραγματοποιεί παρακέντιση συχνά – πυκνά αφαιρώντας υγρό για να μπορεί να λυγίσει το γόνατο που διαφορετικά είναι αδύνατο. Και το μαύρο υγρό είναι γιατί υπάρχει τραύμα που αιμορραγεί… οπότε βασίζεται στο γεγονός πως τα MotoGP δεν καθορίζουν αριθμό φορών που μπορείς να δεχτείς ενέσεις, παρά μόνο τι υπάρχει στις ενέσεις, ώστε με συχνές παρακεντίσεις να κρατά το γόνατο με το δυνατόν λιγότερο υγρό. Κάτι που συμβαίνει με απίστευτο πόνο, αλλά ο Crutchlow είναι συνηθισμένος στον πόνο, όπως άλλωστε είπε συνεχίζοντας τις δηλώσεις του, οι καλύτεροι αγώνες του έχουν γίνει ενώ ήταν τραυματισμένος.

Ποντάρουμε στην κοινή λογική και στο γεγονός πως κάποια πράγματα ούτε οι γιατροί των MotoGP δεν ξεπερνούν γρήγορα, για να πούμε πως ο Crutchlow θα είναι εκτός Γερμανίας αυτό το Σαββατοκύριακο, διαφορετικά θα παρακολουθήσουμε τον αγώνα με πολύ άγχος για… τον ίδιο! Περαστικά του.

Ετικέτες

MotoGP-Nicolo Bulega: Ο πρώτος του αγώνας στην Πορτογαλία! - Αντί του M.Marquez

Στη σέλα της μοτοσυκλέτας του Παγκόσμιου Πρωταθλητή - Θα αγωνιστεί και στην Βαλένθια
Nicolo Bulega Ducati MotoGP 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

31/10/2025

Τελικά η Ducati έδωσε το πράσινο φως και ο Nicolo Bulega θα ξεκινήσει την καριέρα του στα MotoGP στον γύρο της Πορτογαλίας, στη θέση του απόντος M.Marquez.

Σας είχαμε ενημερώσει εδώ και μία εβδομάδα περίπου για την πρόθεση της Ducati Lenovo να μην αφήσει μόνο του τον Bagnaia στους δύο τελευταίους γύρους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος εξετάζοντας την περίπτωση του Bulega για την εργοστασιακή Desmosedici GP25.

Τώρα αυτό γίνεται πραγματικότητα με το Borgo Panigale να ανακοινώνει επίσημα τον Ιταλό για τους δύο τελευταίους γύρους του πρωταθλήματος με τον Bulega να παίρνει τελικά το βάπτισμα του πυρός πριν από τον μεγάλο του αντίπαλο φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, Toprak Razgatlıoglu, ο οποίος ωστόσο θα αγωνίζεται στα MotoGP και δεν θα είναι απλά αναβάτης εξέλιξης.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα μπορέσω να τελειώσω μία σεζόν σαν αυτή με μια έκπληξη της τελευταίας στγμής. Το ντεμπούτο μου στο MotoGP είναι το όνειρο κάθε παιδιού που θέλει να γίνει αγωνιζόμενος. Επίσης, το να οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή για τους δύο τελευταίους γύρους του 2025 κάνει τα πάντα ακόμη πιο συναρπαστικά.", δήλωσε ο Bulega. 

Ο δευτεραθλητής του WSBK είπε επίσης ότι το ρίσκο θα είναι μεγάλο και ότι δεν έχει προσδοκίες για το αποτέλεσμα, ενώ θα προσπαθήσει να αντιμετωπίσει την κατάσταση με ψυχραιμία έχοντας οδηγήσει την GP25 μόνο στη Jerez. Ισως αυτός να είναι και ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει την καριέρα στην κορυφαία κατηγορία.